Indkøb.Sæson opstart i Klubben ..
Jeg har nu været igang med mit nye arbejde i København i præcis 18 dage og jeg synes at det går forrygende godt.
Jeg har fået et meget positivt forhold til min trup/kolleger. Jeg har også været på arbejde på transfermarkedet og hentet et par meget interrasante spillere til klubben !!
Første spillerpræsentation
Datoen var den 8. juli da jeg havde kaldt sammen til min første pressekonference !! Ualmindelig mange pressefolk var mødt op.
Grunden var at jeg, sammen med B. formand Flemming Østergaard kunne løfte sløret for sæsonens første indkøb:
Sebastian Zuniga.
Den nyindkøbte Gago.
Jeg er overlykkelig over at det lykkedes mig at få kæmpe talentet Zuniga til klubben og jeg glæder mig meget til at skulle arbejde sammen med ham. Jeg måtte betale ca. 2.2m dkk,- til hans tidligere klub Cobreloa. selvom det jeg ikke skulle betale en speciel stor sum er jeg sikker på at han bliver et hit.
Fernando Gago.
Noget af det første Frederik Nørfjand gjorde som træner var at han bød på Fernando Gago.
Han vidste godt at det nok ville blive en dyr affære for han blev nødt til at byde 77.5m dkk for ham, men som man siger så er han jo en fremtidens mand.
Gago fik sin debut mod Randers hvor han spillede udmærket, og han selv sagde jeg fik en udmærket debut men jeg skal blive ved med at kæmpe det bliver ikke så nemt at få en fast plads i FCKs opstilling som jeg troede det ville blive.
Pressen: Med et prisskilt med 77.5m dkk bliver han nødt til at vise sit værd.
Stotalentet Nicolas Millan.
Første kamp imod Randers gik godt vi vandt 1-0
hvor Allback scorede i det 90. Min.
En kamp som vi dominerede,
men vi formåede ikke at score på vores forsøg,
men det gik godt til sidst.
Sæsondebuten i Superligaen er imod: Vejle i Parken.