|
ManutdogBIF
|
|
Nogen som syntes jeg skal købe Nsue??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
Prøv Nikita Andreev..
|
|
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Nogen som syntes jeg skal købe Nsue??
Jeg kan godt anbefale dig Nsue. Han bomber for mig i Barca.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Håber i kan hjælpe mig: Klub: Real Madrid Sæson: 08/09 Mangler: Anden målmand (ingen er bedre end Casillas  ) Alder: maks 23 Max Pris: Uendeligt (jeg er jo Real Madrid  ) Min Pris: Ingen. Ustari  Han er sikkert fint tilfreds med bænken et par år.
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Ustari  Han er sikkert fint tilfreds med bænken et par år. Ustari brokker sig aldrig over bænken, har jeg ikke oplevet... endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arsenalistic
|
|
Ustari brokker sig aldrig over bænken, har jeg ikke oplevet... endnu  Har jeg prøvet. Akinfeev var sgu bare mere stabil det år, så Ustari røg tilbage til Argentina. Der var han så også 30 år, og skulle vel spille fast med hans stats. 
|
|
|
|
|
|
Go you Gunners!
|
|
|
|
|
Niszen
|
|
Håber i kan hjælpe mig: Klub: Manchester United Sæson: 09/10 Mangler: Målmand (erstarning for van der sar.) Alder: maks 25 Max Pris: Uendeligt Min Pris: Ingen. Ustari kan ikke købes da han lige har skrevet kontrakt med Getafe og vil ikke væk endnu.  Akinfeev er blevet købt af barcelona fra 160 mio. Skal jeg købe Akinfeev eller er der en anden stjerne derude som jeg ikke kender. 
|
|
|
|
|
|
Manchester United Odense Boldklub
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Hva' med Kameni fra Espanyol?  Jeg giver Don A ret.. Kameni er en klasse keeper, som burde være god nok til United... Men som du selv skriver kan det jo tænkes at der er en eller anden stjerne-keeper i 09/10.. Kig under "spiller-søgning" i FM og sæt filteret til "Målmænd"...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
Håber i kan hjælpe mig: Klub: Manchester United Sæson: 09/10 Mangler: Målmand (erstarning for van der sar.) Alder: maks 25 Max Pris: Uendeligt Min Pris: Ingen. Ustari kan ikke købes da han lige har skrevet kontrakt med Getafe og vil ikke væk endnu.  Akinfeev er blevet købt af barcelona fra 160 mio. Skal jeg købe Akinfeev eller er der en anden stjerne derude som jeg ikke kender.  Hvad med Kasper Schmeichel eller Craig Gordon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TobiasIpsen
Lilleputspiller
|
|
Klub: Liverpool Sæson:06/07 Mangler: En god forsvar Alder: max 29 år Max pris: 100 mil. Min pris: ... ingen
Felipe Udinese Hangeland Barzalgi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adzke
|
|
Felipe Udinese Hangeland Barzalgi
Når man tænker på, at han skrev det den 6. april, er der nok store chancer for, at han har fundet en erstatning 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Håber i kan hjælpe mig: Klub: Manchester United Sæson: 09/10 Mangler: Målmand (erstarning for van der sar.) Alder: maks 25 Max Pris: Uendeligt Min Pris: Ingen. Ustari kan ikke købes da han lige har skrevet kontrakt med Getafe og vil ikke væk endnu.  Akinfeev er blevet købt af barcelona fra 160 mio. Skal jeg købe Akinfeev eller er der en anden stjerne derude som jeg ikke kender.  Ochoa? Han står super stabilt. Ligger altid med et snit på den gode side af 7,5..
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Ustari  Han er sikkert fint tilfreds med bænken et par år. Ham havde jeg lige købt for 100 mio. Men et halvt år efter kom At. Madrid med et bud på 300 mio., jeg simpelthen ikk kunne sige nej til. Og Akinfeev er lige blevet købt af Valencia. Der er selvfølgelig Ochoa, men ham plejer jeg altid købe som andenmålmand, så håbede på lidt forandringer 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|