home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Manchester United Køb
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Manchester United Køb  (Læst 5689 gange)
arsenalistic
Manager

Sv: Manchester United Køb
« Svar #30: 27 Apr 2007, 14:13 »

Hmm, okay.. Nu bliver jeg i tvivl, men tjekker man Atl. Madrids hold, og kigger på L. Perea, som er fra Uruguya (staveplade), så vidt jeg husker, så får han i sæsonen 06/07 spansk statsborgerskab, og jeg mener det er hans 2. sæson i Spanien..

Kerm

Nu skal jeg ikke ku sige det, men større klubber i udlandet, plejer at være gode til at finde grunde til at deres spillere skal have eu-borgerskab. Kan huske der var en sag for nogle år siden, hvor (vistnok) en argentiner fik italiensk statsborgerskab, fordi man mente hans bedstemor havde noget italiensk blod i årerne. Med andre ord, de finder tilknytningsforhold spiller og land imellem. Det er i hvert fald set før Smiley

Go you Gunners!

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #31: 27 Apr 2007, 14:16 »

Nu skal jeg ikke ku sige det, men større klubber i udlandet, plejer at være gode til at finde grunde til at deres spillere skal have eu-borgerskab. Kan huske der var en sag for nogle år siden, hvor (vistnok) en argentiner fik italiensk statsborgerskab, fordi man mente hans bedstemor havde noget italiensk blod i årerne. Med andre ord, de finder tilknytningsforhold spiller og land imellem. Det er i hvert fald set før Smiley

Hehe, har aldrig hørt om det, men alligevel undre det mig egentlig ikke, og slet ikke i italien.. Opstemt - Men der var da på et tidspunkt en liste over hvor lang tid man skulle bo i de forskellige lande, før man kunne få statsborgerskab? - Kan huske, at i Japan skulle man bo i 100 år?!?!

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

arsenalistic
Manager

« Svar #32: 27 Apr 2007, 14:59 »

Hehe, har aldrig hørt om det, men alligevel undre det mig egentlig ikke, og slet ikke i italien.. Opstemt - Men der var da på et tidspunkt en liste over hvor lang tid man skulle bo i de forskellige lande, før man kunne få statsborgerskab? - Kan huske, at i Japan skulle man bo i 100 år?!?!

Kerm

Jeg har lige prøvet at google japansk statsborgerskab, men kan ikke finde sider, hvor der er en liste med måder at blive japansk statsborger på  Skuffet

Go you Gunners!

FremadAmagerKongen
Gæst

« Svar #33: 27 Apr 2007, 15:40 »

4 år for sydamerikanere... 102 år for japanere

kvs
Lilleputspiller
*

« Svar #34: 27 Apr 2007, 22:23 »

Det tager i hvert fald 4 år i Spanien i spillet. Jeg mistede min belgiske feederklub, og fik så i stedet en spansk. Der står 4 får at få statsborgerskab.

thymann11
Gæst

« Svar #35: 30 Maj 2007, 20:27 »

Hvor lang tid går der i Belgien? I Spanien går der 2 år ved jeg.. Smiley

Kerm

nej det er 3 år da jeg startede med barcelona var der en der fik statsborgerskab og da sagde de det var efter 3 år

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010