home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1380 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  crashed Fisker blog
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: crashed Fisker blog  (Læst 6291 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #15: 19 Apr 2007, 21:17 »

Rolig nu... Gå op i det Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #16: 20 Apr 2007, 13:00 »

Nogle der vil have update ? Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fisker
« Svar #17: 20 Apr 2007, 13:14 »

Nogle der vil have update ? Smiley
Dumt spørgsmål!
Gør det!
Logged

I ain't playin', nigga

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #18: 20 Apr 2007, 13:18 »

Går igang med at spille videre nu Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #19: 20 Apr 2007, 15:55 »



Nielsen til Karlsruhe ?


Esbjergs rolige og forholdsvist nye træner Mads Møller Nielsen rygtes idag interesseret i det ledige manager job i den tyske Bundesliga 2 klub Karlsruhe. Karlsruhe ligger til nedrykning i den anden bedste tyske række her i vinterpausen. Men Mads vil måske gerne til udlandet og arbejde.

Esbjergs bestyrelse er umiddelbart skuffede over at høre disse rygter og vil tilsyneladende arrangere et møde med den unge dansker. Niels Erik Søndergaard sagde følgende til os: "Jamen taler rygterne sandt bliver vores tillid til Mads betydende lavere. Vi vil måske endda overveje en fyring."

Mads sagde følgende til det ledige job og rygterne: "I har lov til at lave jeres rygter, men denne vil jeg ikke kommentere. Jeg kan hverken af- eller bekræfte rygterne."

Søndag d. 17. December 2006
Logged

Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fisker
« Svar #20: 20 Apr 2007, 16:05 »

min interesse falder hvis du skifter synes at EFB er mere spændende
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #21: 20 Apr 2007, 20:37 »



Forstærkninger til EfBs bredde


Esbjerg fB og Møller sikrede sig idag pr. 1 Juli 2007 AC Horsens spilleren Steffen Ernemann og det unge Frem talent Adda Djeziri til klubbens bredde. Steffen er 24 år gammel, mens Adda er betydelig yngre i hans bare 18 år. Men meget kan man sige om Esbjergs talenter, men ingen har været på prøve i Rangers, det er Adda netop kommet hjem fra, når han skifter videre til Vestjylland.

Esbjerg har i forvejen en meget tynd mængde af netop angribere og venstre kantspillere. Der kan Adda og Steffen begge hjælpe godt til, Adda både i front og Steffen på Venstre og center midtbane. De 2 spillere kommer til Esbjerg gratis på Bosman reglen.

Samme tid kan vi bekræfte at Jerry Lucena og Frank Hansen foreløbig har afvist EfBs udspil på en ny kontrakt, deres nuværende udløber til sommer.

Tirsdag d. 2 Januar 2007
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #22: 20 Apr 2007, 21:05 »

super med Djeziri i Esbjerg Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #23: 20 Apr 2007, 21:08 »



Esbjerg henter unge danske talenter


Danilo skifter til næste
sæson til Esbjerg fB,
ligesom Lasse Schøne
Igen har Esbjerg været ude at forstærke deres unge og tynde trup. 2 af de 3 som Mads M. Nielsen har hentet kommer dog først til Sommer men også gratis. Den sidste bliver her kun til sommer, han er fra Heerenveen og kommer på en lejekontrakt til sæsonen slutter.

Esbjerg hentede for 15 dage siden Steffen Ernemann og Adda Djeziri, som er 2 spillere som primært vil blive brugt som backup på venstre kant og angrebet. Den her gang har de været i udlandet og handle. Først lejesvenden Bo Storm som kommer fra Heerenveen i Holland. Bo glæder sig tydeligvis til at komme igang i Danmark og Esbjerg - Esbjerg har udviklet sig meget, men er stadig inde i en udvikling. Jeg vil hjælpe dem op i denne sæson.

De 2 der kommer til sommer er den tidligere AGF og Valencia spiller Danilo Arrieta som kommer fra spanske Eldense. Dansk spanieren har længe bedt om at blive solgt og da tilbudet fra EfB kom kunne "drengen" ikke sige nej - Esbjerg er spændende, da jeg var i AGF fik vi næsten altid enten tæsk af Esbjerg, ellers havde vi store problemer med dem. Det er en spændende udfordring for mig.

Den anden er den tidligere Heerenveen spiller Lasse Schøne som kommer fra hollandske De Graafschap også gratis. Han spiller Offensiv midtbane spiller som Bo Storm. Men han bliver efter Bo Storm smutter. Lasse bliver for EfB en vigtig brik næste sæson, det er Esbjerg træner Mads M. Nielsen sikker på - Lasse er et af Danmarks største talenter, han tog som mange andre skridtet i Heerenveen istedet for Danmark.

Onsdag d. 17 Januar 2007
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fisker
« Svar #24: 20 Apr 2007, 21:19 »

Hejsa Møller...

Super blog du har gang i som sædvanlig Smiley Rigtig spændende indkøb du har gjort dig på det seneste.

Glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå det tidligere frem talent Adda Djeziri
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #25: 20 Apr 2007, 21:19 »

Tak Kimu
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #26: 20 Apr 2007, 22:16 »



Esbjerg sikre sig flere spillere

Esbjerg og Mads Møller Nielsen fortsætter hans indkøbsstrategi med endnu engang at hente 2 spillere. Den ene er Daniel Jensen som til sommer kommer til EfB fra rivalerne fra FCN. Han er helt gratis som mange af de andre Esbjerg har hentet også er. Han vil komme til at fungere som backup for Ole Tobiasen. Daniel Jensen er kun 21 år og et af SAS Ligaens største forsvarstalenter.

Den anden EfB har hentet er ligeledes hentet i den danske SAS Liga, denne gang i Brøndby. Her har klubben hentet den unge polske angriber på bare 19 år. Lukasz Cieslewicz   som er lånt til sæsonen er slut. Han vil mest blive brugt som bakup for Demba og Bech.

Søndag d. 28 Januar 2007
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fisker
« Svar #27: 20 Apr 2007, 22:34 »

Kender ikke lige ham der Daniel Jensen du har hentet, men fedt at du har hentet Cieslewicz til dig på en lejekontrakt. Han skal sku nok blive en god back up for Demba og Bech 
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fisker
« Svar #28: 22 Apr 2007, 00:47 »

God blog uden alt for meget udenom. Håber du holder dampen oppe!  Thumbs Up

Har selv boet i Esbjerg, så jeg synes det er fedt du har valgt "fiskerbyen"  Opstemt


EDIT: Nu hvor jeg er sprunget ud som Man Utd fan vil jeg gerne sige at jeg beundrer dit signaturbillede  Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #29: 22 Apr 2007, 01:04 »

det strømer med folk ind i klubben men de er i sig selv klassekøb - Sådan Møller!
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010