home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 246 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Sidste skoledag
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Sidste skoledag  (Læst 97281 gange)
søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #15: 13 Apr 2007, 18:13 »

haha fesent.. det er det alle de lækre høns gør!
Også derfor jeg gør det..Cool Mig på 190 cm. med dejlige behårede ben.. lort latex nederdel og helt stram top.. og en sygeplejeskehue..Cool  Kys skal så også lige ud og have købt en bh eller noget..Smiley
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #16: 13 Apr 2007, 19:02 »

Kondiløberen som kostume holder altid.
Logged

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #17: 13 Apr 2007, 19:15 »

På vores sidste skoledag starter vi med at spise morgenmad med lærerne. Derefter skal der laves noget såkaldt "grin med lærerne", nede i vores hal for hele skolen. Det går kort fortalt ud på at lærerne på skift to og to kommer op på en scene, og så skal dyste i en eller anden sjov konkurrence vi har fundet på. Det skal selvfølgelig være noget, som på en eller anden måde bliver lidt pinlig for dem, så alle griner.
Efter dette skal der kastes med karameller, og skudes med vand på "de små".
Hvis der er tid, skal der nok også spilles noget rundbold, da det er tradition på skolen. Der var ellers snakket om fodbold, men det bliver nok ikke til noget.

Så tager vi hjem, skifter tøj og dem, som har lyst tager en tur i strandparken i Holbæk. Derfra tager vi hjem, og skal så have noget spisning hos en fra klassen. Efter maden skal der ellers bare festes igennem.

Angående kostume, er jeg også på bar bund.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Woodfarm
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #18: 13 Apr 2007, 19:33 »

Det lyder, som min sidste skoledag dengang i 9. klasse Peace

Glemmer ikke den kamp vi havde. Vi tabte 1-0 og jeg ramte overlæggeren Skuffet


På vores skole har lærerne aldrig tabt. Vi var tæt på atslå dem sidste år. Vi tabte vidst 5-4. Jeg stod selv for 2 mål og et saksespark på stolpen, i ført Luigi-kostume. Mario stod på kassen for også. (en idé til udklædning kan være diverse tegnede figurer).
Bagefter røg vi så hen i det lokale anlæg, grønt område, hvor den stod på druk.

Glæd jer! Den dag vil man ønske ville komme igen
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #19: 13 Apr 2007, 19:37 »

Glæd jer! Den dag vil man ønske ville komme igen

Ja, det tror jeg på!

Den dag var så fed! Nyd den mens den er der, er der bare at sige.
Logged


ZaZZal
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #20: 13 Apr 2007, 20:43 »

Vi klæder os ud fra morgen af, og så går vi ellers bare igang med at fyre karameller efter de små.  Wink
Klokken 8 er der fællessang uden ved skolens flagstang og derefter går vi rundt i de forskellige klasser og laver fis med dem hvor de også får karameller. Senere er der skolerevy og derefter fodbold/vandkamp mod lærerne .. Vi har en stor balje med vand og så fylder vi ellers bare skraldespande og andre beholdere op med vandet og kaster efter lærerne .. Desværre gør de det samme ved os  Opstemt
Om aftenen holder vi så spisning med vores lærer og så er der fest bagefter
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #21: 13 Apr 2007, 20:47 »

Glemmer ikke den kamp vi havde. Vi tabte 1-0 og jeg ramte overlæggeren Skuffet

Du er også så dårlig.. Peace

Nu skal jeg godt nok først holde sidste skoledag næste år, men på vores skole er det tilladt, at kaste med vandballoner, karameller og ellers "spraye" baberskum på de mindre.. Smiley
Skal nok blive hyggeligt! Smiley
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #22: 13 Apr 2007, 21:23 »

Vi klæder os ud (tror også jeg skal overveje latexsygeplejersken . Mine ben er endog MEGET behårede, og jeg er også 190.), og kyler med karameller (eller måske boullion?). VI må heller ikke lave dødsliste osv., men vi gør det alligevel Djævel Vi skal også lave et afslutningshow, hvor lærerne bliver gjort til grin. Der er self. og vandkamp, og fodbold. Om aftenen lejer vi et forsamlingshus, og drikker os herrestive!
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #23: 13 Apr 2007, 22:39 »

Vi klæder os ud (tror også jeg skal overveje latexsygeplejersken . Mine ben er endog MEGET behårede, og jeg er også 190.), og kyler med karameller (eller måske boullion?). VI må heller ikke lave dødsliste osv., men vi gør det alligevel Djævel Vi skal også lave et afslutningshow, hvor lærerne bliver gjort til grin. Der er self. og vandkamp, og fodbold. Om aftenen lejer vi et forsamlingshus, og drikker os herrestive!
Tror du får rimelig stor opmærksomhed, hvis du kommer til en størrere forsamling som jeg gør..Smiley hvis du vælger det outfit..Smiley Dødsliste har man jo allerede i hovedet..Smiley (Alle de små børn der har løbet i røven af en de sidste mange år) Det dejlige ved vores skole er at vi har en sø.. Hævet Øjenbryn så der kommer nok et par 8. klasser i..Smiley (selvom vi ikk må..Smiley )
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #24: 13 Apr 2007, 22:56 »

Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #25: 13 Apr 2007, 22:57 »

Nemlig.. skal nok have en XL for at have en chance for at komme ned i den..Smiley
Den er dog også lidt dyr..Smiley mener og have set en til ca. 200..Smiley
Logged

SLEORT
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #26: 13 Apr 2007, 23:02 »

Nemlig.. skal nok have en XL for at have en chance for at komme ned i den..Smiley
Den er dog også lidt dyr..Smiley mener og have set en til ca. 200..Smiley
Det fede kunne jo være, hvis den er alt for lille, så en lille XL kunne se genialt ud. Hvis du finder en flot en, til en bedre pris, må du meget gerne linke, eventuelt en PM, hvis der er nogle der er lidt uinteresserede. Og det skal være i sådan noget lak/latex halløjsa.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #27: 13 Apr 2007, 23:05 »

Nemlig.. skal nok have en XL for at have en chance for at komme ned i den..Smiley
Den er dog også lidt dyr..Smiley mener og have set en til ca. 200..Smiley

Husk, at der skal være til alle maskinerne og/eller stavierne osv. Peace

Du er også så dårlig.. Peace

Velkommen i klubben!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


søgaard
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #28: 13 Apr 2007, 23:06 »

Husk, at der skal være til alle maskinerne og/eller stavierne osv. Peace

Velkommen i klubben!
Skulle gerne have det af her i slutningen af April eller starten af maj..Smiley så det skulle ikk være der til sidste skoledag..Tunge
Logged

jeezus
Gæst
 
Sv: Sidste skoledag
« Svar #29: 13 Apr 2007, 23:06 »

Ingen ting tilladt. Men det skal da ikke forhindre os i vand, æg, mel, fjer og mere af den slags! Man skal alligevel aldrig på på skolen mere jo Shockeret) Vi har heldigvis tilladelse til at drikke os pisse stive Wink
Endelig færdig på HHX!
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010