home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1131 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (April07)AC HORSENS
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Denne blog, er den af alle mine som er læst af flest på kortetstid, hvorfor det?
Det er en suplim blog, der overgår dine tidligere.
Jeg var nu mere til den med Arsenal.
Det er en fin blog.
Du fanger læserne.
Det er bare fantastisk!
Det er mit yndlingshold!
Jeg følger ikke med (Skriv i bloggen hvorfor du ikke gør.)

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: (April07)AC HORSENS  (Læst 11811 gange)
mrfair
Gæst
 
Sv: (August)AC HORSENS
« Svar #15: 17 Apr 2007, 11:24 »

Det ser lovende ud. Jeg synes godt at teksten kunne være lidt mindre. Og fremhæv også gerne resultatet af hver kamp til sidst.

Men ros ellers so far.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (August)AC HORSENS
« Svar #16: 19 Apr 2007, 07:06 »

Undskyld der ikke er kommet update! Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (August)AC HORSENS
« Svar #17: 19 Apr 2007, 13:11 »

Udemærket blog Smiley dog ville jeg sige du godt kan markere resultater/skrive en lille info nederst hvor der evt. står resultat målscorere eller noget Smiley

ellers nice ! Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (August)AC HORSENS
« Svar #18: 19 Apr 2007, 17:07 »



SEPTEMBER

Silkeborg Vs. AC Horsens - Søndag 10. September 2006
Den første kamp i September var mellem de to små rivaler, Silkeborg og Horsens, der er gang i begge hold fra start af. Silkeborg kom bedst ud og spillede flot offensivt fodbold, de styrede nærmest spillet, der gik også kun 6 minutter, så lavede Rasmus Marvits straffespark, Silkeborgs angriber Daniel Larsson scorede og så stod der 1-0 til hjemmebane holdet, fansene var ellevilde og der var en fantastisk kullisse på stadionet. AC Horsens prøvede hele tiden at få udlignet, men David Preece stod virkelig godt i Silkeborg målet. Lawan kom ind i pausen, han kom ind istedet for Sergey Kisliy, som havde spillet en forfærdelig kamp for AC Horsens holdet. Lawan fik scoret for Horsens i det 80 minut, det mål sikrede Horsens et point ovre i Silkeborg.
RESULTAT: 1-1 (1-0)


AC Horsens Vs. Aalborg Boldklub - Søndag 17. September 2006
Den anden kamp i denne flotte september måned var formstærke AC Horsens på hjemmebane mod nordjyllands bedste hold AAB. AC Horsens gav bolden op og lagde meget offensivt ud, de holdte både AAB væk fra chancer og fik selv en masse chancer, den Hviderussiske dynamit angriber Sergey Kisliy, fik en bold til hovedet som han sikkert satte ind i det 12 minut, han var ellevild. Han har fået et kælenavn som er "Besarta", da hans måde at løbe på minder om Hamborg spilleren Besart Berisha's måde. 1-0 til Horsens. AAB begyndte at satse på fløjene, de fik flere chancer, men heldet var ikke med dem. Søren Jochumsen tog en masse bolde og AC Horsens forsvar stod sikkert. Det var ikke verdens bedste kamp og AC Horsens gik til pausen med en førring.
Horsens manager Nikolaj Poulsen, vidste at AAB ville være farlige, hvis de tror de kan vinde kampen, så AC gik offensivt ud til anden halvleg og der skulle kun spilles 10 minutter, så scorede Sergey Kisliy kampens sidste mål.
RESULTAT: 2-0 (1-0) 


AB 70 Vs. AC Horsens - Onsdag 20. September 2006
AC Horsens vandt sidste runde 4-0 over Allerød, de trak denne gang AB 70, en kamp hvor de gule, som var blå i kampen, var favoritter. En sejr var forventet af alle, Nikolaj vil meget gerne spillet i Europa, og vejen dertil er pokalen, han stillede med bedste opstilling. AC Horsens lagde virkelig offensivt ud, de gik hjørnespark efter 3 minutter, Claus Madsen tog det, han lavede en perfekt bold til Mads Rieper som sikkert scorede 0-1 til AC Horsens, en fantastisk start på Onsdagens kamp. AB 70 smed et par store folk oppe fremad, de resulterede også i at i det 11 minut, kunne AB 70 juble over en udligning, Philip Petersen lavede kampens andet mål. Horsens smed sig op igen og lige før pausen scorede Gilberto Macena til 1-2, Horsens var kommet godt ud til anden halvleg, de var glade og nød at spille fodbold, der gik også kun 6 minutter af anden halvleg, før AC Horsens' 10'er Allan Søgaard scorede til 1-3, et drømmehuk fra Brædstrup drengen. Sergey Kisliy, fik lov at spille alene som angriber og i det 76 minut, scorede han hans fjerde mål i hans femte kamp for ACH. Dette var kampens sidste mål.
RESULTAT: 1-4 (1-2)


Viborg Vs. AC Horsens - Lørdag 23. September 2006
Begge disse to teams, havde begge spillet i Onsdags, Viborg FF havde vundet 1-0 over FC Fyn, det var et mål på straffespark i det 90 min. AC Horsens vandt sikkert 4-1 over AB 70. AC Horsens sidste kamp var Allan Søgaard en fantastisk spiller, men et kvarter inde i første halvleg i denne kamp, var han ukoncenteret han sparkede bolden ind i eget mål og Viborg var foran 1-0. De spillede meget offensivt, de blev efter selvmålet ved med at spille offensivt, den tidligere SønderjyskE spiller Jacob Olesen, fik en bold i dybden fra Steffen Højer, som han sikkert scorede på. 2-0 til Viborg, de var klart bedre, AC Horsens satsede meget offensivt. Men de scorede ikke i første halvleg. 3 minutter inde i anden halvleg, blev Gilberto tacklet og han slog benet alvorligt, han blev skadet og måtte gå ud. Lawan erstattede ham, han fik scoret endnu engang, det var i det 71 minut. Horsens fik ikke scoret mere i denne kamp og tabte for 4 gang i år. Da måneden sluttede lå AC Horsens som nummer 4 i ligaen, 5 point op til Esbjerg som ligger nummer 1.
RESULTAT: 2-1 (2-0)
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: (SEPTEMBER)AC HORSENS
« Svar #19: 19 Apr 2007, 17:57 »

Super gode indkøb...

Men måske mindre tekst Peace
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (SEPTEMBER)AC HORSENS
« Svar #20: 19 Apr 2007, 18:03 »

Super gode indkøb...

Men måske mindre tekst Peace

Tak. Wink
Jeg kender synes også selv at mine indkøb er super, nu skal Sergey bare komme permanent. Wink
Ham og Gilberto er en super farlig duo  Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (SEPTEMBER)AC HORSENS
« Svar #21: 22 Apr 2007, 11:05 »

Oktober 06


Odense Boldklub 1-2 AC Horsens
 
Turneringstype:
Sasliga
Stadion:
Fionia Park, Odense
Dommer:
Henrik Priegel   
Tilskuere:
5894
Målscorere:
1-0 Rajko Lekic (5)
1-1 Anders Møller Christensen (90+ selvmål)         
1-2 Magne Sturød (90+)
Vejr:
Tørt 8oC

AC Horsens 5-3 Esbjerg FB
 
Turneringstype:
Sasliga
Stadion:
Forum Horsens Stadion, Horsens
Dommer:
Martin Wulff   
Tilskuere:
4164
Målscorere:
0-1 Frank Hansen (22)
1-1 Emanuel Ukpai (25)
2-1 Emanuel Ukpai (35)
3-1 Emanuel Ukpai (38)                                        
4-1 Emanuel Ukpai (47)
4-2 Jesper Bech (53)
4-3 Jesper Bech (61)
5-3 Martin Christensen (89)
Vejr:
Tørt 8oC

AC Horsens 0-4 Brøndby IF
 
Turneringstype:
Sasliga
Stadion:
Forum Horsens Stadion, Horsens
Dommer:
Lars Christensen
Tilskuere:
4609
Målscorere:
0-1 Mark Howard (12)
0-2 Thomas Rasmussen (45)
0-3 Christopher Katongo (52)                               
0-4 Mads Jørgensen (85 str.)
Vejr:
Tørt 14oC

FC Nordsjælland 2-2 AC Horsens
 
Turneringstype:
Sasliga
Stadion:
Farum Park, Farum
Dommer:
Lars Christensen
Tilskuere:
2530
Målscorere:
0-1 Gilberto Macena (45)
0-2 Sergey Kisliy (68 str)
1-2 Morten Nordstrand (78)
2-2 Søren Christensen (90+)                                 
Vejr:
Tørt 9oC

AC Horsens 2-2 Vejle Blodklub
 
Turneringstype:
Sasliga
Stadion:
Forum Horsens Stadion, Horsens
Dommer:
Henrik Kragh
Tilskuere:
4991
Målscorere:
1-0 Gilberto (9)
1-1 Per Egil Swift (27)
1-2 Kim Kristensen (71)
2-2 Emanuel Ukpai (90+)                                      
Vejr:
Tørt 3oC

AC Horsens 1-0 Silkeborg IF
 
Turneringstype:
Sasliga
Stadion:
Forum Horsens Stadion, Horsens
Dommer:
Henrik Kragh
Tilskuere:
4902
Målscorere:
1-0 Sergey Kisliy (90+)                                          
Vejr:
Tørt 3oC
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Oktober, ny måde)AC HORSENS
« Svar #22: 22 Apr 2007, 11:08 »

Fin måde du har sat det op på.. synes dog lige der mangler en lille afrundning af det hele, når du kun har resultater osv.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (Oktober, ny måde)AC HORSENS
« Svar #23: 22 Apr 2007, 11:08 »

Kan bedre lide den "gamle" måde du stiller kampene op på, ellers ser det jo supert ud. Specielt i kampen mod OB!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Oktober, ny måde)AC HORSENS
« Svar #24: 22 Apr 2007, 11:11 »

Kan bedre lide den "gamle" måde du stiller kampene op på, ellers ser det jo supert ud. Specielt i kampen mod OB!

Denne update, var også sådan til for at prøve det, og se jeres meninger om det. Wink

Men ja, det går skam fantastisk i det østjyske. Ukpai har været formidabel på det sidste.
Iøvrigt tak Smiley

Fin måde du har sat det op på.. synes dog lige der mangler en lille afrundning af det hele, når du kun har resultater osv.

Tak, det med en afrundning har du nok ret i. Wink - Det ser lidt ensartet ud!  Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Oktober, ny måde)AC HORSENS
« Svar #25: 22 Apr 2007, 11:39 »

Champions League hold - Ude efter Poulsen

Den talentfulde danske manager, Nikolaj Poulsen er rygtet til mange tyske bundesliga klubber. Nu er den største; Bayern München ude efter AC Horsens' manager. "Det er selvfølgelig svært, at vide. Men jeg håber det bare er rygter. Da jeg har det godt med familien og vennerne i Horsens." Udtaler en smigret Nikolaj.
Bayerns formand Franz Beckenbauer, fortæller: "Jeg har snakket med Nikolaj, han lød faktisk ikke intresseret. Nikolaj er en dygtig manager, men han bestemmer om han vil blive i sit fædreland." Det er altid gang i rygter, i AC Horsens håber fans og bestyrrelsen at det kun er rygter, da Nikolaj på snu vis har fået 28 point i 17 kampe. Et stor bedrift af de gule fra østjylland.

Der er også kommet tilbud, fra FC København, som ikke har verdens bedste placering i ligaen, de vil meget gerne se jyden i deres chefstol. Norge og Sverige har også erklæret sig intresseret. Rosenborg, som ligger nummer 3 i Norge og AIK i Sverige, er de to klubber som er mest intresseret i den danske manager.

AC Horsens ligger pt. nummer 5 i SAS ligaen, som er en placering, de gule kan være meget stolt over. Fansene er ellevilde og ledelsen er meget stolte. Det er et fantastisk hold, som spiller godt og underholdene fodbold. De har vundet 8 kampe i år. Som de også kan være stolte over.

Vi vil her i folkebladet, følge Nikolaj Poulsen de kommende uger, for at se om han skifter til en stor klub i Tyskland.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (Rygter)AC HORSENS
« Svar #26: 22 Apr 2007, 11:45 »

hvorfor udtaler man at man håber det bare er rygter.. Altså som træner kan du jo bare sige nej, hvis det ikke passer dig Wink - Men fint rygte Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Rygter)AC HORSENS
« Svar #27: 22 Apr 2007, 11:46 »

Nu er du endeligt blevet kørende i en klub hvor det ser ud til det kører godt med at lysten oppe, så hvis du skifter ville det være syndt. Du er jo dårligt nok startet i Horsens, så jeg synes du skulle føre dem til tops før du overvejer at skifte.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Rygter)AC HORSENS
« Svar #28: 22 Apr 2007, 11:49 »

Nu er du endeligt blevet kørende i en klub hvor det ser ud til det kører godt med at lysten oppe, så hvis du skifter ville det være syndt. Du er jo dårligt nok startet i Horsens, så jeg synes du skulle føre dem til tops før du overvejer at skifte.

Altså jeg er også mest til at blive i Horsens, da det både vil give en længere blog og et bedre hold  Rullende Øjne Thumbs Up
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (Rygter)AC HORSENS
« Svar #29: 22 Apr 2007, 12:05 »

Nej - ellers tak

Man bliver populær i hele verdenen, når man er kædet sammen med store klubber, som Bayern München. Nikolaj Poulsen, er en af dem som er kædet sammen med Champions League mandskabet, som råder spillere som Van Bommel og Phillip Lahm. Penge, magt og værktøjer, er noget af det vigtigste i fodbold. Nogle folk synes anderledes.
Kalle Ljungberg.

"Hvad skal jeg i Tyskland, jeg kan ikke tale tysk. Jeg har det fantastisk i Horsens, jeg har en god spillertrup, som er med i toppen af dansk bold. Jeg har landsholdsspillere, Bayern har det også. Men deres trup, er efter min mening ikke ret meget bedre end min. Jeg har de spillere, der skal til for at være god i min række, det samme har de. Det kan godt være deres transferbudget er 100 gange så stort som vores, men vi behøver heller ikke så mange penge, for at være med i toppen. Fight, vilje og taktik, det er de ting vi bruger for at holde med i toppen. Vi går ind til hver eneste kamp, med en masse gejst og elsker at spille fodbold. Det er det vigtigste!" Udtaler Nikolaj Poulsen.

Ikke mange managere, vil træffe sådan en beslutning, men det er måske smart at blive i en klub, som ser ud til at vokse sig stor. Penge mæssigt, har AC Horsens tjent over 5 millioner imens, Nikolaj Poulsen, har været ved roret. "Vi er med i toppen, derfor er der flere penge. Flere tilskurere." - Flemming Povlsen. Hvis man er optimistisk, kan AC Horsens slutte i top 3 inden 2010. Det kræver rette indkøb og de som har været hidtil har skam alle sammen været gode. Den 1. Januar, kommer Kalle Ljungberg, som nok går ind i startopstillingen med det samme og Muhamed Akar, som indtager højreback pladsen, som er AC Horsens svaghed.
 
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010