Krille-91
Lilleputspiller
|
|
Såå nu er det min tur til og prøve og skrive noget...
Klub: West Ham Søger: Defensiv midtbane (gerne talent) Pris: Max 50 milioner (til et talent er det meget pænt
|
|
|
|
|
|
|
|
simon-elkjær
Lilleputspiller
|
|
Please hjælp mig !!!! Klub : West Ham Sæson : 06/07 Plads : Angriber (Målsluger) alder : Max. 25 Max pris : 100 mill
|
|
|
|
Man. United 4-evah <<3
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Please hjælp mig !!!! Klub : West Ham Sæson : 06/07 Plads : Angriber (Målsluger) alder : Max. 25 Max pris : 100 mill Cesar Delgado. Rodrigo Palacio. Walter Gaitan, er dog 29 år.
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Please hjælp mig !!!! Klub : West Ham Sæson : 06/07 Plads : Angriber (Målsluger) alder : Max. 25 Max pris : 100 mill Obafemi Martins - kan mest anbefale ham som både er god for mange oplæg og scoringer Rodrigo Palacio Fred Valeri Bojinov Okaka
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen
|
|
Obafemi Martins - kan mest anbefale ham som både er god for mange oplæg og scoringer Rodrigo Palacio Fred Valeri Bojinov Okaka tvivler på at man kan få Palacio får 100
|
|
|
|
New Generation! Young Guns is Loaded!
|
|
|
|
knudsen
|
|
Klub: West Ham Søger: Defensiv midtbane (gerne talent) Pris: Max 50 milioner (til et talent er det meget pænt
Younes Kaboul, eller det kommer an på hvilken update du spiller med! Lucas fra Gremio
|
|
|
|
|
|
|
|
Schjeld3
Gæst
|
|
arouca
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
tvivler på at man kan få Palacio får 100
sagtens Younes Kaboul, eller det kommer an på hvilken update du spiller med! Lucas fra Gremio
Lucas kan anbefales men tror at han er mindst 5 gange bedre når man spiller med update end når man spiller uden
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Jorge Valdivia . Han er 20 mio værd men er ikke sikker på han er def. midt.
Jorge er nu mer en Ronaldinho og Diego type men der er istedet Aythami Anthony Vanden Borre Hedwiges Maduro Mathieu Flamini Andreas Ottl Didier Digard
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen
|
|
Glemte at nævne Michel Schmoller
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Glemte at nævne Michel Schmoller
jah, ham glemte jeg sørme og han er fandme en god spilfordeler og DM men dårlig midterforsvarer men du kan først få ham til Europa når han er fyldt 18 (10 Juni 2008) han brillere for tiden for mit Chelsea team med godt spil
|
|
|
|
|
|
|
|
dksauron
|
|
Har brug for hjælp til mut nystartede FC Nordsjælland spil.
Mangler i den grad en god stabil og gerne rutineret venstre-back. Pris må desværre maks være ca 2,5 - 3 millioner.
På forhånd tak.
|
|
|
|
I wish God were alive to see this!
|
|
|
|
stigtotti
Lilleputspiller
|
|
Michael Woods fra chelsea's Ungdomshold, Bliver en syndsyg, midbane,
|
|
|
|
|
|
|
|
dksauron
|
|
Har brug for hjælp til mut nystartede FC Nordsjælland spil.
Mangler i den grad en god stabil og gerne rutineret venstre-back. Pris må desværre maks være ca 2,5 - 3 millioner.
På forhånd tak.
|
|
|
|
I wish God were alive to see this!
|
|
|
|
Vuff
|
|
Spelmann!
|
|
|
|
|
|
|
|