home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1301 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (April07)AC HORSENS
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Denne blog, er den af alle mine som er læst af flest på kortetstid, hvorfor det?
Det er en suplim blog, der overgår dine tidligere.
Jeg var nu mere til den med Arsenal.
Det er en fin blog.
Du fanger læserne.
Det er bare fantastisk!
Det er mit yndlingshold!
Jeg følger ikke med (Skriv i bloggen hvorfor du ikke gør.)

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: (April07)AC HORSENS  (Læst 11830 gange)
Niko
Gæst
 
(April07)AC HORSENS
« : 15 Apr 2007, 18:02 »

Som i alle sammen nok ved,
så har jeg ikke rigtig på det sidste fået
en blog virkelig i omdrejninger, måske Real Madrid > Inter,
 som blev 11 sider og Liverpool bloggen som blev 8,
men nu vil jeg prøve kræfter med det hold
jeg ser spille uge efter uge, og fører dem til toppen af dansk fodbold,
 jeg håber på lidt læsere, men forstår godt hvis der ikke kommer så mange,
da i jo enlig ikke helt kan regne med om den bliver god eller ej,
jeg sagde bloggen ville komme midt i Maj,
men kan ikke holde mig væk fra at skrive blogs, så den er oppe nu!
Jeg vil ikke komme med verdens bedste indledning,
men jeg vil gøre meget ud af mine updates istedet for.




AC HORSENS
AC Horsens hjemmeside oplyste i går at Kent Nielsen er blevet fyret, men meget underlig mistænksom fyrig, da Kent Nielsen både har fået AC Horsens op i den bedste række og overlevet med dem deroppe.

Hjemmesiden oplyser også at der allerede er trådt en ny manager til, Nikolaj Poulsen som er kommet fra deres egne rækker, han spillede i klubben som ung, men blev senere hen ungdomstræner i arbejderklubben.

Der er bare protester til at sådan en ung manager skal have AC Horsens i sine arme, men bestyrrelsen stoler på ham. AC Horsens største spillere er Charles Akonnor, hvis kontrak udløber til sommer og Ali Gerba som er på lån fra Göteborg. 

Her i Radio Horsens forleden var der et interview med den nye manager, her kommer det fulde uddrag:
 
- ”Velkommen til Nikolaj.”

”Jo tak!”

- ”Du er lige blevet manager for din barndomsklub, hvordan føles det?”

”Øhm, jeg har jo fuldt klubben siden min, ja jeg kan ikke huske hvornår. Så det føles virkelig rart at være på tronen i Horsens.”

- ”Okay, hvor ender i?”

”Vi forventer en top 9, men jeg tror med lidt held vi kan blive nummer 6-7 stykker.”

- ”Okay, har du nogle spillere du absolut skal købe?”

”Jeg har kilder i Polen, jeg håber de kan finde en spiller eller to til mig, der er også en ung spiller i Herfølge jeg er meget lun på”

- ”Tak for at du gad at komme”

”Det var så lidt”




Der er rygtet et par spillere til AC Horsens, navnene kommer her:

Kalle Ljungberg: Den unge svensker, bære et kendt efternavn og spiller på samme plads, som den virkelig kendte. En spiller, som kan hentes gratis.

Muhammed Akar: Viking Stavanger spillere, en højreback, en rigtig god spiller som kan styrke alle hold i Skandinavien.

Emanuel Ukpai: Den unge spiller fra Niger, han er volsom hurtig og kan spille på alle offensive pladser, en fantastisk tekniker!


« Seneste Redigering: 28 Apr 2007, 07:15 af Cesc » Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AC HORSENS
« Svar #1: 15 Apr 2007, 19:12 »

HOLD GENNEMGANG



Målmænd:


Spillere: Søren Jochumsen, Lasse Borg, Henrik Bundgaard

      
Søren Jochumsen
Styrker: Bokse, kaste
Svagheder: Spark, Gå ud af målet
Lasse Borg
Styrker: Gå ud af målet
Svagheder: Kommunikere
Henrik Bundgaard
Styrker: Reflekser
Svagheder: Spark, Indkast




Forsvar:


Spillere: Per Gade, Martin Halle, Mads Rieper, Steffen Algreen, Lars Jensen, Rasmus Marvits


Per Gade
Styrker: Lange kast, makering
Svagheder: Driblinger
Martin Halle
Styrker: Fight
Svagheder: Hurtighed
Mads Rieper
Styrker: Forsvars spil, lederevne
Svagheder: Hurtighed
Steffen Algreen
Styrker: Hovedspil
Svagheder: Udholdenhed
Lars Jensen
Styrker: Hurtighed
Svagheder: Forsvars spil
Rasmus Marvits
Styrker: Forsvars spil
Svagheder: Driblinger




Midtbane:


Spillere: Magne Sturød, Henrik Hansen, Allan Søgaard, Martin Heinze, Søren Friis, Kasper Klausen, Steffen Ernemann, Yasin Avci, Nick Christensen

Magne Sturød
Styrker: Indlæg
Svagheder: Styrke
Henrik Hansen
Styrker: Langskud
Svagheder: Hurtighed
Allan Søgaard
Styrker: Fight
Svagheder: Markering
Martin Heinze
Styrker: Hurtighed
Svagheder: Styrke
Søren Friis
Styrker: Offensiv spil
Svagheder: Hurtighed
Kasper Klausen
Styrker: Lange kast
Svagheder: Indlæg
Steffen Ernemann
Styrker: Skud
Svagheder: Hovedspil
Yasin Avci
Styrker: Driblinger
Svagheder: Straffespark
Nick Christensen
Styrker: Indlæg
Svagheder: Langskud




Angreb:


Spillere: Ali Gerba, Gilberto Macena, Rawez Lawan

      
Ali Gerba
Styrker: Styrke
Svagheder: Langskud
Gilberto Macena
Styrker: Hurtighed
Svagheder: Styrke
Rawez Lawan
Styrker: Hurtighed
Svagheder: Styrke
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: [TRUP]AC HORSENS
« Svar #2: 16 Apr 2007, 14:37 »

Er der nogle som vil have update? Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: [TRUP]AC HORSENS
« Svar #3: 16 Apr 2007, 14:40 »

Er der nogle som vil have update? Smiley

Jeg vil egentlig sige nej. Men jeg giver dit blog skrivere denne sidste chance, og det er fordi du skriver godt.. Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [TRUP]AC HORSENS
« Svar #4: 16 Apr 2007, 14:41 »

Er der nogle som vil have update? Smiley

Ja da Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AC HORSENS
« Svar #5: 16 Apr 2007, 14:43 »

Ja da Smiley
Jeg vil egentlig sige nej. Men jeg giver dit blog skrivere denne sidste chance, og det er fordi du skriver godt.. Smiley

Tak, Update kommer hurtigst muligt.

Er i tilfreds med bloggens design hidtil? Wink
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: AC HORSENS
« Svar #6: 16 Apr 2007, 14:46 »

Tak, Update kommer hurtigst muligt.

Er i tilfreds med bloggens design hidtil? Wink

Til dels designet, men indholdet kan du gøre meget bedre, og du har også gjort det meget bedre.. Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: AC HORSENS
« Svar #7: 16 Apr 2007, 15:47 »

Hit med en update mester! Flot sat op Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: AC HORSENS
« Svar #8: 16 Apr 2007, 16:39 »

Update !!!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AC HORSENS
« Svar #9: 16 Apr 2007, 17:02 »

Mit internet gik ned, så jeg kunne ikke rigtig komme igang, så det gør jeg nu! Wink
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: AC HORSENS
« Svar #10: 16 Apr 2007, 17:51 »



TRANSFERS

Der har været godt gang i Horsens, ikke noget som ligner dem, men der er jo også en anden manager som har roret. Der er lejet én spiller fra Hviderusland, en ungangriber ved navn Sergey Kisliy.
Horsens chefen valgte at sælge nummer 26, Charles Akonnor, han ønskede ingen ny kontrakt og måtte derfor forlade klubben, Lorient fra Ligue 1 var først ude, det skaffede også Ghana's gamle anførre for 1,2 mio. En handel som hjalp begge hold, især i Horsens var det en god handel.
FCM's 7'er, Claus Madsen, fik ikke rigtig den spille tid han vil have, så han blev købt af Horsens for en sum på 600.000.
De øvrige Horsens handler er:

Emanuel Ukpai (Ølstykke) 100.000
Christian Nielsen (Herfølge)  50.000
Martin Christensen (Herfølge) 60.000

En række gode indkøb Horsens har fået lavet her til sæson starten, de danske fightere har også hentet 2 spillere på fri transfer, her snakker vi om den unge svensker Kalle Ljungberg som kommer til klubben den 1,1 2007. Viking's højreback Muhammed Akar, blev også taget fra næsen af Viking, han valgte Horsens og kommer samme dag som Kalle, det er 2 meget store indkøb, som sikkert får succes.



JULI

AC Horsens Vs. Odense Boldklub - Onsdag den 19. Juli 2006
I Danmark starter sæsonen meget tidligt, lige midt i Juli, spillerne har en lille sommerferie, men de elsker deres arbejde, men det burde man ikke i Horsens hver valg ikke i den første kamp mod OB, det gik kun 1 minut, så lavede Per Gade straffespark, det udnyttede Odense til et mål scoret af Esben Hansen, en fantastisk OB start, men det var Horsens lidt lige glade med, de begyndte at spille offensivt, Ali Gerba og Gilberto Macena, have en masse chancer, men Arek i OB målet, stod som en mur på 7,32 meter bred og 2,44 meter høj.
Ja, han fyldte hele målet. Horsens offensiv spil slog fejl og den tidligere Silkeborg spiller Rajko Lekic, scorede til 0-2, Horsens var bagud med 2 efter 20 minutter. Men Nick Christensen, som der er købt i Lyngby lavede et flot langskuds mål i det 31 minut, der var hul i Arek muren og der stod 1-2. I anden halvleg spillede AC Horsens virkelig godt, men i pausen var hullet i muren lappet. OB vandt den første kamp i sæsonen 06/07 mod Horsens på udebane.


Esbjerg FB Vs. AC Horsens - Søndag 23. Juli 2006
AC Horsens skulle have en lille oprejsning idag, efter 2-1 nederlaget på hjemmebane, det var mod de "små" rivaler Esbjerg, denne flotte Søndag, kampen sad på en masse flot spil fra Esbjerg. Der gik kun 20 minutter, så var Vestjyderne foran 1-0, et godt mål af Lucena, Horsens så ud til at få endnu en nedtur, det skete ikke mere i første halvleg, men Jesper Bech blev skadet lige inden pausen. I anden halvleg kom Horsens ud og viste virkelig godt spil, Rawez Lawan var kommet ind i pausen og skulle forhåbelig gøre en forskel, Horsens var meget offensive, men endnu engang slog det fejl nede bagved. Onstad fra Esbjerg fik en lang bold fra Derveld, Onstad headede sikkert bolden i nettet og så stod der 2-0 til hjemmebane holdet. Esbjerg smed sig også højt op på banen og Demba-Nyren scorede 3 minutter efter Onstad, 3-0 til Esbjerg, Horsens spillede totalt offensivt, der gik også kun 5 minutter, så scorede Allan Søgaard, 3-1 til Horsens et flat langskud som røg ind ved højrestolpe. 2 minutter efter Søgaard scoring, løb Gilberto fra det trætte forsvar og scorede sit første mål for AC Horsens 3-2, Horsens nåede ikke det sidste mål, men kunne være tilfredse med deres indsats.


Brøndby IF Vs. AC Horsens - Søndag den 30. Juli 2006
Horsens skulle møde Brøndby holdet på en kold søndag, det var ovre på Brøndby Stadion og der var stor spæning, lige fra start af, Brøndby's fans var kommet med en masse pragtfulde bannere. AC Horsens var kommet med 100 vis af skilte hvor der stod "Kan i huske 4-1!", En ting i Horsens og i FCK delen af København, som man ikke lige glemmer. Kampen blev fløjtet igang af dommer Henrik Kragh, Brøndby stillede som de plejer, en stærk 4-4-2, de spillede virkelig offensivt og scorede efter 13 minutter, Mike Jensen var rykket fri i feltet og kunne trille bolden ind i målet. Det var forværdelig, men AC Horsens nåede bare lige af give bolden op før at Christopher Katongo begyndte at flick flacke, 2-0 til Brøndby efter 16 minutter, det så ud til at Brøndby ville få 4-1 eller 4-0, hvis de forsætter den stil her, der kom dog ikke flere mål i første halvleg. Horsens kom offensivt ud til anden halvleg Emanuel Ukpai, kom ind og fik Sas liga debut, det viste sig at være en fantastisk idé, at give den Nigerianske landsholdsspiller spille tid, han skulle bare bruge 6 minutter før han bragte Horsens op på en scoring, en virkelig god debut af Ukpai, Horsens fansene blev dog bare 3 minutter efter tavse igen, KANTONGO lød det fra speakeren, man kunne se saltoer på banen, Katongo scorede til 3-1. Horsens blev udmygede og måtte tage til Jylland med sit 3. nederlag.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (JULI)AC HORSENS
« Svar #11: 16 Apr 2007, 19:54 »



AUGUST

AC Horsens Vs. FC Nordsjælland - Lørdag 5. August 2006
En kold sommerdag tog AC Horsens imod FC Nordsjælland hjemme, dommer Nicolai Vollquartz fløjtede kampen igang, Horsens startede utrolig offensivt da de skulle til at få point, denne gang slog det ikke fejl og efter 20 minutter bragte Gilberto Macena, Horsens foran med 1-0, et rigtig godt mål. Flot spil af Horsens, der skete ikke ret meget mere i første halvleg og begge hold gik til pausen, der var lidt tumult i pausen, så der blev smidt et par fans ud fra begge klubber, men kampen gik igang og der var god tempo på i anden halvleg, Ukpai kom ind i det 56 minut, han spillede utrolig godt, men der kom ikke flere scoringer i denne kamo, AC Horsens fik sæsonens første sejr og kunne snuse sig op på en 9 plads.

Vejle Vs. AC Horsens - Søndag 13. August 2006
Endelig skulle de to rivaler møde hinanden, det var nede i troldeskoven og der var virkelig mange tilskuere, en fantastisk sommer dag, hvor der var dømt fodbold! Dommer Peter Rasmussen, fløjtede kampen igang. Den første halve time "legede" ligaens nummer 12, med AC Horsens, Velje havde alt spillet, de var uopstoppelige og AC Horsens havde ikke et eneste skud på mål, Swift fra Vejle fik scoret til 1-0, det blev Månedens mål.
AC Horsens spillede lidt bedre i de sidste 15 minutter af første halvleg, de resulterede i en scoring fra Gilberto, som løb fra Bora. AC Horsens gik offensivt ind til anden halvleg, det var en virkelig god idé. 10 minutter inde i anden halvleg, afleverede Lawan, Gilberto fri og han scorede hans andet mål i denne kamp, Vejle prøvede virkelig at få udlignet, men Horsens holdte hele vejen og kunne tage 30 km nord på og fejre deres sejr og rivalerne!

AC Horsens Vs. Randers FC - Søndag 20. August 2006
En uge efter sejren mod Vejle skulle AC Horsens tage imod de andre oprykkere, nemlig Randers FC, der var mange fans på Horsens idrætspark, men kampen kunne man ikke prale af for nogens side. AC Horsens gav bolden op og spillede stille og roligt bolden rundt, det var meget arrogant, men Kenneth Emil Petersen, ville anderledes og driblede hele højresiden og rundede målmanden, AC Horsens' højre back scorede! AC Horsens var i hopla for tiden, det var godt at være Horsens fan. Randers stilte sig offensivt op på banen. De fik ikke scoret i første halvleg, men 19 minutter inde i anden, bragte Fall, Randers på lige. Der skete ikke mere i denne kamp, 1-1.

Allerød Vs. AC Horsens - Onsdag 23. August 2006
Horsens, kunne se frem til en jordskredssejr, det var et lilleput hold, som slet ikke indgår i nogens tanker, Allerød kan ikke vinde. Horsens lagde offensivt ud, men det gik imod dem, Allerød havde en masse chancer, men efter en halv times spil, driblede Martin Christensen forbi 3, forsvare og scorede hans første Horsens mål! 0-1 til Horsens. Der gik bare 13 minutter også var Ali Gerba på pletten, han scorede til 0-2. Nu kørte der for Horsens, som gik til pausen med 0-2. Horsens gik ud til anden halvleg, stadig offensivt. Da de gerne ville gøre deres fans stolte. 14 minutter inde i anden halvleg, driblede Martin Christensen som før hele forsvaret og scorede sikkert til 0-3. Han spillede fantastisk! 5 minutter efter bragte det andet nyindkøb fra Herfølge, AC Horsens foran med 4 mål. Den defensive midtbane spiller Christian Nielsen, scorede kampens sidste mål. AC Horsens vandt 0-4! Og trak AB 70.

AC Horsens Vs. FC København - Søndag 27. August 2006
AC Horsens har aldrig scoret eller vundet mod FC København, det siger noget om FCK's styrke, AC Horsens er kendt for at spille defensivt noget man tydeligt kunne se idagens kamp. FCK gav bolden op, der var en masse fart på spillet, FCK havde 1000 vis af chancer, men Super Søren tog det hele, han stod virkelig godt, Horsens fik også et par chancer, men med kun en mand oppe foran, kunne man ikke så meget.
Begge hold gik til pausen med 0-0, Nikolaj Poulsen valgte at stille offensivt ud i anden halvleg, for at overaske FC København, det påvirkede dem endel, da de brugte mere tid på at forsvare end at angribe, AC Horsens' Claus Madsen tog et frisspark for AC i det 77 minut, han tog tilløb og snitter muren og den ryger ind i målet! Fansene var ellevilde, AC Horsens scorede meget sent i kampen, de var foran mod selveste FC Købehavn. Horsens trak sig langt tilbage på banen, de resulterede i at FC København fik mindre chancer, faktisk slet ingen. AC Horsens vandt over FCK 1-0 den 27/8-06!

FC Midtjylland Vs. AC Horsens - Onsdag 30. August 2006
AC Horsens var inde i en fantastisk stime, de spillede utrolig godt her fortiden, de lå nummer 5 i ligaen og havde fået blod på tanden, de var sikre på at vinde mod FCM idag. Dommer Martin Wulff fløjtede kampen igang, AC Horsens debutanten Sergey Kisliy løb fri fra en forsvar i det 6. minut og scorede til 0-1! AC Horsens var foran efter 6 minutter! FC Midtjylland nåede lige at give bolden op før Kasper Klausen snuppede den og scorede til 0-2, FCM var vist stadig i omklædnings rummet, AC Horsens foran med 2. FC Midtjylland lagde pres på Horsens og deres nye bomber Delani scorede i det 24 minut, 2-1. Det gik bare 4 minutter, så driblede Christian Olsen, Horsens forsvaret og scorede til 2-2. FCM var tilbage! Men lige inden pausen fik Gilberto en stikning i dybden og bragte Horsens foran endnu engang! 2-3 ved pausen! Der var meget taktisk spil fra Horsens side i anden halvleg, Lawan kom ind i det 80 minut, han var den eneste mand på toppen, han gjorde det meget godt og i det 87 minut, lukkede han kampen med en scoring til 2-4! AC HORSENS ER I DANSK TOPPEN!
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (August)AC HORSENS
« Svar #12: 16 Apr 2007, 19:59 »


Top Nice Opstemt fed start i klubben.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Niko
Gæst
 
Sv: (August)AC HORSENS
« Svar #13: 16 Apr 2007, 20:05 »

Top Nice Opstemt fed start i klubben.

Både og, Juli gik ikke så godt da!
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: (August)AC HORSENS
« Svar #14: 16 Apr 2007, 23:11 »

Der kommer nok 2 updates imorgen! Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010