|
Hafiz
|
|
... Og at ca. 88% af brugerne aldrig har skrevet et indlæg i det her forum!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
... Og at ca. 88% af brugerne aldrig har skrevet et indlæg i det her forum!
Egentlig en spændende oplysning...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hafiz
|
|
Egentlig en spændende oplysning...
Nu kender jeg dig ikke videre, så jeg kan ikke ligefrem gennemskue den eventuelle ironi i dit indlæg? - Skal det forståes, som det står der  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bademesteren
|
|
Nu kender jeg dig ikke videre, så jeg kan ikke ligefrem gennemskue den eventuelle ironi i dit indlæg? - Skal det forståes, som det står der  ? Ingen ironi, jeg mener det jeg skrev...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Så ca. 1811 brugere har brugt vores forum, mens resten er til downloads i stedet 
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
KF
|
|
Så ca. 1811 brugere har brugt vores forum, mens resten er til downloads i stedet  Ja, gid du dog også bare havde holdt dig til downloadsene! 
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Synes vi skal lave et realistisk mål, og sige at indenfor 4 uger skal min. 50% af Danmarks befolkning, være medlem her på siden!
Bagefter overtager vi verdensherredømmet. .
Din plan gik vidst ikke, hva'? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Det er da i orden hvis man bare gerne vil have nogle downloads til fm herinde fra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Det er da i orden hvis man bare gerne vil have nogle downloads til fm herinde fra.
Det er det da i hvert fald, vi kan jo desværre ikke tvinge folk til at bruge forummet, men hvis vi kunne.... 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
Nummer 28 her.......  *Host* 38 *Host* Hvor mange brugere har FmD egentlig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DelPiero
Gæst
|
|
*Host* 38 *Host*
Hvor mange brugere har FmD egentlig?
20807 Hvorfra mange flere af dem er mere aktive på forummet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
*Host* 38 *Host*
Hvor mange brugere har FmD egentlig?
Så trykkede jeg forkert 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
hvordan ser man hvad nummer bruger man er?
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
KF
|
|
hvordan ser man hvad nummer bruger man er?
Hold musen over dit navn og se nede i venstre hjørne. Du er nummer 78 :-P.
|
|
|
|
|
|
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
|
|
|