home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1143 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  CL i aften
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: CL i aften  (Læst 21227 gange)
chelsea-4ever
Landsholdsspiller

Sv: CL i aften
« Svar #75: 10 Apr 2007, 22:54 »

Næhh - nu også derfor der var Wink bagefter det Opstemt

Men kan ikke lide Chelski pga. deres købehold - selvom jeg synes deres manager er meget cool.. Men har vidst hørt at du var fan af dem før Roman oliemillioner kom ind i klubben
Ja, okay. Det er helt i orden.
Må da også indrømme jeg helst så Chelsea være mindre købehold, men det er ikke noget, som skal stå i vejen for jeg kan holde med dem, da der som sagt er andre grunde til jeg blev Chelsea fan.
Mener også jeg har skrevet det før. Det var en hvis Hr. Grønkjær, som startede min interesse for Chelsea.

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #76: 10 Apr 2007, 22:56 »

Synes det cool med nogle tøser herinde  Thumbs Up vi kan jo ligeså godt opdrage dem rigtigt fra starten, det gør det sgu nemmere senere i livet... Wink
Nogen som ved hvor mange piger, som er herinde.? Og hvor mange, som overhovedet er aktive.?

Opdragelse.? Nej tak. Når det angår fodbold har jeg mine egne meninger. Min far har prøvet. Han er Arsenal fan, men se bare, det er ikke lykkedes for ham, da jeg jo er Chelsea fan. Så var han noget heldigere med min lillebror.

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #77: 10 Apr 2007, 22:59 »

Så kan jeg da lige skynde mig at sige, at jeg ikke er blevet det efter ham. Jeg er det af helt andre grunde.!

Jeg kunne faktisk også godt lide Chelsea, den gang de hed det, hvis du forstår Wink
Jeg kunne godt lide dem før ham der russeren kom, men siden, så har det ikke været fedt med dem fra mig af Opstemt

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #78: 10 Apr 2007, 23:03 »

Jeg kunne faktisk også godt lide Chelsea, den gang de hed det, hvis du forstår Wink
Jeg kunne godt lide dem før ham der russeren kom, men siden, så har det ikke været fedt med dem fra mig af Opstemt
Ja. Jeg forstår skam godt hvad du mener. Tror bare at jeg allerede på det tidspunkt holdte så meget med dem, at en dum russer ikke kunne ødelægge det for mig.

Brøndby IF & Chelsea FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #79: 10 Apr 2007, 23:04 »

Ja. Jeg forstår skam godt hvad du mener. Tror bare at jeg allerede på det tidspunkt holdte så meget med dem, at en dum russer ikke kunne ødelægge det for mig.

Det synes jeg er sejt nok det du siger, det er klubfølelse Thumbs Up

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #80: 10 Apr 2007, 23:06 »

Ikke fordi jeg vil så nogen tvivl om jeres forklaringer på hvorfor i holder med Chelsea, men hold kæft man...

Jeg har edermame hørt mange sige "jamen jeg blev altså fan af dem dengang i 67 hvor de rykkede ned i 5. division bla bla bla (overdrivelse fremmer forståelsen;) ) Men faktum er at der er sket et boom i Chelseafans siden de er blevet opkøbt og dét er klamt!

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 10 Apr 2007, 23:11 »

Ikke fordi jeg vil så nogen tvivl om jeres forklaringer på hvorfor i holder med Chelsea, men hold kæft man...

Jeg har edermame hørt mange sige "jamen jeg blev altså fan af dem dengang i 67 hvor de rykkede ned i 5. division bla bla bla (overdrivelse fremmer forståelsen;) ) Men faktum er at der er sket et boom i Chelseafans siden de er blevet opkøbt og dét er klamt!

Ja jeg vil altså lige sige, at jeg er gået den anden vej. Jeg startede med at være fan, da Zola spillede og Vialli var træner. Men da de begyndte på ALT det skidt der. Så fandt jeg en ny klub også blev det Everton Smiley

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Morientes
Reserveholdsspiller

« Svar #82: 10 Apr 2007, 23:12 »

Der vil altid være nogle medløbere... Folk der begyndte at holde med Barcelona da Laudrud spillede der, så holdte de med Real da han skiftede...sådan er det bare og fred være med det. Os med rigtig klubfølelse kan godt sorterer dem fra...Man holder med et hold i tykt og tyndt... Thumbs Up

"You´ll Never Walk Alone"

N17
Manager

« Svar #83: 10 Apr 2007, 23:22 »

Ja, okay. Det er helt i orden.
Må da også indrømme jeg helst så Chelsea være mindre købehold, men det er ikke noget, som skal stå i vejen for jeg kan holde med dem, da der som sagt er andre grunde til jeg blev Chelsea fan.
Mener også jeg har skrevet det før. Det var en hvis Hr. Grønkjær, som startede min interesse for Chelsea.

Det bare ok Pernille Wink - Ups.. så det ikke godt, hvis man skriver forkert navn, men mener du hedder det, right?!?

Jeg ville da heller ikke skifte væk fra Spurs alligevel, selvom de skulle blive et købehold, hvilket de jo er.. Men det er mere det med at købe så mange udenlandske spillere. Se Arsenal - er de et engelsk hold??

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #84: 11 Apr 2007, 06:57 »

Det bare ok Pernille Wink - Ups.. så det ikke godt, hvis man skriver forkert navn, men mener du hedder det, right?!?

Jeg ville da heller ikke skifte væk fra Spurs alligevel, selvom de skulle blive et købehold, hvilket de jo er.. Men det er mere det med at købe så mange udenlandske spillere. Se Arsenal - er de et engelsk hold??
Jo, du er rigtig nok på den. Jeg hedder Pernille.

Nej, Arsenal har flere gange stilt op uden en eneste englænder i startopstillingen. Men så længe der ikke er nogle regler for det, så er det jo klart de vil stille med deres stærkeste hold, og det er for det meste uden englændere.
Chelsea vil altid have nogle stykker med. Men de har så også nogle af fodboldens største spilllere. Lampard, Terry og Cole. De har også nogle stykker mere, men disse tre er faste mænd.

Brøndby IF & Chelsea FC

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #85: 11 Apr 2007, 07:02 »

Jamen det er fuldstændig rigtig. Der er kommet flere Chelsea fans de seneste år. Men som sagt synes jeg, som i også siger, at det "klamt". At holde med et hold af den grund, er jo på ingen måde klubfølelse.
Men jeg er det ikke på grund af den russer. For min skyld måtte han da godt være blevet hjemme og købt en anden klub. Men nu har han det, og det kan der ikke laves om på. Jeg er Chelsea fan lige meget hvad.
De havde nok ikke oplevet samme succes uden ham, men det er jo heller ikke succes, som skal få en til at holde med et hold.

Brøndby IF & Chelsea FC

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #86: 11 Apr 2007, 09:30 »

Nogen som ved hvor mange piger, som er herinde.? Og hvor mange, som overhovedet er aktive.?

Ifølge statistikken er mand/kvinde fordelingen herinde 70,9 til 1.. Og da der er 14251 registrerede brugere, giver det 201 kvinder. Men det er vist ikke alle der er lige så aktive som dig Smiley

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #87: 11 Apr 2007, 10:55 »

Ja jeg vil altså lige sige, at jeg er gået den anden vej. Jeg startede med at være fan, da Zola spillede og Vialli var træner. Men da de begyndte på ALT det skidt der. Så fandt jeg en ny klub også blev det Everton Smiley

Hmm... Vialli, Zola.. Allerede dengang købte de sig jo til deres hold.. De havde bare ikk så mange penge dér..

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Gosser
Manager

« Svar #88: 11 Apr 2007, 10:59 »

Ifølge statistikken er mand/kvinde fordelingen herinde 70,9 til 1.. Og da der er 14251 registrerede brugere, giver det 201 kvinder. Men det er vist ikke alle der er lige så aktive som dig Smiley

Tror højest jeg har set 3 i forummet Opstemt

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #89: 11 Apr 2007, 11:17 »

Hmm... Vialli, Zola.. Allerede dengang købte de sig jo til deres hold.. De havde bare ikk så mange penge dér..

Okay hvis de købte sig til deres hold dengang så er der jo stortset ingen klubber der IKKE køber sig til sit hold... Du må da indrømme at der er kæmpe forskel på dengang og nu med hvor mange spillere der er blevet købt?
Det var forresten også dengang jeg blev fan af Chelsea, Brian Laudrup kom til klubben så var jeg i London og så skulle jeg da have en trøje med ham på, stortset inden jeg var hjemme igen tog han afsted også, men jeg holdt fast i holdet!
Men de er begyndt at hente en masse unge også, stadigen form for købehold kan man sige, men det er spillere som de selv vil udvikle istedet for at købe dem "færdigudviklede".
Men spillere som John Terry og Frank Lampard som er to af de vigtigste spillere på holdet hvis ikke de vigtigste var der allerede inden Abramovich. Ikke at det gør dem til mindre købehold, men det er ikke sådan at alle på holdet er hentet for russiske millioner.

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010