|
Hado
Gæst
|
|
Klub: Lyon Sæson: 08/09 Mangler: Defensivmidt Alder: Mellem 19 - 27 Max Pris: 200 mio. Min Pris: -
og
Klub: Lyon Sæson: 08/09 Mangler: Venstreback Alder: Mellem 19 - 27 Max Pris: 200 mio. Min Pris: -
Defensiv midt er der Lucas fra Gremio eller Tomas Sivok fra Udinese og til den venstre back er der Chiellini, Malik Fathi eller Leighton Baines.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Jun 2007, 18:13 af Hado »
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Klub: Udinese Sæson: 06/07 Mangler: Målmands talent Alder: Mellem 19 - 23 Max Pris: 50mio. Min Pris: - Håber der er nogle det kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Klub: Udinese Sæson: 06/07 Mangler: Målmands talent Alder: Mellem 19 - 23 Max Pris: 50mio. Min Pris: - Håber der er nogle det kan hjælpe  Han er ikke helt gammel nok, men Wang Dalei..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Han er ikke helt gammel nok, men Wang Dalei..  Kerm tak for det!  andre der har nogle forslag til mig??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
tak for det!  andre der har nogle forslag til mig?? Årh, ja selvfølgelig.. Kasper Schmeichel og Kenneth Stenild..  Kerm
|
|
|
|
|
|
Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang Trøjen og Faxe forpligter Helvede i Nord "Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!" Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Årh, ja selvfølgelig.. Kasper Schmeichel og Kenneth Stenild..  Kerm Hvad med nogle der kan gå direkte ind på holdet?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kerm
|
|
Hvad med nogle der kan gå direkte ind på holdet? Ja, den er lidt svære. Du skrev målmandstalenter, så troede du tænkte fremtiden..  - Men prøv evt. at tjek nogle af de lidt mindre landshold rundt omkring i verden. Det plejer jeg at gøre, når jeg mangler spillere til mellemstore klubber..  - Ellers hvis du har mulighed for det, kan Akinfeev købes for lige omkring 112 mill. DKKr. Du kan evt. ligge nogle penge med det samme for ham også et større beløb over længere tid..  Kerm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Klub: Udinese Sæson: 06/07 Mangler: Målmands talent Alder: Mellem 19 - 23 Max Pris: 50mio. Min Pris: - Håber der er nogle det kan hjælpe  Den er rimelig svær. Wang Dalei og Kasper Schmeichel som Kerm også skriver, ville jeg umiddelbart også lige mene. Der er også Rune Almenning Jarstein. - Men de tre er ikke lige frem topmålmænd, men gør det godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZhotLog
Gæst
|
|
Som talenter til en klub som Udinese synes jeg ikke de er gode nok... Man skulle i stedet tage en målmand som Vincent Enyeama (stavespade), som er 23.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drjb
Lilleputspiller
|
|
Hold: FCK Sæson: 06/07 Mangler: Højre back og/eller central midt Er max: 27 år Koster max: 50 mil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hold: FCK Sæson: 06/07 Mangler: Højre back og/eller central midt Er max: 27 år Koster max: 50 mil.
Srna! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
Boskailo !
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
drjb
Lilleputspiller
|
|
Klub: Manchester City Sæson: Er lige startet Mangler: En rigtig bomber Max: 30 millioner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FredrikLeander
Gæst
|
|
Som talenter til en klub som Udinese synes jeg ikke de er gode nok... Man skulle i stedet tage en målmand som Vincent Enyeama (stavespade), som er 23.
Tak de hurtige svar  Jeg vil kigge nærmere på dem  .. Men hvor meget skal man slippe for vincent? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hado
Gæst
|
|
Klub: Manchester City Sæson: Er lige startet Mangler: En rigtig bomber Max: 30 millioner
Eddie Johnson fra USA, han bomber big time, men hans AT kan blive et problem. Ellers er der Antonio Floro Flores.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|