Lindskov6ooo
|
|
Hej . Jeg kunne godt tænke mig at se hvor god Bojan bliver, så hvis der er nogle af jer der er stolte over ham så smid da lige et SS .
|
|
|
|
//Lindskov6ooo
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Sådan..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Vil du ikke smide SS ind af træning Bruger bar en eller anden standard træning som jeg har hentet.. men kan da godt give et SS..
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
han er sku god .
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
det var mig der anbefalede ham her på siden for første gang (det havde i ikke regnet med)
|
|
|
|
|
|
|
|
AlexSN
|
|
det var mig der anbefalede ham her på siden for første gang (det havde i ikke regnet med)
Det der vel ikke noget der hedder. Han er jo et kendt navn i virkeligheden efterhånden, så tror desværre ikke du skal regne med du var den første
|
|
|
|
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Det der vel ikke noget der hedder. Han er jo et kendt navn i virkeligheden efterhånden, så tror desværre ikke du skal regne med du var den første jo for jeg havde tjekket det hele igennem og så skrev jeg ham PS. jeg opdagede ham via at jeg var træner for FC Barcelona
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
vrøvl.
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Du er intet mindre end en helt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
theo-walcott
|
|
fandt
|
|
|
|
FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke
|
|
|
|
Emillionaire
Gæst
|
|
Du er intet mindre end en helt.. du er hurtig
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
fandt
Du kan bare trykke ''rediger'' TT: I mit spil syntes jeg han ser ret giftig ud og han er stadig rimelig ung SS om lidt Der var han
|
|
« Seneste Redigering: 08 Apr 2007, 19:05 af Don Abramovich »
|
|
|
|
|
|