home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1253 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  ensomhed
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: ensomhed  (Læst 18870 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: ensomhed
« Svar #15: 17 Apr 2007, 20:58 »

tak for det  men det er jo ikke så nemt at starte på en frisk i det  jeg har boet i næstved i 2 år og flytter nok på efterskole efter næste skoleår

Så kan du jo passende starte på en frisk der. Jeg kender rigtig mange der har gået på efterskole, og jeg har ALDRIG hørt noget negativt. Op med humøret, der skal nok være en masse nye venner på skolen...  Peace

Veni, vidi, vici

-KNM-
Manager

« Svar #16: 17 Apr 2007, 20:59 »

Vær sammen med andre mennesker. Om det så er til en computer eller mode messe er ligemeget. Hvis du vil lære at være udadvendt, må du bare vænne dig til at møde nye mennesker

7kfum
Gæst

« Svar #17: 17 Apr 2007, 20:59 »

Okay. Så lad mig komme med min historie, dette er ikke nået jeg er glad for at grave i, men hvis jeg kan hjælpe andre så er det sku bare godt. Smiley

For et år siden var jeg meget sammen med nørderne i min klasse, som er blevet slået sammen med nogen andre. jeg ørte så at dem for min gamle klasse bagtalte mig. Og det fik mig til at stoppe op og tænke hvad er det jeg vil? Jeg skiftede tøjstil, jeg er blevet flipper og gør hvad jeg vil nu. Men jeg føler mig meget bedre tilpas end da jeg var sammen med den nørder som jeg ikke ville være sammen med, men som var de eneste der accepterede mig. Mit liv er startet på en frisk, og jeg skifter skole næste år for at starte et helt nyt kapitel..

Gosser
Manager

« Svar #18: 17 Apr 2007, 21:01 »

Find nogle venner, der har samme interesser som dig.

Hvem ved, måske finder du nogle FM-nørder som os herinde, du kan spille LAN med, måske finder du nogen du kan tage med på Næstved stadion! Det er bare om at komme i gang Peace

Soccerpop
Gæst

« Svar #19: 17 Apr 2007, 21:02 »

Prøv at hør. Så længe du spiller FM Så er du aldrig ensom, forstået?
El Guapo er også ensom, men han lindrer smerten ved at være herinde Wink

Ej skriv en PB med din MSN, så vil jeg da gerne "snakke" lidt med dig hvis det kan hjælpe Wink

Chelidze90
Gæst

« Svar #20: 17 Apr 2007, 21:03 »

Find nogle venner, der har samme interesser som dig.

Hvem ved, måske finder du nogle FM-nørder som os herinde, du kan spille LAN med, måske finder du nogen du kan tage med på Næstved stadion! Det er bare om at komme i gang Peace

Haha ja, der er jo nogle som har taget sig af dig Gosser Grin

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #21: 17 Apr 2007, 21:06 »

Hvis du for msn, ska jeg da være den første til at tilføje dig Wink

I ain't playin', nigga

Gosser
Manager

« Svar #22: 17 Apr 2007, 21:07 »

Haha ja, der er jo nogle som har taget sig af dig Gosser Grin

Ja! Jeg var fortabt uden dig C90 Kys

Ej, men det er nu et meget godt eksempel på at man også kan støde på folk på nettet, der bliver ens real life buddies Opstemt

Bademesteren
Manager

« Svar #23: 17 Apr 2007, 21:07 »

Jeg synes bare du skal være som du selv har lyst til.

Tænk ikke på hvad du skal gøre for at være populær og have mange venner.

Nogle mennesker har det godt med mange bekendtskaber andre med få. Hvis bare du har én god ven, så skal du skam ikke tænke på hvad andre synes...

Har du ikke den ene ven, så må du gøre noget, for at finde en. Det gøres bedst ved at lave ting som du interesserer dig for. For det er som regel de steder at du finder andre, som har samme interesser.

lakk
Juniorspiller
**

« Svar #24: 17 Apr 2007, 21:09 »

de fleste af jer skriver at jeg bare ska spille noget fm. det ska lige siges jeg kun kan spille fm et sted og det er hos min plejefar og han er i thailand og jeg ser ham nok først i juni... men jeg har osse tænkt på at starte på en frisk.

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Gosser
Manager

« Svar #25: 17 Apr 2007, 21:11 »

de fleste af jer skriver at jeg bare ska spille noget fm. det ska lige siges jeg kun kan spille fm et sted og det er hos min plejefar og han er i thailand og jeg ser ham nok først i juni... men jeg har osse tænkt på at starte på en frisk.

FM kan ikke kurere ensomhed da. Kun hvis man spiller det sammen med nogen Smiley

Jeg holder på at du skal finde nogle personer med de samme interesser som dig! Så burde den være hjemme Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #26: 17 Apr 2007, 21:11 »

Det bedste råd er ikke at være genert...
Nak nogen penge i din mors pung (Er det forkert? Huh Rullende Øjne) Og køb dig noget kluns du kan lide. Hvis bare det har kostet mere end 200 kroner så går det nok. Køb noget voks og sæt håret lidt op, ikke det vilde i starten.
Det giver straks mere selvtillid.

Det virker også med ens egne penge, men ens mors er som regel sjovere at bruge Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 17 Apr 2007, 21:13 af Soccerpop » Logged

7kfum
Gæst

« Svar #27: 17 Apr 2007, 21:12 »

Det bedste råd er ikke at være genert...
Nak nogen penge i din mors pung (Er det forkert? Huh Rullende Øjne) Og køb dig noget kluns du kan lide. Hvis bare det har kostet mere end 200 kroner så går det nok. Køb noget voks og sæt det lidt op, ikke det vilde i starten.
Det giver straks mere selvtillid.

Det virker også med ens egne penge, men ens mors er som regel sjovere at bruge Rullende Øjne

Og så læs lidt omkring mode, og de forskellige tøjstile og vælg så en.
Og begynd så at skifte til den.. Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #28: 17 Apr 2007, 21:12 »

Ej, men det er nu et meget godt eksempel på at man også kan støde på folk på nettet, der bliver ens real life buddies Opstemt

Til gengæld kan man også ryge ind i andre, som næppe bliver ens real life buddies. (ARTO! Rullende Øjne)

For et år siden var jeg meget sammen med nørderne i min klasse, som er blevet slået sammen med nogen andre. jeg ørte så at dem for min gamle klasse bagtalte mig. Og det fik mig til at stoppe op og tænke hvad er det jeg vil? Jeg skiftede tøjstil, jeg er blevet flipper og gør hvad jeg vil nu. Men jeg føler mig meget bedre tilpas end da jeg var sammen med den nørder som jeg ikke ville være sammen med, men som var de eneste der accepterede mig. Mit liv er startet på en frisk, og jeg skifter skole næste år for at starte et helt nyt kapitel..

Nederen..

Men igen vil jeg råde dig til, at tale. Samme problem havde jeg i en mindre periode.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #29: 17 Apr 2007, 21:15 »

Hvis bare det har kostet mere end 200 kroner så går det nok.

Det var da nok det mest latterlige, mine øjne længe har været vidne til!

Det viser bare hvordan ungdommen er i dag. Alt handler om penge, og hvor meget ens ting koster.

Hvis bare det har kostet mere end 200 kroner så går det nok. - nej nej nej, hvor lyder det dog dumt!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010