home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 717 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller du med hold du "hader" ??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Spiller du med hold du "hader" ??  (Læst 7001 gange)
mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Spiller du med hold du "hader" ??
« Svar #30: 11 Apr 2007, 14:34 »

Grunden til at jeg ikke udelukker Everton er, at selvom jeg er Liverpoolfan syns jeg lidt de er sådan lidt... tja... "kære" .. De er det der hold som bare ER dårligere end Liverpool og derfor har jeg ikk noget direkte imod dem udover når de møder Liverpool Smiley Det er skide irriterende at tabe til dem (som i indeværende sæson) , men de nærmer sig på ingen måde Man Scum, L'arse og Chelski...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 14 Jul 2007, 02:00 »

Jeg ahr kun 2 hold jeg virkelig ikk kan udstå:

FCK - Er brøndby fan, så det kommer ligesom ind fra fødslen at man skal hade dem

Lazio - Roms overklasse og de Mussolini elskende facister, som ofte er en del af denne klub(Vi glemmer vel næppe Di Canios gestus til fansne, som han lavede for at please dem)...

Roms overklasse, og dermed de bedste mennesker i Rom.

Jeg HADER merda, alene af den grund at de er skide arbejdere. Men i denne sæson er det tydelig blevet bevist hvilket hold der hersker Rom, 3 - 0 i målscorer.

Ave Di Canio

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #32: 14 Jul 2007, 02:04 »

Desuden er det jo blot en "romersk hilsen". Der er mange spillere, der trives blandt ultras, Di Canio er langt fra de værste. Noget andet kan måske siges om Irriducibili.

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 14 Jul 2007, 02:09 »

Ja nemlig, derfor fatter jeg heller ikke hvad han snakker om??? Okay måske kan man tolke det racistisk hvis man er riomma fan, for de er arbejdere, med lav status, måske ingen uddandelse så derfor fatter de ingenting.

Men adzke, vi må jo ikke glemme at Di Canio selv i sine unge dage var en del af IRR

Og IRR er jo også inden for de seneste par år gået hen og blevet nogle helt milde ultras. De kommer godt nok til nogle kampe, men til mange af dem bliver de jo stadig væk. Og når de endelig er på stadions rundt omkring laver de ikke en brøkdel af den ballade de tidligere har lavet.
« Seneste Redigering: 14 Jul 2007, 02:11 af Laziofan » Logged

thomzen
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 14 Jul 2007, 02:11 »

Jeg kommer ALDRIG til at spille med Bundby -
Jeg har spillet en enkelt gang med Chelski - kun pga. pengene.
Og en gang med Pool - i et netspil, hvor vi var de fire store hold, og de tre andre var taget. So I had to.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #35: 14 Jul 2007, 02:12 »

Ja nemlig, derfor fatter jeg heller ikke hvad han snakker om??? Okay måske kan man tolke det racistisk hvis man er riomma fan, for de er arbejdere, med lav status, måske ingen uddandelse så derfor fatter de ingenting.

Men adzke, vi må jo ikke glemme at Di Canio selv i sine unge dage var en del af IRR

Jeg bifalder ikke den slags, men jeg har egentlig ikke de store problemer med de italienske ultras. Det er jo måden, de gør det på dernede. IRR er ret yderlige, men sådan er det jo. Man kan ikke kvæle ultrasgrupperne, uden at sporten mister en del af sin glød. Det er selvfølgeligtragisk, når det går udover Carabinieri eller La Guardia Civil, ingen tvivl om det.Men folk som flipper ud, når Di Canio laver den romerske hilsen, bør slappe en smule af. Han er jo fra det miljø.

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 14 Jul 2007, 02:20 »

Jeg har godt nok også spillet med Milan, på trods af at jeg er Laziale og dermed hader næsten samtlige hold i Italien, med nogle få undtagelser (eksempelvis har jeg spillet med Frosinone).

Jeg startede et spil med Milan alene fordi jeg ville se hvordan jeg ville klare mig i den Italienske liga med et alderdomshjem. Men, jeg havde så mange penge, de gamle spillere forsvandt, berlusconi sagde farvel, og derfor begyndte jeg hurtigt at hente mange nye spillere og på den måde forsvandt mit had til milan (I SPILLET) hurtigt. I dag er jeg kommet til 2023 og der er nu ikke mere milan tilbage i det end de 5 bogstaver der står i toppen af min skærm. Det eneste der driver mig nu er tanken om at jeg måske kan få nedlagt san siro og få opbygget et nyt kæmpe stadion med navnet "Jensen ...".

Noget helt andet er så at jeg ikke spiller med det hold jeg elsker (Lazio), da jeg ganske enkelt bliver for galsindet når jeg spiller med dem! Det gør jeg fordi Lazio i den grad er undervuderet i spiller og ganske enkelt ikke kan finde ud af noget som helst. Jeg taber gang på gang til taberhold som ascoli, chievo m.m. Jeg tror faktisk aldrig at jeg er nået længere til den 5.- 6. kamp i Serie A, før jeg har slettet min bruger.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #37: 14 Jul 2007, 02:23 »

Jeg har godt nok også spillet med Milan, på trods af at jeg er Laziale og dermed hader næsten samtlige hold i Italien, med nogle få undtagelser (eksempelvis har jeg spillet med Frosinone).

Jeg startede et spil med Milan alene fordi jeg ville se hvordan jeg ville klare mig i den Italienske liga med et alderdomshjem. Men, jeg havde så mange penge, de gamle spillere forsvandt, berlusconi sagde farvel, og derfor begyndte jeg hurtigt at hente mange nye spillere og på den måde forsvandt mit had til milan (I SPILLET) hurtigt. I dag er jeg kommet til 2023 og der er nu ikke mere milan tilbage i det end de 5 bogstaver der står i toppen af min skærm. Det eneste der driver mig nu er tanken om at jeg måske kan få nedlagt san siro og få opbygget et nyt kæmpe stadion med navnet "Jensen ...".

Noget helt andet er så at jeg ikke spiller med det hold jeg elsker (Lazio), da jeg ganske enkelt bliver for galsindet når jeg spiller med dem! Det gør jeg fordi Lazio i den grad er undervuderet i spiller og ganske enkelt ikke kan finde ud af noget som helst. Jeg taber gang på gang til taberhold som ascoli, chievo m.m. Jeg tror faktisk aldrig at jeg er nået længere til den 5.- 6. kamp i Serie A, før jeg har slettet min bruger.

Jeg kan heller ikke lide at spille med andre italienske hold end Juventus.Jeg kan kun spille med små klubber i andre lande. Ingen konkurrenter til La Fidanzata d'Italia.

Og IRR er jo også inden for de seneste par år gået hen og blevet nogle helt milde ultras. De kommer godt nok til nogle kampe, men til mange af dem bliver de jo stadig væk. Og når de endelig er på stadions rundt omkring laver de ikke en brøkdel af den ballade de tidligere har lavet.

Er den eneste grund til at de er blevet rolige ikke, at nogle af de fremtrædende medlemmer er kommet i fængsel?

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #38: 14 Jul 2007, 02:37 »

Ved du hvad det er faktisk et meget godt spørgsmål! Jeg har også selv diskuteret det op til flere gange med andre Laziali.

Egentligt er jeg aldrig blevet enig med nogle om det, men jo du har ret det kan have noget med det at gøre, det med at de nu sidder i fængsel. Men derudover kan det jo også i høj grad have noget at gøre med Lotito. Han er jo på ingen måde så god ved IRR som Cragnoti var i den tid, hvor han blandt andet gav dem penge til at rejse til udekampe osv... Hvor Cragnoti i høj grad var fans'nes mand er Lotito jo bare en kold og kynisk økonom, der ved hvad der skal til hvis man skal drive en professionel fodboldklub på en professionel måde!

Dette skifte af præsident, var i aller højeste grad en meget stor omvældning for alle Lazios ultras. og de følte sig meget svigtet da der ikke længere var noget opbakning fra ledelsen. Derfor kom der ikke det halve af de tilskuere der tidligere havde været til udekampene og på den måde blev hele interessen for Ultra miljøet omkring Lazio meget svækket (sådan som jeg ser det). Derfor faldt interessen lige så stille fra alle fronter, og IRR begyndte at protestere ved slet ikke at møde op til kampene, hverken ude eller hjemme. Lige så stille begyndte de helt almindelige fodboldfans der kom og så Lazio, også med at være utilfreds med Lotito, og på hele Olimpico så man søndag efter søndag, banere med "Lotito Vattene" (Lotito gå væk!).

Disse banere er dog blevet skiftet ud med hyldester til Lotito de helt "almindelige" Laziofans har vendt sig lidt imod IRR fordi de har indset at måden Lotito driver klubben på nok er den mest rigtige og holdbare måde (i takt med at Lazio har opnået fine resultater m.m.) Derfor ser man nu kun Lotito blive svinet på Curva Nord.

Min tolkning af hvorfor, de i den seneste tid er blevet så fredelige Opstemt

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #39: 14 Jul 2007, 02:46 »

Ved du hvad det er faktisk et meget godt spørgsmål! Jeg har også selv diskuteret det op til flere gange med andre Laziali.

Egentligt er jeg aldrig blevet enig med nogle om det, men jo du har ret det kan have noget med det at gøre, det med at de nu sidder i fængsel. Men derudover kan det jo også i høj grad have noget at gøre med Lotito. Han er jo på ingen måde så god ved IRR som Cragnoti var i den tid, hvor han blandt andet gav dem penge til at rejse til udekampe osv... Hvor Cragnoti i høj grad var fans'nes mand er Lotito jo bare en kold og kynisk økonom, der ved hvad der skal til hvis man skal drive en professionel fodboldklub på en professionel måde!

Man kan jo sige, at Lazio velsagtens siden Cragnoti-familiens stop i klubben ikke har været det samme. Som du siger, var IRR dengang meget frygtede, og klubben blomstrede i slutningen af 1990'erne og starten af 2000'erne. Jeg ved sgu ikke. Det virker som om, klubben ikke helt er kommet i omdrejninger igen ovenpå den økonomiske sjusk fra Cragnoti.

Dette skifte af præsident, var i aller højeste grad en meget stor omvældning for alle Lazios ultras. og de følte sig meget svigtet da der ikke længere var noget opbakning fra ledelsen. Derfor kom der ikke det halve af de tilskuere der tidligere havde været til udekampene og på den måde blev hele interessen for Ultra miljøet omkring Lazio meget svækket (sådan som jeg ser det). Derfor faldt interessen lige så stille fra alle fronter, og IRR begyndte at protestere ved slet ikke at møde op til kampene, hverken ude eller hjemme. Lige så stille begyndte de helt almindelige fodboldfans der kom og så Lazio, også med at være utilfreds med Lotito, og på hele Olimpico så man søndag efter søndag, banere med "Lotito Vattene" (Lotito gå væk!).

Som jeg skrev før, er det også min opfattelse. På den anden side har man så fraværet fra "ledelsen" af IRR. Det kan jo også have bragt IRR mere sammen. De havde jo deres stille protester, som du også har nævnt. Jeg tvivle r dog på, at der er sket en "forbedring" indenfor IRR's rækker. Jeg tror nærmere, det kan betegnes som en "pause" eller også lader de op til noget nyt.

Disse banere er dog blevet skiftet ud med hyldester til Lotito de helt "almindelige" Laziofans har vendt sig lidt imod IRR fordi de har indset at måden Lotito driver klubben på nok er den mest rigtige og holdbare måde (i takt med at Lazio har opnået fine resultater m.m.) Derfor ser man nu kun Lotito blive svinet på Curva Nord.

Min tolkning af hvorfor, de i den seneste tid er blevet så fredelige Opstemt

Jeg tror også, at de fleste "almindelige" fans har fået øjnene op for, at man i moderne fodbold ikke driver en fodboldklub med hjertet længere, men i stedet med pengepungen. Og her er der jo sket en drejning. Dermed er IRR's position jo blevet en smule sværere, da de før havde en sag (hvis man kan sige det sådan). Nu virker det jo meningsløst at brokke sig, når det går godt for klubben. Men som sagt, tror jeg ikke, vi bliver ved med at se et "fredeligt" IRR. Jeg tror ikke, det forbliver sådan.

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 14 Jul 2007, 02:50 »

Helt enig. Jeg tror bestemt også at vi snart får nogle af Italiens bedste ultras tilbage 100%, og det kommer ikke til at gå stille for sig.

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #41: 14 Jul 2007, 02:51 »

Helt enig. Jeg tror bestemt også at vi snart får nogle af Italiens bedste ultras tilbage 100%, og det kommer ikke til at gå stille for sig.

Om det er de bedste ved jeg ikke, men det er i hvert fald dem, man lægger mest mærke til Smiley

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 14 Jul 2007, 02:53 »

Haha ja det er jo så som man ser det. For mig var de de bedste i Italien, og jeg er sikker på at de nok skal vende tilbage til tronen af Italien Wink

Tror du Juve ender over Lazio i næste sæson? Lazio er jo gået hen og blevet et tophold igen Opstemt

Adzke
Landsholdsspiller

« Svar #43: 14 Jul 2007, 03:01 »

Haha ja det er jo så som man ser det. For mig var de de bedste i Italien, og jeg er sikker på at de nok skal vende tilbage til tronen af Italien Wink

Tror du Juve ender over Lazio i næste sæson? Lazio er jo gået hen og blevet et tophold igen Opstemt

Jeg synes, Juventus' hold er meget stærkt, og som jeg ser det, er det eneste vi mangler en rigtig god DC'er til at spille ved siden af Andrade (Jeg tror stadig, Mimmo Criscito er for ung). Derudover ser holdet utroligt stærkt ud, og navne som Gigi Buffon, Andrade, Chiellini, Nedved, Tiago, Almirón, Camoranesi, Trezeguet og Del Piero bør indgyde frygt hos de fleste modstandere. Jeg tror, vi ender i top 3, og med en smule held, sidder vi på tronen og kigger ned på Inter, når sæsonen er slut Smiley

Motivationen bør være enorm i år.

Laziofan
Reserveholdsspiller

« Svar #44: 14 Jul 2007, 03:04 »

Ja det har du ret i, men kan i godt omstille jer ? Smiley Men du har ret i har nogle meget gode navne som helt sikkert vil indgyde frygt hos de fleste (dog ikke Lazio, vi frygter INTET).

Bare jeg ikke ser Nedved i Juve trøjen, så kommer der tårer frem. og personligt så tror jeg Lazio ender som 4 - 7'er

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010