|
shakur
Gæst
|
|
jeg har lidt svær ved at finde nogle gode målmands talenter... er der nogle der har nogle bud på det er west ham United
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 19 Apr 2007, 11:47 af shakur »
|
|
|
|
|
|
|
crj
|
|
jeg har lidt svær ved at finde nogle gode målmands talenter... er der nogle der har nogle bud på det  Wang Dalei 260 d.kr piotr caplinski 0 d.kr kan begge blive så sindsyge ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
jeg har lidt svær ved at finde nogle gode målmands talenter... er der nogle der har nogle bud på det  Hvad budget roder du rundt med? Og hvilken klub? Sæson?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
mortenbrenoe
|
|
Vincent Degré er også et godt målmandstalent 
|
|
|
|
|
|
You'll Never Walk Alone.
'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3
|
|
|
|
|
bjarkehj
Gæst
|
|
Oscar Ustari 20 årig agentiner har løskøbsklausul på 60 mil. Køber ham ligegyldigt hvem jeg er, og brger ham i startopstillingen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
molle
|
|
Oscar Ustari 20 årig agentiner har løskøbsklausul på 60 mil. Køber ham ligegyldigt hvem jeg er, og brger ham i startopstillingen.
Hos mig har han aldrig klausul. Man skal altid bruge cirka 150 mill på ham - men han er det hele værd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
pas på Milan lurer tit efter Ustrai men som Brenoe sagde så er Degre altså også et kæmpe talent der udvikler sig hurtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
veddum
|
|
Ariel Lopez er et fremragende talent.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
handianden
|
|
Vincent Degre bliver mega vild, hvis han får den rette træning. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Ochoa fra Mexico er også syg ditto Marcelo fra Gremio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enotim
Lilleputspiller
|
|
Preston Edwards fra millwall bliver god
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Wang Dalei 260 d.kr piotr caplinski 0 d.kr kan begge blive så sindsyge !  Edit: Czaplinski 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
m-jessen
|
|
Joris Delle kan også blive god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inex
|
|
Igor Akinfeev, han koster dog +100 millioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEAST
|
|
er der nogen der har forslag til gode målmænd som er gratis
jeg har valgt at prøve at spille med Crawley fra Engelske Conference liga og de har ingen penge og en gæld på 2.1 mio
|
|
|
|
|
|
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
|
|
|
|