home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 557 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]Aston Villa Chronicle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]Aston Villa Chronicle  (Læst 3908 gange)
azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
[Lukket]Aston Villa Chronicle
« : 16 Apr 2007, 19:48 »

Hej dette er første gang jeg prøver at lave en blog, da det er mit første forsøg ved jeg ikke hvor lang den enden med at være eller om jeg giver op med det samme. Grunden til jeg skriver dette på forhånd er at jeg helst vil slippe for ”Bad Felings”

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aston Villa



 

[color=Purple]1.7 2006
Randy Lerner skal udpege en ny træner på et pressemøde inden fortalte han om to han havde øjnende på 1 rutinerede og 1 mulig ”Wonder” trænere. Randy forklare at grunden til han ikke har kontaktet nogle af de store kanoner er at hans hold er meget ung derfor vil han prøve at satse på en helt ny træner. Samtidig udleverede han alle tre træneres resumer:

Jan Wounter(48), den rutinerede, han er nuværende Ass. Manager i PSV det har han været i en År række, det spørgsmål som Randy Lerner skal spørge sig om er: vil han være klar til at overtage et første hold?

Christoffer M Knudsen(30)Tidligere talentspejder i Agf, Aab og Brøndby
Nogle af de mest kendte talenter han har skaffet til de forskellige klubber er:
   Agf: Morten ”Duncan” Rasmussen, Leon Andreasen
   Aab: Rasmus Würtz, Ronni Schwartz og Kenneth Stenild
   Brøndby: Jonas Kamper, Kasper Lorentzen, Johan Absalonsen og Daniel Agger.
5.7 2006
Randy Lerner offentlig gøre at unge Christoffer M Knudsen skal overtage pladsen som Cheftræner.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. 7 2006 Knudsen bliver interviewet på Live TV

Først Tillykke, Her er spørgsmålet som alle er interasseret i at vide, tror du selv på du kan magte denne store opgave

Tak. Jeg tror 100 % at jeg kan klare opgaven, jeg har fået et meget talentfuld + en god sum penge og samtidig har jeg fået et forhold hvis let målsætning.

Hvad er denne målsætning og hvad lyder dit transfer budget på?

Målsætningen lyder på at jeg skal undgå nedrykning og mit transferbudget ønsker jeg ikke at offentlig gøre på nuværende tidspunkt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Transfer:
Ud over at have hentet en del mindre talenter har Knudsen brugt sit transfer budget på:

Thomas Kahlenberg: 23 år. Offensiv spiller fra Auxerre for 70 mio.
Sherman Cardenas: 16 år: Offensiv spiller fra Bucaramanga(Columbia) for 3 mio.
Kevin Larsen: 20 år: venstre back/kant fra Lyn for 8 mio.
Steward Downing 22 år. Venstre midtbane fra Middelsburg for 110 mio.
Lewis Nyatanga: 18 år mitter forsvar fra Derby for 8 mio.


-

"Har prøvet at ligge nogle billeder ind hvis dette ikke virker vil jeg meget gerne have at vide hvordan jeg gør det??"

 

« Seneste Redigering: 20 Apr 2007, 18:04 af azzic » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #1: 16 Apr 2007, 20:01 »


Nice Intro og nogle fremragende køb, men der mangler altså nogel kommaer!!
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #2: 16 Apr 2007, 20:04 »

Nice Intro og nogle fremragende køb, men der mangler altså nogel kommaer!!
ja ved det godt-min lære siger det også altid. men stinker til det, håber i/du kan bære over med mig

Glad for du kunne lide den:P
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #3: 16 Apr 2007, 21:14 »


Det er bare øvelse, øvelse, øvelse Wink

Ja.. det skal nok blive godt Peace
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #4: 16 Apr 2007, 21:18 »

Fornuftige indkøb. Husk, at spørg om flere penge. Jeg gik fra omkring 200 mio. til 400 mio. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #5: 16 Apr 2007, 21:22 »

Det er bare øvelse, øvelse, øvelse Wink

Ja.. det skal nok blive godt Peace
ja regner jeg da også med Peace hehe

Fornuftige indkøb. Husk, at spørg om flere penge. Jeg gik fra omkring 200 mio. til 400 mio. Peace

jeg har prøvet at få flere penge men de vil ikke give mig det desvære.. havde elelrs en eller to mere jeg gerne ville have haft i denne season Grin
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #6: 16 Apr 2007, 23:42 »

Opstartsfasen:


Det handlede om at jeg skulle til at lære mine spillere at kende, så var der samtidig mange af mine helt unge spillere som var kommet i dårligt form og derfor var det vigtigt med noget intensivt træning. Vi havde 9 træningskampe hvor vi vandt 8 og spillede 1 uafgjort, med en målscore på 43-0, vi havde nogle få svære men ellers havde jeg valgt at tage nogle fuldstændig lette kampe så mine spillere kunne få noget selvtillid, vi var blandt andet en uge i Guam hvor vi spillede 4(28-0 målscore) kampe.




Derud over fik vi lavet en Samarbejdsklubs aftale med den skotske lower divisions klub Clyde.


Og så har en af mine unge stjerner Ashley Young fået en 3 måneders skade





"Næste Gang komme season starten, en meget svær kamp mod Arsenal er under opsegl"
« Seneste Redigering: 17 Apr 2007, 00:09 af azzic » Logged

rynke
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #7: 17 Apr 2007, 14:35 »

lidt korte opdateringer, og så er de forskellige farver irriterende Skuffet

men ellers er det fint
Logged

Det bedste manager der har været, er cm 0102 Smiley

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #8: 17 Apr 2007, 15:00 »

lidt korte opdateringer, og så er de forskellige farver irriterende Skuffet

men ellers er det fint

SKal prøve at rette op på det. så skifter jeg farver når der kommer et nyt emne, troede ikke det ville blive et problem.
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #9: 17 Apr 2007, 15:42 »

[color=Purple]August Måned 06:

I August havde vi tre kampe på plakaten. først hjemme på villa park mod ”The Gunners” så ude i Watfort og til sidst en hjemmekamp mod Portsmouth. Efter en Afstemning på www.avfc.premiumtv. co.uk  lavet af fansent: hvor mange point skal Knudsen Have før resultatet kan accepteres? 80% mente 4 point ville være nok mens 6% mente at de skulle have alle 9 point. Knudsen sagde selv at han regnede med at få mindst 4 point i løbet af de tre kampe.


Gk: Thomas Sørensen

DL: G Barry DC: J Samuels og O Mellberg DR: A Hughes                                                                           
   Dmc: Stillan Petrov                       
ML: Steward Downing       MR: T Kahlenberg
   Omc: Shaun Maloney
SC: L Moore og J Angel



1 Kamp: Hjemme mod Arsenal,
Kampen bølgede frem og tilbage, men kort tid før pausen fik Van Persie en helt fri scorings mulighed og der scorede han44). Anden halvleg fortsatte som første med lige fordeling af spil og presset skiftete, men efter 82 min lavede Kolo Toure en kæmpe fejl der førte til et selvmål. Så begyndte Villa og presse ekstra på og det gav en sidste scoring af Luke Moore efter 88 minutter.

Aston Villa – Arsenal 2-1(0-1) 

Anden kamp var på Vicarage road i Watfort en kamp hvor som Watford styrede super rent og det endte også med en sejr til Watford efter et mål af Marlon King i det 18 min.


Watfort - Aston Villa 1-0(1-0)

Tredje runde Hjemme igen på Villa Park mod Portsmouth denne gang var det Villa der styrede begivenhederne men de fik stadig kun scoret et mål Luke Moore efter minutter 32. Portsmouth havde ingen ting at byde på i hele kampen, de fik kun en halv tam afslutning på mål.

Aston Villa – Portsmouth 1-0(1-0)


Status efter 3 runder, 6 point en målscore på 3-2 en 8 plads i Premier Leauge og et hold som er ved at finde sig tilpas og jeg er meget tilfreds med resultatet, derud over har jeg fået lavet den endelige taktik.



(GK)Thomas Sørensen
(DL)G Barry (DC) O Mellberg og G Cahill (DR) A Hughes(
(DMC)S Petrov og S Davis
(OML)S Downing(OMR)T Kahlenberg
(SC) S Maloney og L Moore.


Næste måned kommer første kamp I liga cuppen samt en udebane kap mod Liverpool
« Seneste Redigering: 17 Apr 2007, 21:02 af azzic » Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #10: 17 Apr 2007, 16:04 »

Kig på fejl, husk det!

Men ellers ser det godt ud med billeder og det Wink
Logged

I ain't playin', nigga

Møller
Gæst
 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #11: 18 Apr 2007, 09:59 »

Man må sige du har fået nogle stærke kanter i Kahlenberg og Downing
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #12: 18 Apr 2007, 10:07 »

Man må sige du har fået nogle stærke kanter i Kahlenberg og Downing


Ja jeg er sørme også sikker på at det er godt for klubben. de er begge to utrolig gode nu og så har de også minimum 10 år i sig endnu funny
Logged

azzic
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #13: 18 Apr 2007, 20:45 »

September måned:


I September havde vi 5 kampe, fire af dem var i ligaen og så skulle vi spille vores første kamp i Liga Cuppen. Jeg fik skrevet kontrakt på henholdsvis 3 og 5 års kontrakt med Olaf Mellberg og Luke Moore, samtidig er Luke Moore kommet i søgelyset på Chelseas ønske liste, de tilbød 125 Mio. for den unge angriber men jeg afslog. Moore var samme aften live på tv hvor han blev spurgt om han gerne ville blive i Aston Villa eller sælges til Chelsea:


Mark Fredberg Birmingham News:
   Hvad siger du til at Knudsen siger nej til Chelsea på dine vegne?
Luke Moore udtaler at han er glad for at Knudsen sagde nej til Chelsea, da han ikke er interesseret i at komme til en klub som Chelsea, da han mener at det hold som er stablet på benende af Lerner og Knudsen kommer til at overgå købe klubber som Chelsea inden der er gået tre seasoner.
   Siger du at aldrig vil forlade Aston Villa?
Ja det regner jeg med, jeg vil gene blive i klubben så længe som staben ønsker at have mig her, som forhåbentlig er indtil jeg engang om mange år skal på pension.
   Er der ingen ting der kan få dig til at forlade Villa Park?
Jo, hvis klubben begynder at sælge alle deres unge spillere ud, så vi kommer til at blive et hold der skal kæmpe om at slippe for nedrykning i stedet for at kæmpe om trofæer og europæisk bold. Så kan det også være jeg tager min afsked hvis der kommer en manager som jeg ikke kan med.



Fjerde runde:
Ude kamp mod Sheffield United, denne kamp kan let gå hen og blive seasonens kedeligste kamp overhoved. Der var kun syv chancer på mål og det var alle samme nogle halv fusere som ingen af de to keepere havde problemer med

Sheffield United – Aston Villa 0-0

Femte runde:
En forrygende kamp på Villa Park, West Ham kom med løftede hoved og et smil på løben de var klar fra start, de kom godt nok bagud efter kun14 minutter på et heldigt mål af Thomas Kahlenberg, men de gav ikke op og kom til bage i kampen på et mål af D Ashton efter 38 min. West ham dominerede første halvleg så Villa var godt tilfreds med resultatet. Knudsen lavede nogle omrokeringer og samtidig kom Shaun Maloney på banen, det bar frugt efter bare 3 min af anden halvleg da han scorede til 2-1, West ham kom igen tilbage efter et mål af Tevez i det 68 min. Efter målet til 2-2 gik det i sort for West Ham da Shaun Maloney fik lavet to mål mere og så lavede Luke Moore Villas sidste mål i kampen til 5-2, men underholdning sluttede ikke der West Hams Kepa scored hvad der blev kåret til månedens mål i kampens overtid til 5-3

Aston Villa – West Ham 5-3


Liga cuppen 2 runde:

Villa tog mod lower division holdet Doncaster som de slog med et halv reserve hold, fire nul målscorende var: 2*Agbonlohor 1 af Carew og 1 af Angel

Aston Villa – Doncaster 4-0

Sjette runde:
Ude kamp mod Liverpool, Knudsen sagde inden kampen Oddsene er imod os men jeg mener mine drenge er stærkt nok motiveret til at vinde kampen. Kampen startede med hårdt pres fra Liverpools side, det førte til en kontra hvor Thomas Kahlenberg scorede til 0-1 efter 32 min. Men kun 6 minutter efter bragte Luis Garcia balance i kampen til 1-1. Liverpool startede med at presse villa i bund men pga. Thomas Sørensen kunne de Villa stadig holde sig til det uafgjorte resultat, i det 75 Min fik Villa en af deres sjælende chancer som førte til et frispark uden for feltet som Petrov scorede på til 1-2

Liverpool – Aston Villa 1-2

Syvende runde:
Bolton kom på besøg på Villa park, det var en ren ”Run Over” Bolton havde næsten ikke en chance, men det blev ikke mere en til to mål af Knudsen drenge, Moore og Maloney

Aston Villa – Bolton 2-0


Efter de første 7 runder ligger Aston Villa på en flot tre plads i premier league.



Næsten Måned er der kampe mod ligaens to største Manchester United + Chelsea samtidig er der også næste kamp i League cuppen som er mod READING



Det Kunne Være dejligt med nogle flere kommentare end dem jeg modtager i øjeblikket
« Seneste Redigering: 18 Apr 2007, 21:09 af azzic » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Aston Villa Chronicle
« Svar #14: 18 Apr 2007, 20:58 »

Synes du skal holde dig til Hvid skriftfarve Smiley det ser pænere ud Wink også strege nogle vigtige ting op med lilla eller en anden farve
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010