home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1248 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  crashed Fisker blog
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: crashed Fisker blog  (Læst 6274 gange)
Møller
Gæst
 
crashed Fisker blog
« : 18 Apr 2007, 10:43 »


Fisker bloggen

Goddag og velkommen til min nye blog. Jeg ved godt jeg har været flittig med blogs på det seneste. Men altså i kender det vel selv. Man tror man gerne vil, og så vil man ikke alligevel. Jeg har det sådan lidt på den måde, jeg er ved at finde lysten til FM igen. Men nogle klubber har man bare ikke lyst til. Jeg vil som i min Bordeaux blog forsøge at gennemføre nogle mål: at vinde alle de store ligaer i Europa, samt nogle Landsholdsturnering er.

EfB Mål 06/07:
  • Nå langt i Pokalturneringen
  • Ende i top 6 i SAS Ligaen
  • Hente en god trup til 07/08
  • Gøre Esbjerg stolte


Jeg håber i vil følge med ! Smiley

Det skal lige nævnes at jeg har spillet 1 måned ca. er nået til 12/8-06. Resultaterne for denne periode er: Vejle (H) 4-2 - Randers (H) 1-0 - FCN (U) 0-1 - BIF (U) 0-2. Hvilket resulterer i en sjette plads. Jeg har hentet 3 spillere til klubben: Ole Tobiasen (Fri) - Thomas Raun (SIF, 1.7 mio) - Lasse Staw (Fredrikstad, 300K) Samlet er der brugt 2 mio ud af mine 2.5 mio. Smiley





« Seneste Redigering: 28 Apr 2007, 18:22 af Møller » Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fisker
« Svar #1: 18 Apr 2007, 10:45 »

Held og lykke med det Smiley

Jeg er ikke personligt til dansk fodbold, og i FM kan der hurtigt blive mangel på udfordringer...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

mrfair
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #2: 18 Apr 2007, 11:12 »

Nu bliver man jo spændt på, om du holder motivationen, når du selv nævner det i indledning, men jeg ser da gerne at det bliver en langvarig blog. Indtil videre har du jo ikke skrevet så meget, men jeg håber det er på trapperne.

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #3: 18 Apr 2007, 12:26 »

Opdateringer kommer efter måneder Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #4: 19 Apr 2007, 12:12 »



Esbjerg imponerer, men stadig midterhold

Tirsdag d. 26 September

Esbjerg har startet denne sæson udemærket. Efter 1/3 del af sæsonen ligger holdet fra Vestkysten på en solid femte plads. I sommers fyrede man Troels Bech efter et kort visit i klubben og lod den ukendte danske træner Mads Møller
Nielsen overtage. Det første han gjorde var at forstærke truppen med 2 spillere (Ole Tobiasen og Thomas Raun, red.) Hvorefter han senere også hentede den unge norske keeper Lasse Staw.

Vi har hørt om Esbjergs første 4 kampe hvor de havde fået 2 sejre mod oprykkerne Randers og Vejle og 2 nederlag mod 2 gode hold fra FCN og Brøndby. Egentlig en udemærket start for Fiskerne som de kaldes. Men efter de 4 kampe fik EfB lidt mere skub i sejrene i de næste 3 kampe mod FCM, Silkeborg og Herlev (I Pokalen) hvor det blev til en formidabel 4-0 sejr på SAS Arena og 1-1 hjemme mod Silkeborg hvor vestjyderne burde have vundet, og med
deres reserver 3-0 i Herlev. Men så gjaldt det OB i Odense. Her skulle det vise sig at EfB gik på banen til en så stor røvfuld at der stod 5-0 på måltavlen efter kampen, det var et Esbjerg hold i opløsning. I de sidste 5 kampe fik Esbjerg kun et ventet 4-0 nederlag i Parken mod FCK, ellers vandt de eller spillede uafgjort i resten. Mod AaB (3-3), Viborg (3-2), LFA (4-0, Pokal) og AC Horsens (4-1).

Af spillere vi bare skal fremhæve er der spillere som Jonas Bjurström som i Pokalturneringen virkelig træder i kræft og viser talent. Men også Igors Stepanovs og Kristian Onstad gør det godt, samt Thomas Raun. Specielt Onstad har vist store klasser ved at have scoret 5 mål i 13 kampe af en midterforsvar på 1.86 cm høj. Formidabelt af Kristian Onstad. Mads har da heller ikke andet end roser til den 22 årige normand "Kristian viser den boldglæde som han har manglet de seneste år i Lyn, han viser sig virkelig fra den lyse og gode side her i Esbjerg. Det er en af vores vigtigste spillere lige pt."



Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fisker
« Svar #5: 19 Apr 2007, 13:48 »

Udemærket, udemærket Smiley Fortsæt sådan.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fisker
« Svar #6: 19 Apr 2007, 14:24 »

Har kun en ting at sige Randers FC rules  funny
Logged



Læs min blog Randers FC

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #7: 19 Apr 2007, 15:05 »



Runde 12: Randers - EfB 2-0
En kamp vi egentlig starter bedst, med en rigtig flot første halvleg. Men Lasse Staw og domeren ødelægger kampen ved at begå straffe og fik et meget tyndt rødt kort. Og da jeg ikke havde nogle reservekeeper med måtte Høgh i kassen. Pedersen og Johansen scorede for Randers.

Runde 13: EfB - FCN 1-3
Vi havde op til denne kamp et målmandsproblem, med Tally Hall og Lars Winde ude med skader, samt Lasse Staw med karantæne måtte jeg hive Jonas Jensen op fra reserveholdet. Vi kunne på dagen intet gøre mod topholdet fra FCN, og tabte 1-3. Bech scorede for os.

Runde 14: Vejle - EfB 2-4
Bundpropperne fra Vejle blev dagens modstandere for os, jeg regnede virkelig med en sejr før kampstart. Det staretede ellers skidt med Vejle førring og de fik også et mål underkendt. Men vi kom hurtigt med igen og vandt kampen 2-4 på mål af Onstad, Bech, Demba og Murcy.

Runde 15: EfB - Brøndby 2-2
Brøndby kom og gik med 1 point. Vi startede rimelig skidt, men fik vendt det efter peptalk i pausen hvor der var halv skideballe. Vi kom tilbage efter at være bagud ved Demba og Bech. Kampen endte 2-2 hvilket egentlig er et fint resultat og kanont comeback fra os.

Runde 16: Silkeborg - EfB 1-1
En meget tæt kamp endte med at vi tog hjem til Esbjerg med det ene point i behold. Efter en katastrofal første halvleg, hvor vi med 1 chance var foran 0-1. Kampen endte dog 1-1 da Iddi scorede for Silkeborg i anden halvleg. Jesper Bech scorede for os.

Runde 17: EfB - FCM 2-2
En meget lige kamp ender uafgjort, selvom vi var foran 2-0 og sagtens kunne have vundet over topholdet fra Herning. Ulvene var helt tamme i førstehalvleg hvor vi ved Høgh og Demba kom foran med 2-0. Skidt vi ikke kunne holde den førring. Vi har ikke vundet i 5 kampe.

Runde 18: EfB - OB 2-1
Vigtig sejr vi får mod OB idag. Det var en lige kamp, men vi kom hurtigt foran 2-0 og det kunne OB altså ikke hente, selvom de i sidste minut fik et meget tyndt straffespark tilkendt. Men den tidligere landsholdsspiller Thomas Helveg hamrede den langt forbi mål. Demba og Høgh scorede for os.

DAC Runde 4: AGF - EfB 3-4
Det blev en meget tættere kamp på måltavlen end spilmæssigt. Vi styrede faktisk kampen. Vi gav kun AGF 5 chancer og 3 ud af disse 5 scorede de så på. Meget ufortjent egentlig. Men jeg er tilfreds med vi er videre. Klarström, Murcy, Bech og Demba scorede for os.

Runde 19: AaB - EfB 2-1
Vi var egentlig heldige med kun at tabe 2-1. Det var mit livs værste kamp. Vi siger ikke 10-5 i chancer, nej 20-2 til hjemmeholdet fra AaB. De var overlegne, men Høgh scorede for os.

Runde 20: EfB - FCK 2-2
FCK kom på besøg i næste kamp. Det var nuværende nr. 2. En god og tæt kamp var det da også. Mellem rækkens nr. 2 og os på sjette pladsen. Vi kom foran begge gange, men FCK udlignede konstant. Demba og Murcy scorede for os.



Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fisker
« Svar #8: 19 Apr 2007, 15:07 »

Ikke helt optimale resultater, men lov mig at du forsøger at vende skuden. Det er en cool blog den her.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #9: 19 Apr 2007, 15:09 »

Tak Smiley vil da gøre mit bedste Smiley
Logged

queencastle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fisker
« Svar #10: 19 Apr 2007, 15:11 »

fin opdate - meget lettere at læse og følge med i de enkelte kampe

Og igen Randers FC rules
Logged



Læs min blog Randers FC

mrfair
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #11: 19 Apr 2007, 15:40 »

Resultaterne for Brøndby passer da meget godt med virkeligheden.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fisker
« Svar #12: 19 Apr 2007, 15:49 »

god blog du har fået gang i... dog ville jeg ønske at du går tilbage til den form som du skriver i, i din anden update... Smiley synes det er blevet for brugt med det du gør i update nr. 3...
Hvis du forstår?
Ellers ser det rigtig godt ud Smiley

EDIT : Kanon ved ting du har gjort med forskellig farve til de forskellige hold, det vil jeg også gøre fremover tror jeg Smiley
Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fisker
« Svar #13: 19 Apr 2007, 16:05 »

Det hedder da The dream comes true, og ikke through???

Men ellers nice blog Thumbs Up
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Fisker
« Svar #14: 19 Apr 2007, 16:32 »

Hvis man skal rette 100% hedder det:

The dream comes true, Esbjerg fB on their way to Europe.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010