home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 423 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Til Bademesteren
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Til Bademesteren  (Læst 2340 gange)
suicidal-sheep
Gæst

Til Bademesteren
« : 07 Apr 2007, 13:24 »

Det er en kanon 442 Diamant taktik du har lavet, men hvad med at lavet en "skæv" 442 Diamant? Hvis det kan lade sig gøre?

Desler
Reserveholdsspiller

Sv: Til Bademesteren
« Svar #1: 07 Apr 2007, 14:04 »

Jeg har aldrig forstået hvad folk siger når de mener en skæv taktik? :S har også hørt snak om en skæv 4-5-1.. kan slet ikke meningen i at lave en skæv taktik??

suicidal-sheep
Gæst

« Svar #2: 07 Apr 2007, 14:45 »

Tjah... Det er jo også kun et spørgsmål... Men har du f.eks. set håndbold så dækker de nogle gange en skæv 5-1 hvor det er baggen der er offensiv hvor i den normal 5-1 er det midtermanden der er offensiv... Jeg er igang med Wolves og jeg har en skæv 442 diamant, men er noget så langt endnu, men har fået god resultater indtil videre men det stopper måske pludseligt... Man ved jo aldrig

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 07 Apr 2007, 15:17 »

Det er en kanon 442 Diamant taktik du har lavet, men hvad med at lavet en "skæv" 442 Diamant? Hvis det kan lade sig gøre?

Næste gang sender du bare sådan en bedsked i en PB til bademesteren  crazy

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #4: 07 Apr 2007, 15:24 »

Det er vist den gamle diskussion om hvorvidt spilleren skal indrette sig efter taktikken eller omvendt:)

Personligt er jeg ikke bange for undervejs i kampe, at gøre formationen skæv. Det afhænger helt af situationen og af hvilke spillere jeg har til rådighed, samt af modstanderen og kampens forløb. Kan se jeg se undervejs, at modstanderen er stærk i f.eks. højre side, så er kan en løsning være at trække højre wingback tilbage som FB, og måske lade HW dække mand til mand. Mulighederne er mange!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #5: 07 Apr 2007, 15:29 »

Næste gang sender du bare sådan en bedsked i en PB til bademesteren  crazy

Næe. Jeg synes emnet er relevant. Bademesteren er et taktik-ikon her på siden, og jeg ved, at han altid er åben for nye indfaldsvinkler til sine taktikker.

suicidal-sheep
Gæst

« Svar #6: 07 Apr 2007, 23:11 »

Næe. Jeg synes emnet er relevant. Bademesteren er et taktik-ikon her på siden, og jeg ved, at han altid er åben for nye indfaldsvinkler til sine taktikker.

Amen!!!

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 07 Apr 2007, 23:13 »

Taktik-ikon? så vidt jeg ved har han lavet en 4-4-2 diamant. Hurra for nytænkning.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #8: 07 Apr 2007, 23:17 »

Taktik-ikon? så vidt jeg ved har han lavet en 4-4-2 diamant. Hurra for nytænkning.

Det jo mere end bare opsættelsen. Det er alle de små detaljer han har indført. Nej, han er ikke en taktik gud, og der er sikkert mange der er lige så gode på fmf til taktik, men bademesteren har lavet en god taktik til alle os der bare ikke fatter taktik, hvilket også gælder mig.

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #9: 07 Apr 2007, 23:32 »

Ved du i det hele taget, hvordan han har bygget sin taktik op? Den bygger på RoT, hvilket gør, at holdet både forsvarer og angriber som et hold. Det er ikke bare en 4-4-2 diamant, men vel vel gennemtænkt taktik, der beviseligt fungerer godt!

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #10: 07 Apr 2007, 23:40 »

Det jo mere end bare opsættelsen. Det er alle de små detaljer han har indført. Nej, han er ikke en taktik gud, og der er sikkert mange der er lige så gode på fmf til taktik, men bademesteren har lavet en god taktik til alle os der bare ikke fatter taktik, hvilket også gælder mig.

Nu er der mig bekendt forskel på en gud og et ikon;-) Inden den her diskussion bliver personrelateret, så tror jeg bare, at jeg vil henvise til ordlyden i mit første indlæg i denne tråd:)
« Seneste Redigering: 07 Apr 2007, 23:45 af ElGuapo » Logged

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 08 Apr 2007, 00:04 »

Ved du i det hele taget, hvordan han har bygget sin taktik op? Den bygger på RoT, hvilket gør, at holdet både forsvarer og angriber som et hold. Det er ikke bare en 4-4-2 diamant, men vel vel gennemtænkt taktik, der beviseligt fungerer godt!
Ved godt hvordan han har lavet taktikken. Synes bare at ikon og gud er lige meget at sætte på en person. Tror der er mange gode taktikkere på FmFreaks( inkl. mig selv vil jeg sige), så derfor synes jeg at ikon/gud siger måske bare lidt for meget.

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #12: 08 Apr 2007, 00:05 »

Ved godt hvordan han har lavet taktikken. Synes bare at ikon og gud er lige meget at sætte på en person. Tror der er mange gode taktikkere på FmFreaks( inkl. mig selv vil jeg sige), så derfor synes jeg at ikon/gud siger måske bare lidt for meget.

Hvem siger han er gud? Smiley

Vi siger han er en af de mange på siden som er god til taktik, og er et "ikon" fordi han har lagt sin taktik op til download.

søgaard
Gæst

« Svar #13: 08 Apr 2007, 00:11 »

Grunden til han bliver kaldt et Ikon er at han har lavet taktikker til mere end 07.  Crewet har vel mere eller mindre sat ham til og være "Taktikeren" herinde...Smiley da hans taktik jo bliver oploadet herinde..Smiley Hvilket jeg synes er fedt, da jeg tidligere har brugt den fordi jeg ikk er en ørn til det med taktik..Smiley og siden har jo nogle brugere der enten ikke gider og bruge flere timer på at finde den rigtige formation eller kan finde ud af det..Smiley der er den en stor hjælp..Så Desler.. kan ikk forstå din kritik af en godt stykke arbejde der hjælper mange brugere..
« Seneste Redigering: 08 Apr 2007, 00:16 af søgaard » Logged

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #14: 08 Apr 2007, 00:14 »

Nej der er åbenbart mange ting du ikke forstår..

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010