home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1139 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Arctic Monkeys
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Arctic Monkeys  (Læst 867 gange)
AH
Gæst

Arctic Monkeys
« : 24 Dec 2005, 13:57 »

www.arcticmonkeys.c om

Det er da et af de fedeste bands lige nu efter min mening. I har nok hørt deres første singel, Bet You Look Good On The Dancefloor, eller kan I i hvert fald høre den på hjemmesiden.

Deres album kommer desværre først på gaden d. 30/1, så ventetiden er lang. Men deres musik er virkelig fed Smiley Lyt til dem, og I vil være enige med mig, håber jeg Smiley

Hvad synes I om dem? Opstemt

Thore
Manager

Sv: Arctic Monkeys
« Svar #1: 07 Mar 2006, 12:37 »

De er sku fede nok, dog er det der hit med i bet you look good on the dancefloor rimlig skod, deres andre nummer er dog udemærket  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #2: 06 Apr 2006, 18:03 »

Enig, Arctic Monkeys er et rigtig fedt band, og har en stor fremtid foran sig.

Jeg er enig med Thore i at deres gennembrudshit "i bet you look good on the dancefloor" er rimlige skod. Hvor imod en masse af det andet materiale på deres debut album er klasse.

Forresten, Arctic Monkeys udgiver den 24. April en EP med nummere som ikke kom med på debut albummet og som ikke er hørt før, så det skal nok blive spændende og se om de holder stillen med den EP som får titlen - Who the Fuck are Arctic Monkeys?

AH
Gæst

« Svar #3: 31 Maj 2006, 14:18 »

Enig, Arctic Monkeys er et rigtig fedt band, og har en stor fremtid foran sig.

Jeg er enig med Thore i at deres gennembrudshit "i bet you look good on the dancefloor" er rimlige skod. Hvor imod en masse af det andet materiale på deres debut album er klasse.

Forresten, Arctic Monkeys udgiver den 24. April en EP med nummere som ikke kom med på debut albummet og som ikke er hørt før, så det skal nok blive spændende og se om de holder stillen med den EP som får titlen - Who the Fuck are Arctic Monkeys?

Jeg har først lige opdaget i dag, at AM har udsendt en EP! Fuck hvor er jeg dårligt opdateret. Men jeg skal helt sikkert ud, og have anskaffet den. Hvordan er sangene der på? =)

Forresten - nogen der har kendskab til en dansk fanside?

Kimu
Landsholdsspiller

« Svar #4: 02 Jun 2006, 09:52 »

Jeg har ikke selv fået anskaffet mig den EP endnu - men den står stadigvæk på indkøbslisten - så jeg kan ikke give dig et review af albummet desværre. Men måske du kan nu hvis du har været ud og købe den ?  Smiley

Jeg har ikke noget kendskab til en dansk AM fanside desværre.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010