home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
28 Jun 2025, 07:37 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23587
  1 Bruger, 535 Gæster Online.

Nyeste Bruger: hyderabadgodrej
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Værste køb?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Værste køb?  (Læst 7458 gange)
sonnyboy82
Lilleputspiller
*

Sv: Værste køb?
« Svar #45: 09 Feb 2008, 20:14 »

Mads Laudrup
har selv haft Mads Laudrup han gjorde det da godt indtil jeg solgte ham til barcelona.

kasper skov
Gæst

« Svar #46: 09 Feb 2008, 20:29 »

Helt klart Mads Laudrup og andreea. De er virkelig dårlige. Vil dog alligevel sige Mads er en okay spiller, hvis man er i FCK.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #47: 09 Feb 2008, 21:09 »

Man bruger da netop 13 skalaen i FM. Eller i hvert fald noget der er nærmest identisk. I 13 skalaen har du karrakterene 00, 03, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, i alt ti karrakterer. I manager har du karrakterene fra 1-10 der jo sjovt nok også er ti tal. Derfor mener jeg at det er en hel legal sammenligning. Begge er jo 10 trins skalaer. Om så manager brugte bogstaverne fra A til J til at vurdere præstationen, så kunne man sagtens stadig overføre eller sammenligne karraktergivningen til 13 skalaen.
At man så på 13 skalaen får en lille bonus til snittet ved at score 13 eller straf til snittetfor at score 00 eller 03, det er den eneste lille forskel på 13 skalaen og FMs 10 skala, eller hvad vi nu skal kalde den.

Da 12 skalaen er en 7 trins skala, er den komplet ubrugelig for FM karrakterers sammenligning.

Så min konstatering af at 6 på FM skalaen svarer til 8 på den gamle 13 skala, holder jeg stædigt fast i er korrekt. De er begge trin 6 på hver deres skala, samt det 4. sidste tal på deres skala.

På en 10-trins skala er kategoriseringen af præstationen således:

13 (10): For den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation.
11 (9): For den udmærkede og selvstændige præstation.
10 (8): For den udmærkede, men noget rutineprægede præstation.
9   (7): For den gode præstation, der ligger lidt over middel.
8   (6): For den middelgode præstation.
7   (5): For den ret jævne præstation, der ligger lidt under middel.
6   (4): For den netop acceptable præstation.  Acceptabel
5   (3): For den usikre og ikke tilfredsstillende præstation.
03 (2): For den meget usikre, meget mangelfulde og utilfredsstillende præstation.
00 (1) : For den helt uantagelige præstation.

Jeg har smidt FM karrakterene ind i parantes, for uanset om man synes om det eller ej, så er FM skalaen en 10 trins skala, så kommentarene efter tallene, passer nok meget godt.

Ps. ret mig lige hvis man kan få 0. Har ikke oplevet det, og mener ikke man kan

Jeg kan godt se at der er 10 tal, men jeg synes sku ikke at det kan overføres til 13-skalaen.

f.eks Jeg vil da ikke mene at et 4 tal er acceptabel. Det er vel nærmere et 6-tal der er acceptabel i FM.

It's gonna be legendary

M-T
Ynglingespiller

« Svar #48: 09 Feb 2008, 21:12 »

Vi egentlig mene at den acceptale-linje skal ligge på 6, da det jo er ikke er acceptabelt at man spiller under middel i en kamp. De vil jeres trænere/lærer også mene Opstemt

Men by-the-way er mit værste køb Riquelme i FM2007, da jeg købte ham for hele 100 mio. kr. for Arsenal og han var 32 år gammel.
Hans gennemsnit var på 5.67, jeg havde givet ham 4 kampe. Jeg havde bare ikke tillid til ham mere.
Kan ikke give SS, da mit FM07 er blevet slettet, så jeg kunne få FM08.
« Seneste Redigering: 09 Feb 2008, 21:16 af M-T » Logged

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Djævlen
Gæst

« Svar #49: 09 Feb 2008, 21:17 »

Man bruger da netop 13 skalaen i FM. Eller i hvert fald noget der er nærmest identisk. I 13 skalaen har du karrakterene 00, 03, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 13, i alt ti karrakterer. I manager har du karrakterene fra 1-10 der jo sjovt nok også er ti tal. Derfor mener jeg at det er en hel legal sammenligning. Begge er jo 10 trins skalaer. Om så manager brugte bogstaverne fra A til J til at vurdere præstationen, så kunne man sagtens stadig overføre eller sammenligne karraktergivningen til 13 skalaen.
At man så på 13 skalaen får en lille bonus til snittet ved at score 13 eller straf til snittetfor at score 00 eller 03, det er den eneste lille forskel på 13 skalaen og FMs 10 skala, eller hvad vi nu skal kalde den.

Da 12 skalaen er en 7 trins skala, er den komplet ubrugelig for FM karrakterers sammenligning.

Så min konstatering af at 6 på FM skalaen svarer til 8 på den gamle 13 skala, holder jeg stædigt fast i er korrekt. De er begge trin 6 på hver deres skala, samt det 4. sidste tal på deres skala.

På en 10-trins skala er kategoriseringen af præstationen således:

13 (10): For den usædvanlig selvstændige og udmærkede præstation.
11 (9): For den udmærkede og selvstændige præstation.
10 (8): For den udmærkede, men noget rutineprægede præstation.
9   (7): For den gode præstation, der ligger lidt over middel.
8   (6): For den middelgode præstation.
7   (5): For den ret jævne præstation, der ligger lidt under middel.
6   (4): For den netop acceptable præstation.  Acceptabel
5   (3): For den usikre og ikke tilfredsstillende præstation.
03 (2): For den meget usikre, meget mangelfulde og utilfredsstillende præstation.
00 (1) : For den helt uantagelige præstation.

Jeg har smidt FM karrakterene ind i parantes, for uanset om man synes om det eller ej, så er FM skalaen en 10 trins skala, så kommentarene efter tallene, passer nok meget godt.

Ps. ret mig lige hvis man kan få 0. Har ikke oplevet det, og mener ikke man kan

Det holder jo ikke helt. 6 er den laveste acceptable karakter i FM, hvorfor de starter med 6 inden kampen går i gang. Spiller du under 6, så spiller du ikke godt. Dermed passer den ikke helt.

M-T
Ynglingespiller

« Svar #50: 09 Feb 2008, 21:19 »

Det holder jo ikke helt. 6 er den laveste acceptable karakter i FM, hvorfor de starter med 6 inden kampen går i gang. Spiller du under 6, så spiller du ikke godt. Dermed passer den ikke helt.
Præcis som jeg skrev det Opstemt Er fuldstændig enig med dig Smiley

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Djævlen
Gæst

« Svar #51: 09 Feb 2008, 21:36 »

Præcis som jeg skrev det Opstemt Er fuldstændig enig med dig Smiley

Yes, det så jeg nu :-D

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010