Macc
Lilleputspiller
|
|
Heej allesammen !!
Jeg mangler inspiration i mit spil og søger derfor nye klubber at spillem med ? Hvilke klubber har i haft succes med og hvorfor ? og hvilke klubber er mest underholden?
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
Fc. København .
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke 
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Fc. København .
Så vil jeg sige det modsatte!! Brøndby I.F. men hvis du vil tabe i stedet for at vinde så syntes jeg du skal vælge theo-walcotts forslag 
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Jeg har klart haft det sjovest med mit nuværende Schalke save. Det skyldes nok min passion til klubben. Ellers havde jeg også et brend-godt FCK > Valencia > Liverpool save.
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Prøv at starte midt i søsonen med et hold. Gjorde det med Roma og er er faktisk meget sjovt 
|
|
|
|
|
|
|
|
azzic
|
|
Linfield
Nordirland
CHal kval 1 runde Medieprognose i liga 1 Købs budget 106 K
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
Linfield
Nordirland
CHal kval 1 runde Medieprognose i liga 1 Købs budget 106 K
du er helt pjattet med de Linfield var? heh 
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Prøv at starte midt i søsonen med et hold. Gjorde det med Roma og er er faktisk meget sjovt  Gjorde det samme og røg til Freiburg  Et hold, som kan anbefales  men hvis du vil tabe i stedet for at vinde så syntes jeg du skal vælge theo-walcotts forslag  Haha.. 
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
azzic
|
|
du er helt pjattet med de Linfield var? heh  ja mega nice:P havde en 4 seasoner med dem i Fm 06, 4 mesterskaber (de har fire årlige turneringer hvor danmark har dong cuppen) vandt 13 i alt af 16 bedste placering i europa var gruppespillet i Chl(3) videre til Uefa Kvartfinalen
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
ja mega nice:P havde en 4 seasoner med dem i Fm 06,
4 mesterskaber (de har fire årlige turneringer hvor danmark har dong cuppen) vandt 13 i alt af 16
bedste placering i europa var gruppespillet i Chl(3) videre til Uefa Kvartfinalen
Sygt nok det med Chl og Uefaen hvor mange sæsoner havde du spillet før det skete?
|
|
|
|
|
|
|
|
zafirsimon
|
|
jeg synes Ajax eller Atl. Madrid. Du kan hurtigt fordrive mange timer med disse hold
|
|
|
|
|
|
|
|
azzic
|
|
Sygt nok det med Chl og Uefaen hvor mange sæsoner havde du spillet før det skete?
i 1 røg jeg ud i anden kval til Sparta Moskow i 2 kom jeg til tredje kval røg ud til Liverpool i 3 røg jeg ud på en 4 plads med 0 point i Gruppespillet i 4 Season var det jeg kom på en tredje i gruppespillet og røg ud af uefa i kvartfinalen
|
|
|
|
|
|
|
|
azzic
|
|
jeg synes Ajax eller Atl. Madrid. Du kan hurtigt fordrive mange timer med disse hold
vil give dig ret. to spændende relative talentfulde hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
Ronal-Hatt
|
|
i 1 røg jeg ud i anden kval til Sparta Moskow i 2 kom jeg til tredje kval røg ud til Liverpool i 3 røg jeg ud på en 4 plads med 0 point i Gruppespillet i 4 Season var det jeg kom på en tredje i gruppespillet og røg ud af uefa i kvartfinalen
i 2. sæson da du røg ud til Liverpool kom du så ikk i uefaen? 
|
|
|
|
|
|
|
|
azzic
|
|
jo men røg ud inden gruppespillet til et eller andet lorte hold, så syntes ikke det var vær at nævne 
|
|
|
|
|
|
|
|