DelPiero
Gæst
|
|
Vil gerne have råd til forstærkninger til den kommende sæson Hvor synes i der er mest brug for forstærkning og hvem kunne være emner? Hvad med en Boskialo? Ellers vil jeg mene du skal kigge dig om efter nogen mere defensivt orienterede midtbanespillere, måske en Rasmus Elm?
|
|
|
|
|
|
|
|
Siden 1887
|
|
Hvad med en Boskialo? Ellers vil jeg mene du skal kigge dig om efter nogen mere defensivt orienterede midtbanespillere, måske en Rasmus Elm?
Tak for de gode råd Tror først og fremmest jeg vil fokusere på Rasmus Elm da han passer godt ind i mit transferbudget
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Vil gerne have råd til forstærkninger til den kommende sæson Hvor synes i der er mest brug for forstærkning og hvem kunne være emner? en MC eller en DM
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
Klub: Inter Sæson: i starten af 07/08 (agust 07) Mangler: Central midtbane Alder: Mellem 16-28 Max Pris: 100 millioner Dkk. Min Pris: Ingen.
Tim Borowski Matteo Paro Zokora
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Hvad med en Boskialo? Ellers vil jeg mene du skal kigge dig om efter nogen mere defensivt orienterede midtbanespillere, måske en Rasmus Elm?
Den centrale midtbane... Tøfting evt ?
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Tim Borowski Matteo Paro Zokora
ser på Paro men Zokora ville have været meget bedre i det andet spil
|
|
|
|
|
|
|
|
fcm-star
|
|
Synes nu zokora gør det meget godt.
|
|
|
|
Arsenal!
|
|
|
|
Nolte
|
|
Klub: Zaragoza Sæson: '10/'11 Mangler: Central midtbane Alder: Mellem 20-27 Max Pris: 400 mio. Min Pris: Ligegyldigt
Han skal være bedre eller mindst på højde med Alberto Zapater som han skal erstatte/være backup for.
|
|
|
|
|
|
|
|
Juanito
|
|
Klub: Aston Villa Sæson: 06/07 Mangler: OM HC Alder: max. 27 Pris: Max. 150 mio. Detaljer: Gode indlæg/hurtig.
Help me guys!! ;d
|
|
|
|
Practise makes Perfect!
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Klub: Aston Villa Sæson: 06/07 Mangler: OM HC Alder: max. 27 Pris: Max. 150 mio. Detaljer: Gode indlæg/hurtig.
Help me guys!! ;d
Diego Ribas fra Werder Bremen
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Help me guys!! ;d
Franck Ribery, Thomas Kahlenberg, Maxi Roudrigez eller Bonaventure Kalou
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-andreas
Gæst
|
|
Nani, Luka modric...
|
|
|
|
|
|
|
|
bsb-wessel
Lilleputspiller
|
|
Help me guys!! ;d
Sherman cardenas
|
|
|
|
|
|
|
|
bsb-wessel
Lilleputspiller
|
|
Klub: Zaragoza Sæson: '10/'11 Mangler: Central midtbane Alder: Mellem 20-27 Max Pris: 400 mio. Min Pris: Ligegyldigt
Han skal være bedre eller mindst på højde med Alberto Zapater som han skal erstatte/være backup for.
Nuri Sahin,
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen
|
|
Help me guys!! ;d
Pedro Léon, han er ung og bliver en rigtig god højrekant, han er ikk så hurtig i starten, men hvis du bruger ham tilstrækkeligt stiger han voldsomt.
|
|
|
|
New Generation! Young Guns is Loaded!
|
|
|
|