Niko
Gæst
|
|
Er der nogen som kan anbefale spillere til viasatsport-divisionen.
Er netop staret et spil med Silkeborg og mangler gode billige spillere.
Nogen ideer?
Hilsen Kav
Søren Martinussen.
|
|
|
|
|
|
|
|
Holm
|
|
Højre back til mit FCK hold. 130 mio. til rådighed.. Marcelo. Ham madrid har nu. Han er ikke så dyr deri 
|
|
|
|
[Min signatur er for stor]
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Højre back til mit FCK hold. 130 mio. til rådighed.. Marcelo. Ham madrid har nu. Han er ikke så dyr deri  Han er jo VENSTRE back.. he he 
|
|
|
|
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Klubb: Rosenborg Søger: Bomber  har Vela Penge : 135mio Sæson : 2008 Zaccardo fra Palermo.
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Højre back til mit FCK hold. 130 mio. til rådighed..
Har altid haft succes med Boskailo, Srna og Eduardo Ratinho
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Højre back til mit FCK hold. 130 mio. til rådighed.. Marcelo. Ham madrid har nu. Han er ikke så dyr deri  Espen Ruud og Mikael Lustig.
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
vondracek
Gæst
|
|
Ratinho eller Srna?
Ratinho er jo en "Ikke EU-spiller" er han ikk'? :/
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
Espen Ruud og Mikael Lustig.
Mikael Lustig er mega god.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
Ornbollado
|
|
Klub: Sampdoria Sæson: 06/07 Mangler: Højre Offensiv Midtbanespiller Alder:</> Mellem 24 - 28 Max Pris: 50 mio. Min Pris: Ingen
Nogle emner?
|
|
|
|
U.C. Sampdoria <3 F.C. København <3
|
|
|
|
Ornbollado
|
|
Klub: Sampdoria Sæson: 06/07 Mangler: OMH - Højre Offensiv Midtbanespiller / Og OMV - Venstre Offensiv Midtbanespiller Alder: 24 - 28 Max Pris: 50 mio. Min Pris: Ingen.
Nogle Emner?
|
|
|
|
U.C. Sampdoria <3 F.C. København <3
|
|
|
|
ManutdogBIF
|
|
Klub: Sampdoria Sæson: 06/07 Mangler: OMH - Højre Offensiv Midtbanespiller / Og OMV - Venstre Offensiv Midtbanespiller Alder: 24 - 28 Max Pris: 50 mio. Min Pris: Ingen.
Nogle Emner?
Ved godt han ikke er 24, men Kasper Lorentzen eller hvordan man nu staver det:D
|
|
|
|
|
|
|
|
perb
|
|
Nogle Emner?
Luka modric er ganske vist kun 21 men god
|
|
|
|
|
|
|
|
Kasper-J
|
|
Nogle Emner?
Luis Jimenez
|
|
|
|
|
|
|
|
kavand58
Lilleputspiller
|
|
Klub: Silkeborg
Viasatsport divisionen.
Beløb: 1 mio.
Gode spillere, billige spillere som kan være med til at spille Silkeborg tilbage i Superligaen?
Hvem kan anbefales?
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackhawk
|
|
Prøv evt. at hente spillere fra de mindrere klubber i Supen, som f.eks. hos Horsens.
|
|
|
|
|
|
|
|