home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller du med hold du "hader" ??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Spiller du med hold du "hader" ??  (Læst 7003 gange)
Adzke
Landsholdsspiller

Sv: Spiller du med hold du "hader" ??
« Svar #45: 14 Jul 2007, 03:07 »

Ja det har du ret i, men kan i godt omstille jer ? Smiley Men du har ret i har nogle meget gode navne som helt sikkert vil indgyde frygt hos de fleste (dog ikke Lazio, vi frygter INTET).

Bare jeg ikke ser Nedved i Juve trøjen, så kommer der tårer frem. og personligt så tror jeg Lazio ender som 4 - 7'er

Du slipper nok ikke for at se Nedved. Han har jo forlænget. Juventus har jo også fordelen af ikke at skulle spille i Europa. Det sparer kræfter. Vi får et spændende hold med unge, sultne spillere, blandet med erfarne spillere. Det virker som et godt fundament. Hvem ved, måske må vi fylde begge ender af Delle Alpi, når projektet er færdiggjort Smiley

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #46: 14 Jul 2007, 03:13 »

Hehe, jeg tror nu personligt ikke på at i kan gå hen og vinde. Undskyld jeg siger bare min mening Opstemt Tror godt i kan få top3 men lige frem at gå hen og overhale Inter.. Puha, de har altså været uhyggelige i år. Og de har jo også haft heldet på de dårlige dage, men det er jo også noget Juve er kendt for så måske det bliver tæt aligvel Wink

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #47: 14 Jul 2007, 03:18 »

Hehe, jeg tror nu personligt ikke på at i kan gå hen og vinde. Undskyld jeg siger bare min mening Opstemt Tror godt i kan få top3 men lige frem at gå hen og overhale Inter.. Puha, de har altså været uhyggelige i år. Og de har jo også haft heldet på de dårlige dage, men det er jo også noget Juve er kendt for så måske det bliver tæt aligvel Wink

Jeg tror ikke, vi er så heldige uden Moggi, selvom Secco har vist også at have kontakter og evner. Jeg kan egentlig godt lide ham, og tror godt, han kan få opbygget et netværk som Moggi havde det (uden skandaler, tak!).

Vores ældre spillere tror på projektet, og det siger i mine øjne også meget om det. Når Gigi bliver, er det fordi, der er noget om snakken. På samme tid kommer Juventus jo til at blive drevet frem af kollektivet. Vi har spillere, som har Juventus-trøjen under huden, og vi har alle typer på vores hold, som gør det meget alsidigt. Desuden mener jeg, Juventus har lige så mange stjerner som Inter, vores er bare ikke lavet af plastik og penge, som deres er.

Sidst men ikke mindst, har grunden til Inters "Scudetto" jo været, at der ikke har været ordentlig konkurrence (med al respekt for både Roma og Lazio).

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 14 Jul 2007, 03:27 »

Haha, jeg ved godt alle siger det med at der ikke har været nok konkurrence til Inter, men seriøst et hold som Milan har intet kunne stille op (ved godt de har haft minus). Hvis man så trækker 10 points fra det Inter har fået af point er det stadig en meget god sæson. Jeg synes faktisk Inter har været fremragende! Men nu består de jo også af gamle Lazio stjerner som Mancini, Miha og Deki Opstemt

Self har Scudettoen hele tiden været Inters i denne sæson, det har der aldrig været tvivl om, men synes bestemt ikke de har været dårlige!

Men jeg vil til at i seng, for skal op at oddse i morgen tidlig, godnat, og Forza Lazio Opstemt

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010