Matigol
|
|
Han er ikk med i mit . ):
|
|
|
|
|
|
|
|
frohn
Lilleputspiller
|
|
Klub: FC Bayern Sæson:06/07 Mangler: En vild højre forsvar Alder: max 30 år Max pris: 200 mil. Min pris: ... ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
juve4-ever
|
|
Klub: FC Bayern Sæson:06/07 Mangler: En vild højre forsvar Alder: max 30 år Max pris: 200 mil. Min pris: ... ingen
hvad med carlos diogo 
|
|
|
|
JUVETUS 4-ever 
|
|
|
|
Vino-Evans
Gæst
|
|
Der er kun en højreback i fm og det er Zaccardo..
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Der er kun en højreback i fm og det er Zaccardo..
ja, det er kun en bedste højreback i spillet og ham har du fat i der 
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Klub : Fc Midtjylland. Sæson : Første ( lige startet) Plads : forsvar centralt alder: Lige meget.) penge . 15 mill
|
|
|
|
|
|
|
|
Romafan
|
|
Klub : Fc Midtjylland. Sæson : Første ( lige startet) Plads : forsvar centralt alder: Lige meget.) penge . 15 mill
Per Nilsson eller Marek Suchy er klasse spillere, som burde være mulige at få til FCM...
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Per Nilsson skifter til hoffenheimer. ): tror ikk ham den anden er god nok (: har du andre
|
|
|
|
|
|
|
|
lauritse
|
|
Klub: ob Sæson: November 06 Mangler: central forsvarer Alder: helst over 25 Penge: max 20
|
|
|
|
GF <3
|
|
|
|
Qdahl
|
|
Klub: Tottenham. Sæson: Anden Mangler: En målmand der kan komme direkte i startopstillingen Pris. ligegyldig
|
|
|
|
|
|
|
|
juve4-ever
|
|
Klub: Tottenham. Sæson: Anden Mangler: En målmand der kan komme direkte i startopstillingen Pris. ligegyldig
hvem med en Michael Rensing 
|
|
|
|
JUVETUS 4-ever 
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hvad har du gjort af Paul Robinson?  Du skriver ikke hvilken opdate du spiller med? - Men ellers har jeg haft stor succes med Leo Franco fra Atl. Madrid og Jerzy Dudek. Derudover kan det anbefaldes at kigge på forskellige landshold rundt omkring i verden.  Kerm
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
mfsjovhat
|
|
Klub: FCK Sæson: 2006-2007 Mangler: Højrekant/Højreback, samt en syg bomber, en Keeper ville også være fint Update: FF 1.6 BEMÆRKNING: De SKAL være EU-borgere.  Pris: 100 mil. Takker
|
|
|
|
Thaurat al Shabab
|
|
|
|
guardado
Gæst
|
|
Klub: FCK ÅR: 2009 Spiller: Angriber Budget: 600 mill dkk
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
han kan spille angriber og det har han gjort i en sæson jeg havde med Deportivo. Det er Andres guardado jeg mener. ved ikke hvad du kan give i løn man han er mulig at få fat i til en dansk topklub
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|