home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Snyder du?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Snyder du?  (Læst 22366 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Snyder du?
« Svar #105: 17 Aug 2007, 10:20 »

Da jeg fik spillede gjorde jeg det konstant.

Nu gør jeg det kun ved vigtige kampe, og især finaler.

Og hvis jeg for nylig har gemt, så får den også en tur ved langtidsskader.

Det kan jeg ikke rigtid se charmen i... det at få langer skader hører da med i gamet, både irl og i FM, det er jo det der gør det sjovt og krævende at man skal finde en ny spiller til en bestemt position og få spillet til at kører derfra, evt ligge en ny taktik osv...

Dert vil også sige, som jeg lige læser det, at du aldrig har tabt en finale?? Du bliver ved med at spille indtil du vinder...
Det burde jeg måske også gøre i mit LIverpool spil hvor jeg efter næsten 3 sæoner har været i 3 finaler uden at vinde har 2 2. pladser i PL og har tabt et par semifinaler... det er jo det der gøtr det sjovt at man bliver ved indtil man får pokalen... (Det skal da lige siges at i 3. sæson har jeg stadig mulighed for at vinde PL, ligger pt nr 1, er i 1/4- finalen i CL og i semifanel i FA_cuppen, så måske det bliver i år der kommer masser af pokaler i skabet...)

Baalleby
Reserveholdsspiller

« Svar #106: 28 Maj 2008, 23:05 »

Jeg har prøvet at snyde ja. Men det er godt nok lang tid siden! Konsekvensen af snyderiet gjorde at jeg mistede lysten til fm i mange måneder, og har derfor valgt ikke at gøre det mere. Har faktisk været "clean" i flere år nu. Peace

Zumsar
Reserveholdsspiller

« Svar #107: 28 Maj 2008, 23:07 »

Jeg Syntes ikke selv jeg snyder

Men jeg bruger da Mine-SE

Grønthandleren
Gæst

« Svar #108: 28 Maj 2008, 23:22 »

Nej, det er da ikke sjovt. Man skal så vidt muligt lære af de fejl man laver i løbet af kampen. Udtaler du dig forkert i pausen eller lign, kan det godt have gjort at kampen ender med i bestemt udfald

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #109: 28 Maj 2008, 23:38 »

Jeg er af den holdning, at det er op til en selv om det er i orden at snyde, for hvis de får mere lyst til FM, hvis de leger med savegame-editore, så er det da helt i orden for mig Smiley. Personligt snyder jeg ikke, men dengang jeg startede brugte jeg da scout et par gange, men som man lærer spillet at kende, mener jeg at snyderi blive unødvendigt.
En ting jeg ikke kan klare er, når folk snyder og praler med det, mens de hårdnakket påstår at de ikke har snydt. Det er ret fesent imo.

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010