home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 665 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Frustration!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Frustration!  (Læst 1134 gange)
Skøttrup
Lilleputspiller
*

Frustration!
« : 18 Apr 2007, 17:52 »

Hej drenge..

Jeg har et spil med FCN, hvor jeg er igang med 3 sæson.

1 sæson,

jeg ender på 7 pladsen i ligaen og tabte pokalfinalen til FCK -> Da FCK blev mestre røg jeg i UEFA Cup

2 sæson,

Jeg kommer i 1 kval runde til UEFA 2 kval runde, Loko. Tbilisi besejres samlet 9-3 , 2 kval runde Tom Tomsk          besejres 5-1 samlet, ryger i UEFA 1 runde hvor jeg slår Steaua Buc. 5-3 samlet, ryger i Gruppespillet imod: Anderlecht, Sevilla, Cardiff (Vinder af Liga Cup) og Benfica. Taber 4-1 til Anderlecht, slår Sevilla 1-0, taber 2-0 til Benfica og vinder 4-0 over Cardiff. Kvalificere mig til 1 knockout hvor jeg slåer Dinamo Moskva 4-2 samlet, 2 knockout runde imod Olympiakos hvor jeg vinder 1-3 ude og taber 0-2 hjemme, videre til Kvartfinalen imod Benfica (igen) hvor jeg vinder samlet 9-3 samlet  Djævel , i semifinalen trækker jeg Sampdoria vinder 4-2 samlet  Djævel Finalen står imod Zaragoza - FCN hvor jeg vinder 1-2  Djævel (Må være min største bedrift til dato i 2 sæson med en nedrykningskandidat Opstemt) Jeg ender på 5 pladsen i ligaen  Sur

3 sæson, (Igangværende)

Vil sparer jeg for de tykke detaljer igen, men er Pt. nr.1 i ligaen med 3 point ned til Brøndby efter 25 kampe, og er i Kvartfinalen i UEFA imod Bayern hvor jeg tabte 2-1 ude og mangler at spille returen.

Jeg har nu spørgsmålet: Hvordan kan det være at jeg ikke har fået tilbudt en kontrakt fra andre klubber? Har en kammerat som spiller jævnligt og uanset hvad hold får han mindst 2 kontrakttilbud hver sæson (uden samme sucess som den jeg har haft) ? -Hvad er det jeg mangler?

arsenalistic
Manager

Sv: Frustration!
« Svar #1: 18 Apr 2007, 17:59 »

Hej drenge..

Jeg har et spil med FCN, hvor jeg er igang med 3 sæson.

1 sæson,

jeg ender på 7 pladsen i ligaen og tabte pokalfinalen til FCK -> Da FCK blev mestre røg jeg i UEFA Cup

2 sæson,

Jeg kommer i 1 kval runde til UEFA 2 kval runde, Loko. Tbilisi besejres samlet 9-3 , 2 kval runde Tom Tomsk          besejres 5-1 samlet, ryger i UEFA 1 runde hvor jeg slår Steaua Buc. 5-3 samlet, ryger i Gruppespillet imod: Anderlecht, Sevilla, Cardiff (Vinder af Liga Cup) og Benfica. Taber 4-1 til Anderlecht, slår Sevilla 1-0, taber 2-0 til Benfica og vinder 4-0 over Cardiff. Kvalificere mig til 1 knockout hvor jeg slåer Dinamo Moskva 4-2 samlet, 2 knockout runde imod Olympiakos hvor jeg vinder 1-3 ude og taber 0-2 hjemme, videre til Kvartfinalen imod Benfica (igen) hvor jeg vinder samlet 9-3 samlet  Djævel , i semifinalen trækker jeg Sampdoria vinder 4-2 samlet  Djævel Finalen står imod Zaragoza - FCN hvor jeg vinder 1-2  Djævel (Må være min største bedrift til dato i 2 sæson med en nedrykningskandidat Opstemt) Jeg ender på 5 pladsen i ligaen  Sur

3 sæson, (Igangværende)

Vil sparer jeg for de tykke detaljer igen, men er Pt. nr.1 i ligaen med 3 point ned til Brøndby efter 25 kampe, og er i Kvartfinalen i UEFA imod Bayern hvor jeg tabte 2-1 ude og mangler at spille returen.

Jeg har nu spørgsmålet: Hvordan kan det være at jeg ikke har fået tilbudt en kontrakt fra andre klubber? Har en kammerat som spiller jævnligt og uanset hvad hold får han mindst 2 kontrakttilbud hver sæson (uden samme sucess som den jeg har haft) ? -Hvad er det jeg mangler?

Hva fortid har du startet op med?

Go you Gunners!

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #2: 18 Apr 2007, 18:00 »

Tjah, det er ikke godt at vide, men det kunne sagtens have noget at gøre med hvordan din profils fortid ser ud. Sætter du den til at have spillet internationalt fodbold på top plan, kommer interessen fra andre klubber mere naturligt ville jeg tro. Hvis ikke skal du bare fortsætte med de gode resultater, og så skal interessen nok komme helt ad sig selv.

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #3: 18 Apr 2007, 19:05 »

ja det lyder som fortiden der spiller en rolle men flotte resultater

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #4: 18 Apr 2007, 19:12 »

Hva fortid har du startet op med?
Tjah, det er ikke godt at vide, men det kunne sagtens have noget at gøre med hvordan din profils fortid ser ud. Sætter du den til at have spillet internationalt fodbold på top plan, kommer interessen fra andre klubber mere naturligt ville jeg tro. Hvis ikke skal du bare fortsætte med de gode resultater, og så skal interessen nok komme helt ad sig selv.
ja det lyder som fortiden der spiller en rolle men flotte resultater

Både og.. Jeg har erfaret at hvis man har ingen fortid i fodbold har og man fører et spansk 2. divisionshold op til internationalt niveau bliver der holdt mere øje med en end hvis det er et dansk. Jeg kan ikke foreklare hvorfor, kan kun gætte på, at det må være noget med hvor mange kampe man årligt spiller og i hvilken liga man spiller i.. Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #5: 18 Apr 2007, 19:15 »

Jeg tror også det har noget, at gøre med dine tal under din profil Smiley

Skøttrup
Lilleputspiller
*

« Svar #6: 18 Apr 2007, 19:44 »

Ja jeg har 5 - 9 - 15 - 5 - 15 - 15 i tal..  Smiley :S og har sat min fortid som Automatisk..
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 19:46 af Skøttrup » Logged

ZhotLog
Gæst

« Svar #7: 18 Apr 2007, 19:56 »

Det er helt klart din fortid, som afgør det. Den gør en kæmpe forskel...

Mart
Ynglingespiller

« Svar #8: 18 Apr 2007, 20:20 »

Hvor kan man se hvilken baggrund man har givet sig selv??

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #9: 18 Apr 2007, 21:05 »

Mig og en kammerat havde begge et spil med Brøndby. Jeg havde også noget bedre resultater end ham, men han blev altid sat i forbindelse med jobs, hvilket jeg næsten aldrig blev. Jeg tror bare det er tilfældigt.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #10: 18 Apr 2007, 23:09 »

Mine tal ser sådan her ud Smiley

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

SLEORT
Landsholdsspiller

« Svar #11: 18 Apr 2007, 23:23 »

Mine tal ser sådan her ud Smiley

Det er fandme nogle syge tal!

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #12: 19 Apr 2007, 09:01 »

Det er fandme nogle syge tal!

Jeg er jo også god  Thumbs Up hehe...

Er rykket op 4 gange, heraf vundet League 1 og vundet VM og EM med Danmark (men det har ikke så meget med mine tal at gøre:P)

Startede med Obscure reputation og er det ikke bare 10 i alle tal man starter med?

You'll Never Walk Alone.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #13: 19 Apr 2007, 09:05 »

Både og.. Jeg har erfaret at hvis man har ingen fortid i fodbold har og man fører et spansk 2. divisionshold op til internationalt niveau bliver der holdt mere øje med en end hvis det er et dansk. Jeg kan ikke foreklare hvorfor, kan kun gætte på, at det må være noget med hvor mange kampe man årligt spiller og i hvilken liga man spiller i.. Smiley

Kerm

Der tror jeg så at det har noget med ligaens reputation at gøre, fordi der er mere opmærksomhed omkring f.eks den spanske lige kontra den danske...

You'll Never Walk Alone.

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #14: 19 Apr 2007, 11:51 »

Kerm
Der tror jeg så at det har noget med ligaens reputation at gøre, fordi der er mere opmærksomhed omkring f.eks den spanske lige kontra den danske...

Hmm, står det ikke også mellem liniernerne? Wink

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010