home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 551 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  "I lære som stjerne" ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: "I lære som stjerne" ?  (Læst 10954 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
"I lære som stjerne" ?
« : 11 Apr 2007, 21:19 »

Ville bare lige høre om der var andre der har set programmet om drenege på akadmiet i FCM ?

Eller kender nogle der spiller i fcm eller på akadamiet ?
Logged

donthomas
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #1: 11 Apr 2007, 21:25 »

Ja jeg så godt det indslag om FC Slavehandel også kendt som FC Vestjylland ticked off

Jeg kender nogen som kender et par stykker som er med..  Shockeret
Logged


Emillionaire
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #2: 11 Apr 2007, 21:27 »

ja, jeg så også programmet
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #3: 11 Apr 2007, 21:29 »

Kender en som ikke er gammel nok endnu han spiller på drengemester holdet !!

Går faktisk i klasse med ham
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #4: 11 Apr 2007, 21:31 »

Jeg så det. Der er vidst nok 6 afsnit.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #5: 11 Apr 2007, 22:56 »

Har spillet mod et par stykker som spiller der nu..Smiley (Gjorde de ikk dengang) Men må sige, at de fleste fra Aab's Juniorliga hold nok ville kunne gå på det akademi..Smiley Selvfølgelig er det er højere tempo end så mange andre steder, men forskellen på at komme derind og ikk komme ind, det er viljen og paratheden til og smide alt andet end skolen og fodbolden væk..Smiley
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #6: 12 Apr 2007, 00:10 »

Har spillet mod et par stykker som spiller der nu..Smiley (Gjorde de ikk dengang) Men må sige, at de fleste fra Aab's Juniorliga hold nok ville kunne gå på det akademi..Smiley Selvfølgelig er det er højere tempo end så mange andre steder, men forskellen på at komme derind og ikk komme ind, det er viljen og paratheden til og smide alt andet end skolen og fodbolden væk..Smiley

Kender en der spiller på Aab's ynglingeligahold...
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

søgaard
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #7: 12 Apr 2007, 07:40 »

Kender en der spiller på Aab's ynglingeligahold...
Okay, hvem..? Smiley
Har spillet på Juniorliga..Smiley men droppede det da jeg røg ca. fra et 9-tal til et 6 i gennemsnit i skolen.. så syntes mine forældre ikk det var det værd...Smiley men jeg sad også i bus og tog 3 timer om dagen..Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #8: 12 Apr 2007, 08:10 »

Ville bare lige høre om der var andre der har set programmet om drenege på akadmiet i FCM ?

Eller kender nogle der spiller i fcm eller på akadamiet ?

Så ikke selv programmet..  Men jeg har spillet sammen med Leon Jessen som jo spiller i FCM nu, og vidst nok også er at finde på deres akadami..? Og så har jeg engang da jeg var yngre været i praktik i FCM.. Så jeg er nok en af de meget få der kan "prale" med at have set næsten hele FCM's holds tissemænder..  Hævet Øjenbryn       Ubeslutsom 
Logged

Guggi
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #9: 12 Apr 2007, 08:14 »

Ja jeg så godt det indslag om FC Slavehandel også kendt som FC Vestjylland ticked off

Det var da utroligt, som folk har ondt i røven. De afrikanere som bliver sendt herop, er meget taknemmelige for at få chancen, og hvis de ikke bliver til noget indenfor fodboldverdenen, vil de komme tilbage med en kanon uddannelse i forhold til så mange andre afrikanere.

Folk har ondt i røven over, at FC Midtjylland har fundet en måde, at få billige spillere på, for økonomien simpelthen ikke er til at købe etablerede spillere til flere millioner. crazy

Men det har ikke noget med emnet at gøre, så vi holder bare her. Wink
Logged

graver
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #10: 12 Apr 2007, 09:13 »

 Ang. sådant et fodboldakademi så er det et fantatisk mulighed for at møde andre mennesker og komme ud at stå på egne ben under ordnede forhold.
Jeg har selv gået på Silkeborg Fodbold College ( 1994-1997) en fantatisk tid. Selvom man flytter hjemmefra som 16 årig, så møder man ligesindende kammerater, som bare er glade for at spille fodbold. Træning 7-10 gange om ugen også en kamp, det lyder hårdt. Men når man er ung og er super glad for bold, så kommer det helt af sig selv. Desuden så kan man ikke undgå at blive bedre sådan et sted. Selvfølgelig er mængden skyld i dette, men omgivelserne var allerede dengang gode og ikke mindst kvaliteterne på trænerne.

( Namedropping Wink, Keld Bordinggaard i dag u-21 landsholdstræner, Frank petersen (tidligere sønderjyske og vejle), Michael "Shelley" (Ynglinge træner i Silkeborg og i dag ass. træner på u-19 landsholdet), Kim Poulsen (Tidl. Vejle) & så chefen ham selv også kaldet Berlusconi; Preben Lundbye ( Superligatræner i Silkeborg).

Selvom min "karriere" aldrig blev til mere en 3 kampe i 1. div (FC Fredericia) og ca. 12 Ds kampe (Brande IF) og spiller i dag Fynsserie, så har jeg i min College periode skabt venskaber for livet...

Derfor synes jeg det er fantatisk at klubberne giver unge mennesker muligheden for at få disse oplevelser. Til tider er det hårdt arbejde, men sådan er den virkelige verden uanset om det er fodbold eller andet arbejde Shockeret

- Så hvis nogen får muligheden for et ophold på et sportscollege eller lign. Så er mit råd at komme afsted ASAP Thumbs Up

Ps. Sikke dog et langt indlæg fra en efterhånden gammel mand Wink
Logged

Sorensen
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #11: 12 Apr 2007, 13:17 »

Har spillet mod et par stykker som spiller der nu..Smiley (Gjorde de ikk dengang) Men må sige, at de fleste fra Aab's Juniorliga hold nok ville kunne gå på det akademi..Smiley Selvfølgelig er det er højere tempo end så mange andre steder, men forskellen på at komme derind og ikk komme ind, det er viljen og paratheden til og smide alt andet end skolen og fodbolden væk..Smiley

Dét tror jeg simpelthen ikke på. Der er måske et par stykker (jeg kan nævne tre), der kan komme på Akademiet, hvor af jeg er sikker på, at den ene vil satse fuldt på det. De to andre er kontraktspillerne.

Jeg har spillet mod en del af de nye, der er kommet derud, og jeg må indrømme, at selvom de er gode, så er jeg ikke dybt imponeret. Jeg mener endda, at vores lokale hold har et par stykker, der er bedre; men jeg er selvfølgelig glade for, at det ikke er dem, de har hapset (minus én). Endnu..
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #12: 12 Apr 2007, 13:35 »

Dét tror jeg simpelthen ikke på. Der er måske et par stykker (jeg kan nævne tre), der kan komme på Akademiet, hvor af jeg er sikker på, at den ene vil satse fuldt på det. De to andre er kontraktspillerne.

Jeg har spillet mod en del af de nye, der er kommet derud, og jeg må indrømme, at selvom de er gode, så er jeg ikke dybt imponeret. Jeg mener endda, at vores lokale hold har et par stykker, der er bedre; men jeg er selvfølgelig glade for, at det ikke er dem, de har hapset (minus én). Endnu..
Hvem er de tre du mener der godt kan komme derned..? Wichmann, Dedovic og hvem er den sidste..?Smiley Altså jeg var på Aab's ligahold i noget tid..Smiley tror også hvis jeg havde satset 100% på fodbolden og så bar var ligeglad med Karakterer og skolen i helhed.. så ville jeg godt kunne matche dem der spiller dernede.. (kald mig  bar selvglad Wink ) Men der er altså ikk særlig stort skridt fra Mesterrække 1 og så til Liga.. Tempoet bliver sat op.. men teknikken er ikk så meget bedre end i mesterrække.. Fysisk er der måske en lille smule..
Logged

Sorensen
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #13: 12 Apr 2007, 14:14 »

Det er Nikolaj Ritter, 92'er. Han fik debut på ligaholdet sidste år, så det er slet ikke utvivlsomt, at du kender ham. Han har en god teknik specielt.

Og vi spiller ikke engang i Mesterrækken, selvom vi søgte. I øvrigt tabte vi 1-2 til AaBs andethold i vores første træningskamp - skide ufortjent, but that's it.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: "I lære som stjerne" ?
« Svar #14: 12 Apr 2007, 14:16 »

Det er Nikolaj Ritter, 92'er. Han fik debut på ligaholdet sidste år, så det er slet ikke utvivlsomt, at du kender ham. Han har en god teknik specielt.

Og vi spiller ikke engang i Mesterrækken, selvom vi søgte. I øvrigt tabte vi 1-2 til AaBs andethold i vores første træningskamp - skide ufortjent, but that's it.
Har spillet mod ham.. synes nu ikk han var noget specielt.. god teknik og hurtig.. men han virkede ikk til og være noget specielt..
Vi tabte 4-2 til dem hvor vi manglede 3 af de normale i startopstillingen..Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010