twism
Lilleputspiller
|
|
Jeg er selv igang med et atletico spil, og synes selv at ders midtbane er godt besat!
har du da solgt nogle? kan bare ikke få det til at hænge sammen med dit lave rådigheds beløb?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Er i knibe, er lige gået videre fra gruppe spillet med mit fck hold. jeg mangler alvorligt en højre og venstre forsvar til mit hold. lige nu er det willam kvist og jeremy mathieu. hvem skal jeg købe, har ca 200 mil.
og så lige et spørgsmål, Har renato augsto, købte ham fri, og nu byder de 130 mil. han er min bedste spiller, hvad skal jeg sælge ham for synees i ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
hved med mads laudurp
ja,køb mads laudrup. han kan godt bruges i atletico selvom du måske tvivler. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
ja,køb mads laudrup. han kan godt bruges i atletico selvom du måske tvivler.  mads laudrup er da ikk så god.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Jo.
og du tænker self at han er en ung knægt der ikke kan en skid, men han udvikler sig utrolig meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Klub: FCK Sæson: Anden Mangler: Forsvar Alder: Ligegyldigt Max Pris: 30. Min Pris: Ingen
Han skal kunne tage pladsen nu, er måske villig til at give mer end 30. men han skal være bedre end hangeland nu. :b
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qdahl
|
|
Klub: Tottenham. Sæson: Anden Mangler: En Angriber. (en rigtig bomber) + en god midtbane og målmand Max Pris: har 600 mio. i alt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qdahl
|
|
Klub: FCK Sæson: Anden Mangler: Forsvar Alder: Ligegyldigt Max Pris: 30. Min Pris: Ingen
Han skal kunne tage pladsen nu, er måske villig til at give mer end 30. men han skal være bedre end hangeland nu. :b
Måske en Aaron Mokoena
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Måske en Aaron Mokoena
er han EU (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PF
|
|
Klub: FCK Sæson: 1 Mangler: Nogen der har nogen gode erfaringer med nogle bestemte spillere til dette hold? Alder: ? Max Pris: 30-45 mill
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qdahl
|
|
Klub: FCK Sæson: 1 Mangler: Nogen der har nogen gode erfaringer med nogle bestemte spillere til dette hold? Alder: ? Max Pris: 30-45 mill
Kristofer Hæstad. Du kan dog først få ham til anden sæson. Og så nicklas Bendtner og Hamdi Salihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Klub : Fc Midtjylland. Sæson : Første ( lige startet) Plads : Boksspiller (Bomber.) alder: Lige meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
brotta
|
|
hvad er din maks pris?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
40 mil. men kan kun give 52 tusinde i løn, hvis jeg sætter den på nøgle spiller (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rudz
|
|
Klub : Fc Midtjylland. Sæson : Første ( lige startet) Plads : Boksspiller (Bomber.) alder: Lige meget. Vil anbefale Hamdi Saliha, han spiller i KF Tirana, og hvis du har ham i dit spil kan du nok få ham for omkring 0-5 mill dkr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|