home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  ensomhed
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: ensomhed  (Læst 18967 gange)
Gosser
Manager

Sv: ensomhed
« Svar #90: 17 Apr 2007, 22:36 »

funny

Pas du på du, der bor et sted jeg ikke engang ved hvor er Grin

Chelidze90
Gæst

« Svar #91: 17 Apr 2007, 22:36 »

funny

Det er sgu ikke noget at grine af Tunge Fodbold om eftermiddagen, grill om aftenen og LAN om aftenen / natten. Og så med PES og små keepere bliver det endnu bedre Grin

søgaard
Gæst

« Svar #92: 17 Apr 2007, 22:37 »

Pas du på du, der bor et sted jeg ikke engang ved hvor er Grin
Frederikshavn..Tunge
Det er sgu ikke noget at grine af Tunge Fodbold om eftermiddagen, grill om aftenen og LAN om aftenen / natten. Og så med PES og små keepere bliver det endnu bedre Grin
Sorry..Smiley har bar været i Kolding flere gange.. synes bar der er så dødt..Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #93: 17 Apr 2007, 22:38 »

Bor i samme by, som 2 herinde fra, men har aldrig set dem  Tunge

søgaard
Gæst

« Svar #94: 17 Apr 2007, 22:42 »

Bor i samme by, som 2 herinde fra, men har aldrig set dem  Tunge

Bor et sted hvor der kun er mig der spiller FM.. købte det første eksemplar i Merlin.. og i Fona, hvor en af mine venner arbejder, havde de ikk solgt et eneste.. og det var ca. 1 uge efter spillet udkom..Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #95: 17 Apr 2007, 22:43 »

FLYT SØGAARD!!! FLYT!!!

Soccerpop
Gæst

« Svar #96: 17 Apr 2007, 22:43 »

Bor et sted hvor der kun er mig der spiller FM.. købte det første eksemplar i Merlin.. og i Fona, hvor en af mine venner arbejder, havde de ikk solgt et eneste.. og det var ca. 1 uge efter spillet udkom..Smiley

Hehe Opstemt
Det  var faktisk en ven der viste mig siden. Han var her kun fro at downloade et spil med FC Zulu Tunge

søgaard
Gæst

« Svar #97: 17 Apr 2007, 22:45 »

FLYT SØGAARD!!! FLYT!!!
Nemmerlig..Smiley Vil jeg sku også gerne..Smiley men ens forældre gider sku ikk.. ticked off

njandersen
Gæst

« Svar #98: 17 Apr 2007, 22:51 »

Tror det er værre hvis du flyttede til Gjøl.. mener jeg kørte igennem den by i "det mørke jylland".. for satan, det var vildt.. utolig kedeligt sted

søgaard
Gæst

« Svar #99: 17 Apr 2007, 22:52 »

Tror det er værre hvis du flyttede til Gjøl.. mener jeg kørte igennem den by i "det mørke jylland".. for satan, det var vildt.. utolig kedeligt sted
Tell me about it..Smiley har en fætter der bor der.. han laver ikk andet end at game CS.. der er ikk andet og lave..Wink

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #100: 17 Apr 2007, 23:20 »

Jeg kan give dig et eks fra mit liv, er 22 år nu.

Jeg var sent udviklet og voksede meget sent. Var 160cm da jeg gik ud af 9 klasse og startede i gymnasiet. Så jeg var lille og hvis det ikk var nok begyndte jeg at få rimelig slem acne. Her hører det dog ikk op. I starten af 2.G fik jeg bøjle (togskinner) i over- og undermund. Ikke lige det fedeste når man er hormonfyldt teenager. Gymnasiet på det plan var et helvede og det var da hårdt til tider. Især bagefter fandt jeg ud af det, men det vigtigste var at jeg havde nogle venner som jeg selvfølgelig godt ku li mig for den jeg var, og ikke bare udseendet!
Havde aldrig rigtig held med damerne før jeg gik ud af gymnasiet (Bøjlen røg faktisk af på selve dagen jeg fik min hue:P).

Men det største vendepunkt kom 1½ år efter gymnasiet da jeg tog på Idrætshøjskole i Aarhus med to af mine bedste venner. Her startede jeg på en frisk, havde held med damerne og de fleste ku li mig (Ud af 130 er der selvfølgelig nogle undtagelser). Det har været det vigtigste jeg nogensinde har gjort og jeg får meget opmærksomhed fra det modsatte køn når jeg er i byen Peace Wink Men det vigtigste er som følger : Jeg er blevet endnu mere åben og udfarende, så jeg får nemt nye bekendtskaber.

Så brug efterskolen til at kickstarte dit liv!

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #101: 18 Apr 2007, 09:12 »

Er du 22 mortenbrenoe!? På det billede du har smidt i en anden tråd ligner du en på 17-18 Opstemt

Her er en god måde at få nye venner på: Download mIRC, gå på Undernet, i kanalen #fmfreaks - og sørg for at charme dig ind på mig, så du bliver inviteret til min årlige fødselsdagsfest i oktober! Der har jeg da mødt en del herfra/fra IRC de sidste 3 år Wink

Gosser
Manager

« Svar #102: 18 Apr 2007, 13:03 »

Er du 22 mortenbrenoe!? På det billede du har smidt i en anden tråd ligner du en på 17-18 Opstemt

Oh, dis gange 4! Shockeret Grin

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #103: 18 Apr 2007, 13:18 »

Yo momma!

arsenalistic
Manager

« Svar #104: 18 Apr 2007, 14:41 »

Arh, mon ikke bare han skal beholde bukserne på? Man får ikke flere venner, ved at smide buskerne Peace

(lol)

Kommer an på i hvilke kredse man færdes...  Wink

Go you Gunners!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010