home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er der nogle der har en god defensiv-udebane taktik?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Er der nogle der har en god defensiv-udebane taktik?  (Læst 955 gange)
Eike
Lilleputspiller
*

Er der nogle der har en god defensiv-udebane taktik?
« : 15 Apr 2007, 17:15 »

Er Lige rykket op i PL med leeds, og har brug for en udebane taktik der virker når jeg skal møde de tunge drenge  Grin

Cojones
Ynglingespiller

Sv: Er der nogle der har en god defensiv-udebane taktik?
« Svar #1: 12 Aug 2007, 17:17 »

Hej...

Spiller selv Leeds, men er lige startet på 1. sæson. Find Bademesterens 4-4-2 diamant og prøv den. Den er ok faktisk, men du skal selv lige modificere den udebane taktik. Den er kanon på hjemmebane ;-)

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #2: 13 Aug 2007, 10:11 »

Er Lige rykket op i PL med leeds, og har brug for en udebane taktik der virker når jeg skal møde de tunge drenge  Grin

Hvis du er tilfreds med din hjemmebane taktik - brug den samme på udebane, bare smide den ned på defensiv og sæt kontra. Det kan virke Smiley

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

knudsen74
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 20 Aug 2007, 19:35 »

Jeg bruger Badm. Diamant, men lukker alt alt for mange mål ind. Spiller med Aston Villa i PL og har spillet 22 kampe og lukket 37 mål ind allerede. Det er specielt på udebane, det er skidt. Fungere Badm. Diamant bare ikke på udebane eller hvad gør jeg forkert?? Håber nogle kan hjælpe!? Ellers en rigtig god taktik på hjemmebane, syntes jeg den er.

zafirsimon
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 21 Aug 2007, 20:34 »

Jeg bruger Badm. Diamant, men lukker alt alt for mange mål ind. Spiller med Aston Villa i PL og har spillet 22 kampe og lukket 37 mål ind allerede. Det er specielt på udebane, det er skidt. Fungere Badm. Diamant bare ikke på udebane eller hvad gør jeg forkert?? Håber nogle kan hjælpe!? Ellers en rigtig god taktik på hjemmebane, syntes jeg den er.

Du kan evt. sætte din holdinstrukser efter hvad din spejder siger om den pågældende modstander. Håber du forstår hvad jeg mener!

knudsen74
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 21 Aug 2007, 22:36 »

Ja, jeg forstår godt hvad du mener. Har prøvet, men syntes ikke rigtig det hjalp, men det kunne være jeg skulle prøve igen. Mange tak for hjælpen.  Thumbs Up

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #6: 21 Aug 2007, 23:16 »

Syntes ikke rigtig jeg kan få success med bademesterens. Desværre, måske du kan finde nogle på SI forummet?

Cojones
Ynglingespiller

« Svar #7: 22 Aug 2007, 07:28 »

Syntes ikke rigtig jeg kan få success med bademesterens. Desværre, måske du kan finde nogle på SI forummet?

SI forummet...? hvor ligger det?

" Når Daniel Agger har spillet 10 kampe på Brøndby´s 1.hold, har folk glemt alt om Andreas Jakobsson "

Tom Køhlert 2004

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #8: 22 Aug 2007, 07:54 »

SI forummet...? hvor ligger det?

Det er da lige her Smiley

homies
Gæst

« Svar #9: 31 Aug 2007, 14:57 »

Hvis jeg skal spille mod et hold der er meget bedre end mit spiller jeg en 4-5-1 med 2 centrale defensive midtbanespillere, normale kanter, en MC med en offensiv pil, og en enlig angriber. Denne opstilling plejer faktisk i de fleste tilfælde at give pote! Skaffede mig sågar en 1-0 sejer i Milano mod AC Milan med mit Viborg hold Opstemt

Cojones
Ynglingespiller

« Svar #10: 03 Sep 2007, 14:58 »

Hvis jeg skal spille mod et hold der er meget bedre end mit spiller jeg en 4-5-1 med 2 centrale defensive midtbanespillere, normale kanter, en MC med en offensiv pil, og en enlig angriber. Denne opstilling plejer faktisk i de fleste tilfælde at give pote! Skaffede mig sågar en 1-0 sejer i Milano mod AC Milan med mit Viborg hold Opstemt

Hej Homie... Hvordan har du så sat dine Team/Player Instructions så?

Tom Køhlert 2004

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010