home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 606 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Taktisk kedsomhed.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Taktisk kedsomhed.  (Læst 16127 gange)
Gosser
Manager

Sv: Taktisk kedsomhed.
« Svar #45: 11 Apr 2007, 17:43 »

Så er det vel en 6-2-3 Opstemt

Juanito
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 11 Apr 2007, 17:44 »

Ja, eller en 1-5-2-3? Grin

Practise makes Perfect!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #47: 11 Apr 2007, 19:09 »

Måske du skulle finde en bedre målmand? Du har jo lukket mål ind i de to nævnte samt i træningskampene. Peace

Jeg må erkende, at jeg selv er igang med, at teste en ny taktik. Til dette har jeg valgt Villarreal. Et perfekt holdvalg for mit vedkommende i denne sammenhæng. Forløbig er det gået fint i og med jeg har sejret med hhv. 4-0 og 0-3 i Inter toto Cup'en mod Sopron fra Ungarn.

Opstillingen:

Målmand
Venstre B. - Central F. - Central F. - Højre B.
Def. Midt
Venstre midt                 Højre midt
Off. Midt - Off. Midt
Angriber

Venstre Midt og Højre Midt har begge pile op til feltet. Det er MIN version af 4-5-1/4-3-3. Kald i den, hvad i vil Smiley

Ja.. Har tænkt det samme..
Men venter bare lige 2mdr mere så Isakson er klar igen, han er jo skadet fra start når man spiller med patch, og indtil da må jeg nøjes med Weaver Smiley

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #48: 11 Apr 2007, 19:33 »

OK!! Det her er IKKE acceptabelt !!

1 Point i 6 kampe.. Og vi snakkede om at få en 3-5-2 der virkede.. Det gør den her i særdeles hed IKKE !!!!!

F**k jeg lukker mange mål ind efter dødbolde !!

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #49: 11 Apr 2007, 20:08 »

Ironisk nok, vinder jeg i min 8'ende kamp, min første sejr.. Over nr. 1 i ligaen ! HAHAHA

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #50: 11 Apr 2007, 20:31 »

Indtil videre har min 3-5-2 virket rimeligt. Siden sidst er det blevet til 4 sejre. 4-2(ude) og 3-0(hj) over Alianza Lima fra Peru. Samt 3-2(ude) og 3-1(hj) over Boca Juniors fra Argentina. Alle 4 kampe var i Copa Libertadores, som jeg vandt for første gang i 4 sæsoner*JubleLyde*. Jeg er stadig ikke tilfreds med wingernes løb. Derfor har jeg givet dem skrå pile ind mod straffesparksfeltet, hvor det så er meningen, at de skal skabe mere pres på modstanderens forsvar. Samtidig har jeg logisk nok også droppet targetmanden(i hvert fald imod kvalitetshold som Boca). I begge de sidste kampe var han en hæmsko i opspillet.
I de næste 5-6 kampe, der er i ligaen, vil jeg forsøge at optimere yderligere, inden jeg lægger den endelige version op med konklusion mm.

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 11 Apr 2007, 21:19 »

Så er det vel en 6-2-3 Opstemt

Den vil jeg prøve tar brøndby

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 11 Apr 2007, 21:36 »

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 11 Apr 2007, 23:12 »

Taktikker behøves jo ikke være kedelige (:

Min legendariske taktik fra FMd's VM spil sidste sommer med Mexico siger vist alt .. En 4-1-5 opstilling med 2 WB's der løb frem , 2 midterforsvarere , der løb ud på WB's pladserne , mens den ene DMC skulle klare resten defensiv , mens de 3 angribere og 2 offensive wings klarede det offensive Opstemt

Det første til en bronzemedalje efter nederlag til brasserne i semien og sejr på 13-0 over Serbien i bronzekampen (:

Det kan self være held , men så holdt heldet da længe nok ..

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #54: 12 Apr 2007, 21:04 »

Har lige besluttet mig for at jeg vil:

Lukke det her spil med Man. City, da det ikke fungere overhovedet, og jeg har givet mig selv de første 10 trælår over det.. !!
Starte et NYT spil med Man. City og forsøge at lave den ultimative 3-5-2 formation !
Jeg håber at i forstår, for når man har 4 point efter 10 kampe, er der et eller andet i taktikken, der har fejlet BIG TIME !

Glæder mig til at starte for fra Smiley

men jeg giver IKKE op i min kamp for at finde taktikken !!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #55: 12 Apr 2007, 21:12 »

Lukke det her spil med Man. City, da det ikke fungere overhovedet, og jeg har givet mig selv de første 10 trælår over det.. !!
Starte et NYT spil med Man. City og forsøge at lave den ultimative 3-5-2 formation !
Jeg håber at i forstår, for når man har 4 point efter 10 kampe, er der et eller andet i taktikken, der har fejlet BIG TIME !

Det er en del af processen, at finde ud af hvad der ikke virker:)

Bademesteren
Manager

« Svar #56: 12 Apr 2007, 21:12 »

Taktikker behøves jo ikke være kedelige (:

Min legendariske taktik fra FMd's VM spil sidste sommer med Mexico siger vist alt .. En 4-1-5 opstilling med 2 WB's der løb frem , 2 midterforsvarere , der løb ud på WB's pladserne , mens den ene DMC skulle klare resten defensiv , mens de 3 angribere og 2 offensive wings klarede det offensive Opstemt

Det første til en bronzemedalje efter nederlag til brasserne i semien og sejr på 13-0 over Serbien i bronzekampen (:

Det kan self være held , men så holdt heldet da længe nok ..

Kan du genskabe noget lige spændende i FM07?

...For det lyder ganske godt det dér...

Zone 43
Manager

« Svar #57: 12 Apr 2007, 21:17 »

Kæmp dog videre med det nuværende hold lidt længere Smiley

Det går da heller ikke specialt godt hos mig, men jeg kæmper i hvert fald indtil 1/1 Smiley

Pt. har jeg fået følgende resultater:

Træningskamp: Aston Villa - Fenerbache 0-1
Træningskamp: Aston Villa - Celtic 1-1 (Vi sejrede 4-2 i straffe)
Træningskamp: Aston Villa - Osasuna 0-2
Premier League: Aston Villa - Reading 0-2

Spillet er godt, men der mangler noget i front.. Peace

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #58: 12 Apr 2007, 21:19 »

Det er sku nok ikke så meget taktikken den er gal med nok nærmer holdet du er Hævet Øjenbryn

Nå nu lidt mere seriøst. Jeg har selv prøvet at lave en formation hvor der kun var 3 mand i forsvaret.. det gik sådan nogenlunde.. jeg prøvede med FC Porto. Jeg fik 2 mesterskaber i 4 sæsoner.. Den første sæson røg jeg ud af CL gruppe spillet med et brag. mødte arsenal og Henry legede med mit forsvar.. Græder
Efter de 4 sæsoner skiftede jeg til Inter og der spillede jeg kun et halv sæson inden det blev for meget.. Det startede godt var et pænt stykke tid ubesjret men da jeg først tabte så gik alt galt.. ticked off

Så har jeg næsten lige startet et nyt spil med Real Madrid og det gik heller ikke efter planen. ikke meget vil lykkes så nu er jeg gået tilbage til en 4 back kæde igen. Jeg er nu halv vejs i 4. sæson og leder stadig efter mit første mesterskab med klubben i min tid. Forlegen

Har dog opgivet lige pt med 3 mand i forsvaret men har fået lavet mig en god 4-4-2 med wings. Peace

mrfair
Gæst

« Svar #59: 13 Apr 2007, 08:54 »

OK!! Det her er IKKE acceptabelt !!

1 Point i 6 kampe.. Og vi snakkede om at få en 3-5-2 der virkede.. Det gør den her i særdeles hed IKKE !!!!!

F**k jeg lukker mange mål ind efter dødbolde !!

Jeg tror egentlig ikke at opstillingen betyder det store fo hvor mange mål man lukker indpå dødbolde. Det er derimod de individuelle indstillinger der tæller.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010