|
Svensson
|
|
Hey . Vil bare lige hører hvad i har af planer efter sommeren ? Jeg skal selv på Skive gymnasium .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Frederikshavn Gym+ Fodboldlinjen på Sportscollege... Dog står jeg på venteliste til Skyrum efterskole..  Ligger ude ved Thisted af..? (Skulle jeg mene..)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Jamen den er ikke så svær. Skulle gerne består 2. semester her til juni og så hedder den 3. semester engang i september
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Jeg skal på efterskole på fyn, nærmere betegnet Glamsdalen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Frederikshavn Gym+ Fodboldlinjen på Sportscollege... Dog står jeg på venteliste til Skyrum efterskole..  Ligger ude ved Thisted af..? (Skulle jeg mene..) Jeps.. Ikke så langt fra  Skal selv i skole (  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Efter sommeren skulle jeg gerne studere Jura eller Int. Sam. Bas på RUC 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Efter sommeren skulle jeg gerne studere Jura eller Int. Sam. Bas på RUC  Lyder svært..  Jeps.. Ikke så langt fra  Skal selv i skole (  ) Mente det nok..  men er vist nummer 5 på listen.. så det bliver sikkert gym.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Jeg skulle da gerne på andet år, på HHX 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Lyder svært..:TMente det nok..  men er vist nummer 5 på listen.. så det bliver sikkert gym..  Er det også  Men når man er så klog som mig, så er intet umuligt... 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
N17
|
|
jeg fortsætter med at arbejde.. Vores institution skal ligges sammen med en anden, så der er nok arbejde i det!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svensson
|
|
Er det også  Men når man er så klog som mig, så er intet umuligt...  Heeh , og med den selvtillid skal du nok klare det . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lakxe
|
|
Efter sommeren skulle jeg gerne studere Jura eller Int. Sam. Bas på RUC  Er selv i gang med SAMBAS på RUC. Stille og roligt... næsten da. Glæd dig til RUSTUREN 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
g00n
FmFreaks' Venner
|
|
Tjah, mon ikke jeg stadig sidder her på arbejde og keder mig efter sommeren - så jeg bliver nødt til at gå herind og stene?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Jeg skal på STX på Randers Statsskole på Samf-Math. linjen  Jeg skal gå i klasse sammen med en fra min nuværende klasse. Måkse kommer jeg ikke til at gå på STX pga. noget lort jeg har lavet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Er selv i gang med SAMBAS på RUC. Stille og roligt... næsten da. Glæd dig til RUSTUREN  Er du glad for det? Er MEGET i tvivl om, hvad jeg skal vælge. 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|