home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1204 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Lions - Fc Bayern München
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Min ynglingsklub Man Utd er tæt på at fyre SAF, hvad skal jeg gøre ?
Forsøg at få jobbet i United
- 9 (32,1%)
Vente til efter sæsonen, og derefter tage tilbage til england
- 7 (25%)
Blive i Bayern
- 12 (42,9%)
Antal Stemmer: 20

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: The Lions - Fc Bayern München  (Læst 4906 gange)
Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #15: 20 Apr 2007, 18:28 »

Sleek FM hedder det Wink
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #16: 22 Apr 2007, 03:13 »






Den længe ventede succes


Den længe ventede succes kom endelig. Med 16 kampe tilbage af sæsonen så det rigtigt skidt ud for Millwalls sæson, og så sandelig også for manager Kevin Eienstrands fremtidige karriere på The New Den, men et skifte til 4-4-2 og et lejemål af stortalentet Christian Kabeya fra Aston Villa vendte bøtten for Eienstrands mandskab.

De sidste 16 kampe i League One forløb således for det ellers så underpræsterende Millwall hold:
12 sejre, 2 uafgjorte, og sølle 2 nederlag, og det skal siges at de to nederlag faktisk kom inden for de sidste 3 kampe. Så man kan vist roligt sige at skiftet til 4-4-2 har været en kæmpe succes.
Ud over at skifte taktik valgte Eienstrand også at leje den unge Christian Kabeya for resten af sæsonen. Kabeya indtog højrekanten, mens Millwalls eget stortalent Marvin Williams fik plads på venstrekantet. Det viste sig hurtigt at disse unge kometer har talentet til at spille meget højere end League One. Specielt Kabeya var fuldstændig ustoppelig, og det var derfor til enorm glæde da Eienstrand kunne bekendtgøre at man havde sikret sig Kabeya permanent for sølle 120.000 pund. Håndøre for så stort et talent.

Da februar startede var det eneste det handlede om for Eienstrand, at få sit hold højt nok op til lige præcis at spille play off, men efter de sidste 16 kampe, kunne Eienstrand smilende gå fra banen efter for engangs skyld at have sat hele den engelske presse, inklusiv mig selv, på plads. Stillingen i League One sluttede nemlig således:



Også unge Marvin Williams har stor andel i den flotte sæson afslutning


Igennem de sidste mange måneder har jeg haft mange personlige samtaler med min nabo, og efterhånden ret gode ven, Kevin Eienstrand, og en ting der har overrasket mig, er hans evige tro på at han nok skulle få vent det, og at han nok skulle få holdet til at fungere. Det eneste jeg faktisk har været nervøs for, var om han ville forlænge sin kontrakt med klubben. Det har ikke været noget hemlighed at klubbens formand Stewart Till, ikke har haft tillid til Eienstrand hele sæsonen igennem, det har tydeligt mærket Kevin. Han har vist stor utilfredshed med den manglende tillid, og jeg ved at han flere gange har overvejet et klubskifte. Til stor glæde for mig selv, og resten af de mange Millwall tilhængere har han dog så sent som i sidste uge valgt at forlænge kontrakten, så den nu løber til 2010.
 
Således forløb de forskellige priser i sæsonen 06/07






___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________
Den nye sæson


Op til den nye sæson er der mange spillere der er blevet sat i forbindelse med Millwall,
men i skrivende stund er kun 3 spillere blevet hentet til.


Péter Máté er en klar forstærkning til det lidt tynde centerforsvar,
Og med hans blot 22 år, er han også et kæmpe fremtids aktiv
for klubben.


Patrick Berger er godt nok ved at være oppe i årene, men han har
helt sikkert stadig niveauet til at være med i et par år endnu.
En klar forstærkning.


Christian Kabeya viste i sidste halvdel af sidste sæson, at han helt
sikkert er fremtidens mand, han skal nok drive gæk med et par
forsvarsspillere i Coca Cola Championship.

Både Péter Máté og Patrick Berger er blevet hentet på en fri transfer, og specielt købet af Máté ses som et kæmpe kup. Eienstrand har dog også vist stor interesse i Sead Zilic tidligere holdkammerat, Hamdi Zalihi, som både kan spille på højrekanten, men også helt fremme. Zalihi har dog svært ved at få arbejdstilladelse, og det ser desværre ud til at udsætte transferen.
På trods af at det nok ikke i denne omgang lykkes Kevin Eienstrand at hente Zalihi, kan vi være helt sikre på at se mindst en spiller mere trække i Millwall trøjen, højst sandsynligt bliver det en angriber, da mange stiller spørgsmålstegn ved om sidste års topscorer Darren Byfield har klassen til at spille i The Championship.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____________

Her, blot halvanden måned før transfervinduet lukker, har vi taget pulsen på Eienstrand og hans hidtidige aktioner på markedet.


Kevin, først og fremmest tillykke med oprykningen. Hvor godt mener du i er rustet til denne sæson?

Jeg mener helt bestemt vi har holdet til at holde os i række, og med de tre tilgange indtil videre, mener jeg ikke at en placering midt i rækken er urealistisk. Dog mener jeg godt vi kunne bruge en angriber, og endnu en kvalificeret defensiv midtbanespiller, vi kan ikke forvente at unge Marvin Elliott kan holde til lige så mange kampe som han spillede i sidste sæson.

Med de rette forstærkninger, og en nødvendig portion held, hvor langt mener du så holdet er fra endnu en oprykning?

Man skal aldrig sige aldrig, men når det er sagt vil jeg også mene at det ville kræve en indsats ud over det sædvanlige hvis vi skal hoppe direkte videre til Premier League.

Klubbens økonomiske situation er ikke alt for god for tiden, kan det sætte en stopper for opryknings mulighederne ?

Det gør det helt bestemt sværere, da jeg ikke har muligheden for at tilbyde de samme kontrakter som mange af de andre klubber i rækken, men det betyder blot at vi må være mere opfindsomme end de andre klubber, og det tror jeg nok vi skal få løst.

Her til sidst, hvad forventer du af holdet i denne sæson?

Jeg kan ikke tillade mig at forvente mere end at vi overlever, men tror bestemt at vi har potentialet til mere.

Mange tak for din tid.




Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #17: 22 Apr 2007, 03:45 »

fint at rykke op Wink
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #18: 22 Apr 2007, 10:45 »

Det må være den seneste update jeg nogen sinde har set på en blog. Men fedt nok at du rykkede op.  Thumbs Up


Hvad fanden skete der for Nottingham??  ticked off
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #19: 22 Apr 2007, 18:33 »

Det må være den seneste update jeg nogen sinde har set på en blog. Men fedt nok at du rykkede op.  Thumbs Up


Hvad fanden skete der for Nottingham??  ticked off

Hehe, ja men man må jo bruge den tid man har Smiley

Ja de lagde faktisk i playoff zonen i lang lang tid, men de gik helt kolde til sidst.
Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #20: 23 Apr 2007, 11:08 »

¨Tillykke med oprykningen. Og helt fint med lidt spænding!
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #21: 23 Apr 2007, 15:21 »




Sæson starten


Før timer før transfervinduet lukkede lykkedes det Millwall at forstærke deres angreb, præcis som lovet. De to angribere hed Antoine Sibierski, og Jimmi Floyd Hasselbaink. Sibierski blev købt som en direkte forstærkning, hvorimod Hasselbaink mere blev købt som bredde spiller. Det viste dog at der var noget galt, efter de første 3 kampe stod der kun 1 point på kontoen

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________________



Bøtten vender

Williams fejrer en scoring
Zilic har været uvurdelig i denne sæson

Efter de første 5 kampe gik det endelig op for Eienstrand at taktikken nok var en smule for offensiv, så der blev foretaget nogle små ændringer, og samtidig med at skaderne rullede ind hos Millwalls angribere, kom angrebsduoen pludselig til at hedde Zilic-Williams, og det viste sig med det samme at være det helt rigtige, Zilic målfarlighed, og gode overblik i feltet, kombineret med Marvin Williams’ fænomenale hurtighed var helt perfekt. Bøtten blev vendt og sejrene rullede ind.
Og med sejre som, 4-0 over rækkens daværende nummer 2 Leicester, og 2-0 og Southampton, stod det klart at man skulle regne med Eienstrands hold helt oppe omkring Playoff pladserne.




___________________ ___________________ ___________________ ___________________ __________________



Midtvejs, Millwall bliver ved


Da vi går ind i Januar ser det lige pludseligt helt fantastisk ud for Kevin og hans hold. Sejrene ruller fortsat ind, og Millwall har vundet 7 ud af deres sidste 9 kampe, og selv ikke det hårde vinter program ser ud til at kunne ryste de unge drenge fra London. Darren Byfield er blevet klar efter en knæskade som har holdt ham ude siden august, og han agerer for tiden super-sub. I de sidste 4 kampe er han blevet skiftet ind i det sidste kvarters tid, og det har resulteret i 4 scoringer og en assist.

Patrick Berger derimod er gledet fuldstændigt ud af varmen hos Eienstrand, han slog slet ikke til, så da han blev skadet efter 10 kampe satte man Tom Brighton ind, og han har holdt pladsen på fremragende vis siden. I den anden side har unge Christian Kabeya svært ved at generobre pladsen efter en skade, da Felipe Morais gør ganske fortrindeligt. I forsvaret er der lidt mere tvivl om pladserne, Péter Máté er sikker da han ar været holdets absolut bedste i denne sæson, men ved siden af ham er problemet så. Mark Phillips er det naturlige valg, men han har stort set ikke lavet andet end at være skadet, og Paul Robinson spiller forfærdeligt, og ryger helt sikkert ud, enten i dette transfervindue, eller i det næste. Derfor er valget oftest faldet på Zak Whitbread i denne sæson, på trods af at han i hans først 3 kampe lavede 3 straffe og fik 1 rødt kort. Heldigvis er Whitbread kommet efter det, og ham og Máté fungerer nu fremragende sammen.

På målmandsposten er det fortsat Lenny Pidgeley der er førstevalg, dog står lejede Ian Turner i alle cupkampene, og også i ligaen når Lenny er ved at være for træt. Det var lidt et sats at have to så talentfulde målmænd i truppen, men det har virkelig fungeret fremragende, det har lige givet det sidste til at de begge har kunne være på aller højeste niveau når de har fået chancen.

I ligaen går det tydeligvis strygende og mange Millwall tilhængere begynder så småt at tro på at det kan blive til Premier League fodbold i næste sæson





Máté har været intet mindre end imponerende denne sæson, har stor del i æren af den hidtil så flotte sæson.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _________________

Interessen for Kevin Eienstrand har været stor, og han har fået tilbud fra både Nantes og Hannover.





 



« Seneste Redigering: 23 Apr 2007, 15:31 af Kev » Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #22: 23 Apr 2007, 15:22 »

Jeg undskylder for ovenstående update, den er skrevet i Word så jeg skulle ha trykke prøve i stedet for gedkend, men er igang med at rette Smiley


EDIT: Så skulle det også være rettet Smiley
« Seneste Redigering: 23 Apr 2007, 15:32 af Kev » Logged

mrfair
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #23: 24 Apr 2007, 15:16 »

Hvad har du svaret til de tilbud?
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #24: 24 Apr 2007, 15:31 »

Ser rigtig godt ud, dog synes jeg at du bruger lidt for mange SS'ere... Hvis du endelig skal bruge så mange, kan du så ikke lave dem som links? så sænker de heller ikke loade tiden af din blog Opstemt
Logged


Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #25: 24 Apr 2007, 22:59 »

Hvad har du svaret til de tilbud?

Jeg har selvfølgelig svaret nej, jeg er langt fra færdig med Millwall Smiley

Ser rigtig godt ud, dog synes jeg at du bruger lidt for mange SS'ere... Hvis du endelig skal bruge så mange, kan du så ikke lave dem som links? så sænker de heller ikke loade tiden af din blog Opstemt

Det kan du tro jeg kan, jeg havde faktisk også bestemt mig for at skrive sæson afslutningen på en lidt anden måse, bl. a uden ss'ne Smiley
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #26: 28 Apr 2007, 02:06 »



Sæsonafslutningen

Millwalls sidste 19 kampe blev uhyre spændene. I starten fortsatte Eienstrands drenge de gode takter, og med fantastisk spil af blandt andet Marvin Williams, lykkedes det på et tidspunkt, The Lions at få et forspring på hele 10 point ned til ligaens nummer 3, og direkte oprykning så ud til at være en realitet. Men så skete det, spillerne begyndte at få gummiben, og som om det ikke var nok rullede skaderne også ind. Med 7 kampe igen mødte man Fulham på Craven Cottage, og kampen endte 3-0 til Fulham, derefter gik det ned af bakke, det blev til 1-1 med bundholdet Scunthorpe, et 3-0 nederlag til midterholdet Leeds, og et 4-1 nederlag til Preston, så lige pludselig var det store forspring skrumpet til sølle 2 point. Så det sidste 3 kampe ville blive skæbnesvangre, specielt fordi The Lions i sidste spillerunde skulle møde det suveræne tophold Bolton.


Den 3. sidste kamp forløb således:

Millwall 4-0 Norwich
9’ Williams
25’ Williams
27’ Zilic
71’ Wallwork (selv)

Vi styrede kampen fuldstændigt, og drengene beviste virkelig at de var parate til at kæmpe for oprykningen. Marvin Williams var igen i hopla, og han har virkelig været vigtig i denne sæson.


2. sidste kamp:

Crystal Palace 0-2 Millwall
29’ Zilic
89’ Williams

En super vigtig sejr, vi spiller dem totalt ud af banen, og vi burde have vundet langt større. Desværre har Leicester også vundet deres seneste 2 kampe, og vores forspring var derfor stadig på blot 2 point før vores sidste kamp, hjemme mod Bolton.

Skæbneskampen


Vi mødte som sagt Bolton i sidste runde, hvor Leicester mødte Roy Keanes Sunderland, så med en tæt på umulig opgave for Millwall, kunne alle os fans kun håbe på at Kevin Eienstrans gode ven Roy Keane, kunne hjælpe os på vej, med et godt resultat imod Leicester.

Vi startede fantastisk, og spillede rundt med Bolton. Vi viste også tænder på flere dødbolde i starten, og det skulle da også kun gå 9 minutter før Marvin Williams fortjent kunne bringe os foran – 1-0. Kort efter fik Bolton frispark omkring midten af banen, bolden blev sendt ind over, og efter en kæmpe fejl af Máté kunne en helt umarkeret Vaz Te bringe balance i regnskabet – 1-1. Efter udligningen pressede Bolton os enormt meget, og det var derfor også ganske fortjent at Kevin Nolan kunne gøre det til 1-2 kort inden pausen. Anden halvleg var stort set chanceløs, og desværre uden scoringer. Derfor var det nu helt op til Leicester og Sunderland hvem der skulle rykke op.

Millwall 1-2 Bolton
9’ Williams
11’ Vaz Te
41’ Nolan


Kampen I Leicester blev en ren fodboldlektion, og eftersom det var Sunderland der lærte Leicester en smule om fodbold kunne nu glæde os over direkte oprykning til det fine selskab – The Barclaycard Premier League.

Leicester 0-4 Sunderland
1’ Halls
11’Elliott
53’ Miller
77’ Elliott


Både fans og bestyrelse var ellevilde og flere store managere deriblandt Roy Keane var hurtigt ude at lovprise Eienstrand. Hovedpersonen selv var dog noget mere stille og rolig, og sagde blot at han var utrolig glad for oprykningen, men dog skulle der ske flere ændringer hvis holdet skulle kunne klare sig i Premier League.



Efter sæsonen blev Eienstrand eftersigende kontaktet af den franske storklub Lille, men Eienstrand valgte endnu en gang at takke nej tak til klubbens tilbud.


___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ____________


Premier League – Here we come


Sæsonen var knap overstået før de første transfers blev offentliggjort.
Christopher Fagan – Kæmpe angrebstalent fra Man Utd,
Dave Reed – Et mindst ligeså stort midtbanetalent fra Colchester
Og sidst men ikke mindst,
Dave Nugent – Et af Engelsk største håb på angrebs pladsen var blevet hentet i Preston North End.

Den samlede sum af de 3 transfers var 2 mill pund, og Eienstrand havde derfor stadig ca 2,5 mill pund at forstærke holdet for.

Holdets venskabskampe gik således:

Millwall 0-0 Bristol City
Oxford 0-3 Millwall
Millwall 2-3 Celtic
Millwall 1-2 Everton

Spillet var langt fra prangende og det var tydeligt at der måtte ske ændringer inden sæsonen for alvor blev skudt i gang. I den sidste kamp mod Everton blev målmand Lenny Pidgeley også skadet, og Eienstrand var derfor hurtig til at hente den tidligere Chelsea målmand Hilario som reserve.
Også stortalentet Chris Cogan blev hentet fra Yeovil, Cogan tiltræder dog først til Januar.


Premier League blev skudt i gang og starten blev alt andet end nem for det unge Millwallhold.

Millwall 1-2 Wolves
West ham 3-2 Millwall
Everton 1-0 Millwall
Millwall 2-3 Tottenham
Millwall 2-3 Chelsea

Sådan gik de første 5 kampe, og udover kampen mod Chelsea var det rent held at holdet i det hele taget havde scoret i Premier League endnu. Det stod derfor klart for alle at der var noget galt, og de fleste deriblandt Eienstrand selv var enige om at holdet nok var en smule for ungt og urutineret til Premier League. Eneste højdepunkt var Dave Nugent der havde scoret 5 af Millwalls 7 mål.


Taktikken blev tydeligt ændret, og holdet begyndte nu at spille meget mere defensivt hvilket også hjalp betydeligt på spillet.

Blackburn 0-1 Millwall
Millwall 1-2 Man Utd
Middlesbrough 1-0 Millwall
Millwall 2-2 Aston Villa
Leicester 2-1 Millwall

Resultaterne var som det fremgår dog ikke den store success, og på trods af point mod både Blackburn og Aston Villa, var Millwall stadig isoleret i bunden af rækken.

Den 22. Oktober 2008 skete det utænkelige så, stor klubben Bayern München kom med en kæmpe kontrakt til Kevin Eienstrand, han ville få 36 millioner pund til rådighed til tranfers, og et enormt lønbudget. Noget Eienstrand langt fra havde været vandt til. Efter lang tids overvejelse, kunne Millwalls fans med blødende hjerte blot se til mens deres højt elskede manager skrev under med mægtige Bayern München.


Eienstrand udtalte efterfølgende: ”Det er svært at sige farvel til Millwall, men dette er en chance jeg umuligt kan sige nej til. Jeg har været overlykkelig i min tid i Millwall, og jeg kan ikke forestille mig nogensinde at træne en klub med så fantastiske fans. Jeg håber fansne forstår min beslutning, og der er ingen tvivl om at hvis muligheden kommer, kan i meget vel se mig tilbage i klubben på et tidspunkt.”

En æra er slut. Held og lykke skal det lyde herfra, til min gode ven Kevin Eienstrand og jeg håber stærkt på at se ham tilbage en dag.



___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ______

Bloggen forsætter selvfølgelig.

 
Fremover vil jeg dog prøve at skrive fra træneres synspunkt, i hvert fald i nogle updates, så må i jo sige hvad i mener er bedst.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 17:40 af Kev » Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - The battle for succes
« Svar #27: 29 Apr 2007, 17:38 »

Eftersom sæsonen med Bayern optog mig så meget at jeg ikke lige fik stoppet og skrevet blog, kommer der en kort update om hele sæsonens forløb, hvorefter jeg vil komme med nogle mere detaljerede updates mere hyppigt
Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - FC Bayern München
« Svar #28: 29 Apr 2007, 18:32 »




Det første år i "eliten"


Da jeg kom til Bayern den 22. Oktober, fløj jeg fra London til München, for at overtage kontrolen i byens største fodboldklub FC Bayern München. Økonomien så fantastisk ud, og jeg havde hele 36 millioner pund at købe ind for når transfer vinduet åbner til Januar. Efter et kig på de spillere jeg havde til rådighed stod det dog klart at det langt fra ville være nødvendigt at købe ind for alle pengene.

Truppen

Målmændene

Timo Hildebrand 29 år - Timo er en af ligaens absolut bedste mellem stængerne, han er uhyre vigtig.

Michael Rensing 24 år - Det klart største målmandstalent i ligaen, og han kommer til at være en del af et rotationssytem med Timo.

Rowen Fernandez 30 år - Rowen er 3. valg, men besider da helt klart en god portion klasse.

Forsvaret

Phillip Lahm 25 år - Verdens bedste back hvis du spørger mig. Han kan med begge ben, og er rigtig giftig fra kanten af feltet, derfor bliver han placeret i venstre side, da han dog er bedst med højre benet.

Hamit Altintop 26 år - Super offensiv back, har dog et par defensive mangler, men er alligevel førstevalget til højre.

Erik Edman 30 år - Virkelig en god reserve til venstre backen, det eneste problem er at hans reservekonkurrent, unge Marcel Janssen higer efter spilletid.

Marcel Janssen 23 år - Stort talent, kunne meget vel skubbe Altintop ud af start 11'eren i løbet af få år.

Willy Sagnol 32 år - Højreback reserve, men får meget lidt spille tid, da Lahm oftes bliver rykket over i højreside i tilfælde af skader hos Altintop.

Lucio 30 år - Fantastisk centerforsvar der med sin rutine bliver meget vigtig. han er stadig hurtig på trods af hans alder.

Daniel Van Buyten 30 år - Sikker på den anden plads i centerforsvaret, mangler hurtighed men til gengæld dominerer han alt i luften.

Valerien Ismael 33 år - Super reserve i tilfælde af skader til en af de to andre, kunne starte i et hvert andet forsvar i bundesligaen.

Roque Junior 32 år - God centerforsvar, dog står han klart i skyggen af de andre. Han bliver højst sandsynligt soldt efter denne sæson.

Erich Schulz 17 år - Kæmpe talent, kan både spille til venstre og centralt i forsvaret, vil få en god del spilletid i løbet af sæsonen.

Midtbanen

Bastian Schweinsteiger 24 år - Super energisk kantspiller, bliver placeret til venstre hvorfra han skal tilføje fight og kreativitet.

Shaun Wright-Phillips 27 år - Lynhurtig højrekant, kan sætte stort set alle forsvarer af med sin hurtighed.

Zoltan Gera 30 år - Kreativ højrekant der dog også kan optræde centralt.

Mark Van Bommel 32 år - Ekstremt løbevillig, og god for en masse farlige dybdeløb. Han roterer med Martin Demichelis.

Martin Demichelis 28 år - hurtig og hårdtarbejdene defensiv spiller, bliver vigtig i de store kampe.

Thomas Hitzlsperger 27 år - Rimelig sikker i startopstillingen, han er livsfarlig fra distancen, og god i defensiven.

Andreas Ottl 24 år - Overtager Van Bommels plads efter sæsonen. Et meget stort talent.

Simon Rolfes 27 år - Ville være sikker starter hos alle andre tyske hold, men kan se langt efter spilletid i Bayern.

Angrebet

Klaas-Jan Huntelaar 25 år - Holdets klare spids, en virkelig farlig bomber.

Lucas Podolski 23 år - Sikker ved siden af Huntelaar, Lucas står for kreativitet til angrebet.

Jan Schlaudraff 25 år - Rigtig god reserve, dog vil jeg gerne have et ungt talent til den plads så Jan kunne godt blive solgt efter denne sæson.

Claudio Pizzaro 30 år - God blanding af kreativitet, og fysik, dog vil jeg gerne have ham solgt mens han stadig er penge værd.

Roy Makaay 34 år - For gammel og for langsom, træfsikkerheden er der dog endnu, men chancer kommer ikke så ofte længere.

Det var lige en kort gennem gang af truppen.

Da jeg overtog holdet efter 9 kampe i Bundesligaen, lagde de nummer 3, 4 point efter Schalke i front, og med Werder Bremen som nummer to.

Efter mine første 25 liga kampe så det dog helt anderledes ud. Jeg havde den fremragende statistik der hed 19 sejre 5 uafgjorte og sølle 1 nederlag. Alt modstand i Tyskland blev jævnet med jorden. I Champions League Kom vi videre til første knock-out runde, hvor den stod på italienske Inter. I den første kamp så det godt ud med 2-0 ved pausen, og Inter havde ikke fået en eneste chance. Holdet tog dog en kolektiv off-day i anden halvleg, og Inter vandt kampen 2-3. Kamp nummer to var i milano, og endte fortjent 1-1.

Faktum var dog at en enkelt sæson i Tyskland resulterede i et mesterskab, og titlen som årets manager.

Huntelaar blev nummer 1 på topscorerlisten med 29 kasser. (han spillede kun 27 kampe)
Og Podolski blev nummer 2 med 23 kasser på 33 kampe.

De følgene 7 spillere kom på årets hold: Lucio, Lahm, Schweinsteiger, Demichelis, Wright-Phillips, Podolski og Huntelaar.

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _____

Den næste update bliver der gjort langt mere ud af. Dette var blot fordi jeg har været så opslugt at sæsonen, at jeg ikke løbende fik skrevet ned.


« Seneste Redigering: 29 Apr 2007, 19:13 af Kev » Logged

Kev
Gæst
 
Sv: The Lions - Fc Bayern München
« Svar #29: 29 Apr 2007, 23:58 »

Afstemning tilføjet.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010