home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 931 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Julemaden venter!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Julemaden venter!  (Læst 1753 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Julemaden venter!
« : 24 Dec 2005, 12:35 »

Men hvad skal I ha? Jeg kan se frem og glæde mig til at få flæskesteg nogenlunde fra nu og så indtil 1. nytårsdag... Det er lækkert Opstemt

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

tturbo1
Manager

Sv: Julemaden venter!
« Svar #1: 24 Dec 2005, 12:46 »

Vi skal ud til mine svigerforældre og spise lækker And.
Uhm munden løber allerede i vand.

N17
Manager

« Svar #2: 24 Dec 2005, 12:50 »

Hva satan Tturbo1 er du blevet digter??

Vi skal både have and og flæskesteg. Jeg er nu mest til anden  Thumbs Up Også selvfølgelig desserten, hvor jeg vinder mandlen  Opstemt

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thore
Manager

« Svar #3: 24 Dec 2005, 12:52 »

jamen det bliver jo supert... flæskesteg, medisterpølse, frikkadeller, and.  Jeg må ærlig indrømme at jeg har sultestrejket de sidste par dage

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

absalonsen
Gæst

« Svar #4: 24 Dec 2005, 12:54 »

Jeg skal have flæskesteg i aften, med brune kartofler, brun sovs og rødkål. Til dessert er der ris a'la mande. Og lige nu spiser jeg rester fra i går - Stægt flæsk med persille sovs. Mmmm...

AH
Gæst

« Svar #5: 24 Dec 2005, 12:55 »

Uhadada.. Jeg glæder mig allerede Smiley And og flæskesteg, kartofler og brune kartofler Thumbs Up Julen er nu en dejlig tid Cool

absalonsen
Gæst

« Svar #6: 24 Dec 2005, 13:14 »

Uhadada.. Jeg glæder mig allerede Smiley And og flæskesteg, kartofler og brune kartofler Thumbs Up Julen er nu en dejlig tid Cool

Ja, det er den nu. Men maden er ikke det badste - det er gaverne!!!!!!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #7: 24 Dec 2005, 13:17 »

Amen, hvor er i useriøse, men spiser selvfølgelig det man gjorde da farfar var ung for 100 år siden, gåsesteg med brunede kartofler og rødkål Smiley

AH
Gæst

« Svar #8: 24 Dec 2005, 13:20 »

Amen, hvor er i useriøse, men spiser selvfølgelig det man gjorde da farfar var ung for 100 år siden, gåsesteg med brunede kartofler og rødkål Smiley

Gåsesteg - bah.. Opstemt Man skal da have and med brunede kartofler og rødkål Hævet Øjenbryn

Thore
Manager

« Svar #9: 24 Dec 2005, 13:22 »

Ja, det er den nu. Men maden er ikke det badste - det er gaverne!!!!!!

Nej puha kan ikke lide gaverne. Det var jo fint hvis jeg bare fik gaver.. men sender jo lige så mange penge den anden vej  Græder

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

absalonsen
Gæst

« Svar #10: 24 Dec 2005, 13:24 »

Nej puha kan ikke lide gaverne. Det var jo fint hvis jeg bare fik gaver.. men sender jo lige så mange penge den anden vej  Græder

Ikke hos mig. Har ofret 400 kr. på gaver. Og forventer langt over det dobbelte igen.  Wink

AH
Gæst

« Svar #11: 24 Dec 2005, 13:25 »

Julen er en dyr tid, men jeg må sige, at jeg giver ikke på samme niveau som jeg får endnu Grin

Mgt09
Gæst

« Svar #12: 24 Dec 2005, 13:26 »

Det eneste jeg ved, er hvor jeg troppe op kl. ca. 16.  Nå jo og så bliver vi ca. 15 personer, så det skal nok blive hygsomt.

Haha efteraber. Jeg har godt nok fået startet en digter trend på FM scenen.  Thumbs Up

Maden og gaverne ved jeg ej
Men mon ikke det bliver lidt and og flæskesteg
Og hvis Gud han vil mig det godt, så også en Mandelgave
Jeg føler bare at det må være min tur til denne at have

Rullende Øjne

Thore
Manager

« Svar #13: 24 Dec 2005, 13:27 »

Julen er en dyr tid, men jeg må sige, at jeg giver ikke på samme niveau som jeg får endnu Grin

I er heldig.. her efter juleindkøbene er min samlede pengebeholdning 50 kr. og jeg mangler stadig sprut til nytår

MeeLo
Gæst

« Svar #14: 24 Dec 2005, 13:29 »

Det er min første jul, hvor jeg forventer at have brugt flere penge på gaver, end jeg selv forventer at der bliver brugt på gaver til mig.  Ubeslutsom

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010