home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  2 Brugere, 723 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Spiller du med hold du "hader" ??
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Spiller du med hold du "hader" ??  (Læst 6989 gange)
N17
Manager

Sv: Spiller du med hold du "hader" ??
« Svar #15: 09 Apr 2007, 23:04 »

Jeg hader Arsenal fordi - Hmm.. for det første spiller de stort set uden engelske spillere på et engelsk hold. Det hænger bare ikke sammen efter min mening.. Er sku glad for Spurs har en anden holdning til dette, omend jeg da stadig vil støtte dem selvom de gjorde som Arsenal, men indtil videre kan dette så tages som en af grundene. Ellers er der jo historien om at Arsenal fik Spurs nedrykket i stedet for dem selv, og så mange andre ting Skuffet - Puha, rød er for bøsser!

Ellers er der ikke rigtig nogle klubber jeg hader - selvom FCK da ikke hører til de klubber jeg elsker mest Wink

Kan dog godt lide Chelskis manager selvom de har et lorte købehold.. Det han skabte med Porto er der ikke mange managere der gør efter! Selvom han havde gode spillere, også må man sige, at han om nogen er god til at fjerne pressens blik fra sine spillere, og rette det mod sig selv i stedet Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 09 Apr 2007, 23:47 »

Er det på grund af deres personlighed og væremåde, eller hvad, for jeg tror jeg har det på samme måde med spillere fra mit hadehold over dem alle. Især fredrik berglund og jesper c (er gay, alléz alléz!) håber jeg forsvinder rigtig rigtig langt væk. ailton er bare klam, og jesper grønkjær er belortede ståles elev. Den fck'er jeg hader mindst, er nok michael gravgaard. Ingen tvivl om at han spiller for den forkerte klub.

Faktisk er de Brøndbyere du nævner, nok dem jeg elsker allermest, lige pånær Wieghorst og K:Lo, som er henholdsvis Gud og Jesus.

Ups. Gud og Jesus er self. Jørgen Henriksen og Ruben Bagger.

Ville det ikke være en fin idé at skrue lidt ned for charmen og holde sig til trådens emne i stedet?

Jeg spiller personligt ikke med hold jeg ikke bryder mig om i virkeligheden. Det er simpelthen for svært at finde glæde nok til at køre et spil længere end et par måneder. Det hold, jeg spiller med, skal være et jeg sympatisere med, hvis det skal være muligt for mig at spille flere sæsoner.

mvh,
mathias

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #17: 10 Apr 2007, 00:13 »

Er det på grund af deres personlighed og væremåde, eller hvad, for jeg tror jeg har det på samme måde med spillere fra mit hadehold over dem alle. Især fredrik berglund og jesper c (er gay, alléz alléz!) håber jeg forsvinder rigtig rigtig langt væk. ailton er bare klam, og jesper grønkjær er belortede ståles elev. Den fck'er jeg hader mindst, er nok michael gravgaard. Ingen tvivl om at han spiller for den forkerte klub.

Faktisk er de Brøndbyere du nævner, nok dem jeg elsker allermest, lige pånær Wieghorst og K:Lo, som er henholdsvis Gud og Jesus.

Ups. Gud og Jesus er self. Jørgen Henriksen og Ruben Bagger.

Det lugter langt væk af jalousi. Jesper C er gift, og ikke i nærheden af at være bøsse. Hvis det er hans lange hår der får jer til at kalde ham bøsse, er det sku' for langt ude. Det er en dårlig unskyldning for at hade ham. Berglund er vi mange, selv FCK fans som mig selv, som ikke synes om. Endnu en gang er det lange hår en dårlig undskyldning for at hade ham. Ailton underpræsterer, og bliver snart smidt på bænken vis ikke han viser noget for de 22 millioner, men det er da bare voldsomt umodent at kalde ham klam. Er det fordi Brøndby har holdt sig fra transfermarkedet? Katongo er da lige så klam. Det har jeg ingen beviser for han er, eller grund til at sige, ligesom dig med Ailton. Grønkjær er en af holdets bedste, og derfor forstår jeg godt hvorfor du er bitter når man kigger på tabellen og Brøndbys placering. Endnu en gang jalousi. Ståle Solbakken har klaret det over forventning i FCK, og derfor er han ikke "belortet". Det er i øvrigt også naturligt for en træner at rose en spiller som Grønkjær vis han spiller godt. Elev? Nej. Bare en spiller som alle de andre.

Jeg forstår godt hvorfor du ikke syntes om FCK spillere da det er naturligt som Brøndby fan, men hold dine meninger som du har nævnt for dig selv, medmindre de kan bruges til debat eller lign. Dertil vil jeg slutte af med at sige at jeg aldrig ville spille med Brøndby, når tråden nu handler om det, og sige at har skrevet det jeg har skrevet i venligt sind, uden at være sur Smiley

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #18: 10 Apr 2007, 09:03 »

Jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at vælge de hold som jeg hader. Kan slet ikke leve mig ind i spiller på den måde, så Bayern M, Man U, Arsenal, Juventus, Brøndby og Barcelona er udelukket!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #19: 10 Apr 2007, 09:08 »

Jeg hader Arsenal fordi - Hmm.. for det første spiller de stort set uden engelske spillere på et engelsk hold. Det hænger bare ikke sammen efter min mening.. Er sku glad for Spurs har en anden holdning til dette, omend jeg da stadig vil støtte dem selvom de gjorde som Arsenal, men indtil videre kan dette så tages som en af grundene. Ellers er der jo historien om at Arsenal fik Spurs nedrykket i stedet for dem selv, og så mange andre ting Skuffet - Puha, rød er for bøsser!

Ellers er der ikke rigtig nogle klubber jeg hader - selvom FCK da ikke hører til de klubber jeg elsker mest Wink

Kan dog godt lide Chelskis manager selvom de har et lorte købehold.. Det han skabte med Porto er der ikke mange managere der gør efter! Selvom han havde gode spillere, også må man sige, at han om nogen er god til at fjerne pressens blik fra sine spillere, og rette det mod sig selv i stedet Wink

Du kalder CFC for et købehold? Og det er Spurs ikke? De har bare ikke så mange penge som CFC, men prencippet er da det samme... de køber da max ind i hver eneste transfervindue...

Kan ikke forstå at folk piver Arsenals manglende britter på holdet? Igen... det er ok at hade dem, men så find nogle andre argumenter...

Bare min mening...

ksaper_and
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 10 Apr 2007, 09:11 »

Spiller aldrig med de hold jeg hader... Kan simpelthen ikke få mig selv til det! SÅ derfor er Chelski,Man Utd, Arsenal, Real Madrid, FCK, Bayern & Juventus udelukket!

Tribute
Reserveholdsspiller

« Svar #21: 10 Apr 2007, 09:34 »

jeg har engang været træner for for arsenal selv om jeg er Manchester united fan. selvom jeg kun var træner der  i 3 måneder gjorde jeg det helhjertet. og slog faktisk united 1-0

BOYKOT EA GAMES!

Lil Jim1
Ynglingespiller

« Svar #22: 10 Apr 2007, 09:35 »

chelsea, real madrid, bayern, FCK, Manchester Utd, barcelona og Everton totalt udelukket

Forza Brøndby

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #23: 10 Apr 2007, 10:17 »

Ellers er der jo historien om at Arsenal fik Spurs nedrykket i stedet for dem selv

Som jeg skrev i en anden tråd sidst du fyrede den der af, så kan du vist ikke din historie.. Arsenal formåede at rykke op i den bedste række på trods af at de kun blev nr. 6 i 2. division sæsonen inden. Tottenham blev rykket ned, men de endte også på sidstepladsen i 1. division i 1915..

Læs mit indlæg her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5709.msg130663#msg130663

chelsea-4ever
Landsholdsspiller

« Svar #24: 10 Apr 2007, 10:48 »

Jeg starter aldrig et spil med et af mine hadehold. (bl.a. FCK, Man Utd, Real Madrid.) Men kommer vi lidt ud i tiden, ikke bare et par år, men et godt stykke frem i tiden, så kan jeg nu godt finde på at spille med dem.
Men holder mig som regel til de hold jeg kan lide.

Der er en, som lidt tilbage i tråden skriver at han har Chelsea som et hadehold fordi de er et fucking købehold, og har en fuck´d up manager. Mourinho er aragont, ja, men udover hans lidt anderledes personlighed, må man da sige han er en dygtig manager. Det han har formået at gøre med Porto, og nu Chelsea, er da rigtig flot.
Godt nok har han pengene i Chelsea, men det kræver da en god manager at få spillet en masse stjerner sammen. Se bare Real Madrid, købeholdet over alle købehold efter min mening. De køber den ene stjerne efter den anden, men hvor meget har de vundet de senste år, sammenlignet med Chelsea. Mourinho er som det bliver sagt længere oppe, god til at fjerne pressens blik fra spillerne og flytte det over på sig selv. Alt i alt en dygtig manager. Elsket af Chelsea fan, hadet af de fleste andre.
Derudover er det da en lidt dårlig grund til at hade et hold bare fordi de er gode til at handle ind. Det gør mange andre da også, Chelsea har bare lidt flere penge til det, og da det går ret godt for dem, bliver der "kigget" ekstra på dem.

Alle hold køber ind, nogle bare i større omfang. 
Chelsea er gode til det, køber stjernerne når de stjerner, men det gør andre altså også, og så burde du hade mange flere hold.

Det her lyder måske som en forsvarelse af mit hold, Chelsea. Men det er nok fordi jeg blev Chelsea fan inden de begyndte at vinde, og inden de begyndte at købe de helt store stjerner.   

Brøndby IF & Chelsea FC

mrfair
Gæst

« Svar #25: 11 Apr 2007, 10:03 »

Jeg har nok ikke så meget hadehold jeg fravælger, som jeg har yndlingshold jeg tilvælger. Derfor er det langt de fleste hold, som jeg ikke gider at spille med. Holdet skal sige mig noget, for at jeg gider spille med det.

Undtagelsen er LLM og særlige tilfælde med hold der er i en spændende situation.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #26: 11 Apr 2007, 10:22 »

Man Scum, L'arse, Chelski... Alle hold som jeg ikk spiller med... Jeg ku se mig selv prøve at være Chelski for pengenes skyld, men jeg ville nok aldrig rigtig komme videre når transfervinduet lukkede...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Zone 43
Manager

« Svar #27: 11 Apr 2007, 14:11 »

NOGET helt andet er.. hvem er så jeres hade-hold?

De værste er:

FCK
Barca
Inter
Roma
Bajern (Bayern, hvis i skulle være i tvivl Opstemt)

Har også en masse andre hold, som jeg ikke bryder mig om/hader. De hold skal overvejes Peace
Ovennævnte hold spiller jeg ALDRIG med Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #28: 11 Apr 2007, 14:31 »

Jeg hader egentlig ikk så mange hold udenfor England ... Men dem jeg hader, hader jeg så også for fuld smadder...!!

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Highfarm
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 11 Apr 2007, 14:34 »

Jeg spiller egentlig helst med hold jeg hader, for så ka det jo aldrig være min manglende evne som manager der gør at holdet ik ka spille bold Opstemt

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010