|
AMRDK
Gæst
|
|
Jeg vil sælge AILTON.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Ingen andre end CESC der kan hjælpe til med en International angriber ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Klub : Fc København Sæsson : Slutning 2006/2007 Søger : International angriber Pris : Max 90 Mil. Jeg har tænkt hen på spillere som Huntelaar & Jon Dahl Tomasson - Håber i kan hjælpe  ! Andreas Floro Flores, Charles-André Doudin (du skal ikke lade dig narre af hans stats, han har scoret 30 mål i 37 kampe hos mig).. Ellers så prøv at tjek forskellige landshold rundt omkring i verdenen.. FCK burde være stor nok til at kunne trække nogle større spillere til..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
Metsu1
|
|
Klub : Fc København Sæsson : Slutning 2006/2007 Søger : International angriber Pris : Max 90 Mil. Jeg har tænkt hen på spillere som Huntelaar & Jon Dahl Tomasson - Håber i kan hjælpe  ! Andreas Jeg ved ikke om han vil til FCK, men Cristiano Lucarelli er en måltyv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg ved ikke om han vil til FCK, men Cristiano Lucarelli er en måltyv
Og så lige lidt mere til Han er virkelig et scoop af Shakthar!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TurboT
Gæst
|
|
Klub: real oviedo Sæson:06/07 Mangler: angriber Alder: helst et ungt talent (dvs under 22 ca.) Max pris: 1,9 mio Min pris: ... ingen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Klub: Lyngby Sæson: 06/07 Mangler: alt men helst højreback Alder: ikke for gammel Max pris: 3000 dkkr Min pris: ingen
i må også gerne sige til hvis jeg skal rykke spillere op fra andet holdet og U18 holdet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TheBitsch
Lilleputspiller
|
|
Klub: Juventus Sæson: midt i sæson 07/08 Mangler: Center forsvar Alder: max 30 Max pris: 50 mio Min pris: lige meget bare han er god nok til toppen af serie A
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Klub: Juventus Sæson: midt i sæson 07/08 Mangler: Center forsvar Alder: max 30 Max pris: 50 mio Min pris: lige meget bare han er god nok til toppen af serie A
Micah Richards og Andrea Barzagli ellers kan du bare søge efter de ting han skal være inde på spillersøgning og der kommer mange resultater 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Pepe Luisão Leon Andreasen Tore Regniussen Michael Gravgaard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
er der slet ikke nogen der gider at hjælpe med mit Lyngby hold?  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qdahl
|
|
Klub: FCK Sæson: Første sæson Mangler: Angriber (en rigtig bomber) Pris. Har 135 mio. at gøre godt med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Der er en eller anden der hedder Marica mener jeg nok.. Hmm, har ikke FM "tændt" ligenu, så skal ikke kunne sige det fulde navn! Men en ung angriber, 21 eller sådan noget, der hedder Marica eller noget lignende  Held og lykke med at finde ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Qdahl