home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 578 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Thisted FC Tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Thisted FC Tråden  (Læst 13921 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: Thisted FC Tråden
« Svar #30: 22 Apr 2007, 20:42 »

Rigtig skuffende det var godt nok noget l*rt, men dommeren var heller ikke helt på vores side(Rent faktisk. rigtig dårlig Skuffet) men sådan går det jo, vi kommer foran 2-0 og holder den ikk, rigtig skuffende Skuffet

I ain't playin', nigga

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #31: 28 Maj 2007, 22:01 »

Der er en AGF fan der har skrevet på vores hjemmeside:
Mange tak for besøget. Jeg synes virkelig I gjorde en rigtig god vokal indsats for jeres hold. Sidst vi havde besøg at et hold med en sådan opbakning i alle 90 minutter var da vi spillede i superligaen...

Resultatet af kampen vil jeg ikke nævne, men igen rose jeres indsats på tilskuerpladserne. Jeg må sige at jeg var meget positivt overrasket over Thisteds finest. Endnu mere af den slags og I burde ikke få nogen problemer med at blive oppe i divisionen. Indslaget med røgbomber var meget, MEGET vellykket. Det er sgu dejligt at se et hold med så meget opbakning.

Hvad siger i så drenge?

I ain't playin', nigga

ZhotLog
Gæst

« Svar #32: 28 Maj 2007, 23:03 »

Jeg var på stadion som AGF supporter, dog i den mere neutrale side af tilskuerpladserne. Og jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke helt er enig i ovenstående udsagn. Jeg så mellem 50 - 70 % af tiden Thisted supporterne i "hjørnet" stå helt stille uden meget gejst. Desværre kunne jeg heller ikke høre disse overhovedet på noget tidspunkt i kampen, hvilket dog nok mest skyldes AGFs fanklubs ihærdige arbejde. Men jeres røgbomber var meget sjove! Opstemt

Blucerchiato32
Gæst

« Svar #33: 29 Maj 2007, 16:13 »

Jeg var selv på Aarhus stadion igår og jeg synes nok at Thisteds fans gjorde en udemærket indsats....Men må indrømme deres spillestil tiltrækker mig ik de er meget defensiv, men håber på at de blir oppe iår... Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #34: 29 Maj 2007, 16:18 »

Jeg var selv på Aarhus stadion igår og jeg synes nok at Thisteds fans gjorde en udemærket indsats....Men må indrømme deres spillestil tiltrækker mig ik de er meget defensiv, men håber på at de blir oppe iår... Smiley
De er jo også gået direkte fra Danmarks Serien op til første division Wink Så det er klart det bliver defensivt.

Men syntes nu vores taktik fejlede igår, lange bolde op med Bechman, men med de forsvarspillere som AGF havde, var det ikke det bedste plan  Rullende Øjne

Syntes klart det var ham Ole? Budtz der var den bedste igår!
Så lige en sidste ting! FÅ SMIDT DE AFRIKANERE UD AF FORSVARET! Ikke fordi jeg er racist, men hold da op de var ringe igår! Vil gerne ha' Jeppeson tilbage  Kys

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #35: 29 Maj 2007, 16:22 »

De er jo også gået direkte fra Danmarks Serien op til første division Wink Så det er klart det bliver defensivt.

Men syntes nu vores taktik fejlede igår, lange bolde op med Bechman, men med de forsvarspillere som AGF havde, var det ikke det bedste plan  Rullende Øjne

Syntes klart det var ham Ole? Budtz der var den bedste igår!
Så lige en sidste ting! FÅ SMIDT DE AFRIKANERE UD AF FORSVARET! Ikke fordi jeg er racist, men hold da op de var ringe igår! Vil gerne ha' Jeppeson tilbage  Kys
Søren er vidst skadet(Græder). Men mht. de afrikanere. Kingsley var god men bobe:  ticked off Ubeslutsom

I ain't playin', nigga

Don Abramovich
Manager

« Svar #36: 29 Maj 2007, 16:23 »

Søren er vidst skadet(Græder). Men mht. de afrikanere. Kingsley var god men bobe:  ticked off Ubeslutsom
De skal sku' snakke dansk før de skal være i forsvaret, eller i det mindste engelsk! Flere gange var det ved at blive farligt pga. kommunikations(?) problemer  Forlegen

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #37: 29 Maj 2007, 16:25 »

De skal sku' snakke dansk før de skal være i forsvaret, eller i det mindste engelsk! Flere gange var det ved at blive farligt pga. kommunikations(?) problemer  Forlegen
Igen, Kingsley kan godt. Det er når det kommer til modstanderne han har svært(funny) Ved at forstå dem... Men Bobo kan overhovedet ikke noget.

I ain't playin', nigga

freddiem
Førsteholdsspiller

« Svar #38: 29 Maj 2007, 16:27 »

Må nu sige at jeg er uenige i dig Don Ambra. Thisteds afrikaner par, spillede faktisk udemærket, agf havde jo nærmest ingen chancer udover de dødbolde de fik.

Udover det var Ole Budtz ikke kampens bedste. Han var sikker nok i forsvaret, men han er ikke specielt hurtig og Thisted var jo også tæt på at få scoret to gange til sidst i kampen. Kari Árnason var tilgengæld kampens bedste synes jeg. Super boldsikker og formåede at sætte nogle ting igang, dog var niveauet af begge hold over hele kampen ikke så højt.

I øvrigt viser de kampen på TV2 Sport kl. 17 i dag.

Blucerchiato32
Gæst

« Svar #39: 29 Maj 2007, 16:28 »

Jamen klart de er jo rykket op og rykket op det er flot....men vil gi dig ret i at de to afrikaner de var ik helt på toppen de var usikker og kunne have kostet to, tre mål...men AGF var heller ik go igår de var rigtigt dårlige hvis de rykker op i sas ligaen så rykker de direkte ned med det spil de spillede igår det er sikkert......det var godt nok engang amatør bold til tider....

Don Abramovich
Manager

« Svar #40: 29 Maj 2007, 16:37 »

Må nu sige at jeg er uenige i dig Don Ambra. Thisteds afrikaner par, spillede faktisk udemærket, agf havde jo nærmest ingen chancer udover de dødbolde de fik.

Udover det var Ole Budtz ikke kampens bedste. Han var sikker nok i forsvaret, men han er ikke specielt hurtig og Thisted var jo også tæt på at få scoret to gange til sidst i kampen. Kari Árnason var tilgengæld kampens bedste synes jeg. Super boldsikker og formåede at sætte nogle ting igang, dog var niveauet af begge hold over hele kampen ikke så højt.

I øvrigt viser de kampen på TV2 Sport kl. 17 i dag.
Har bare set det forsvar 100 gange bedre! Syntes ikke helt der var den ''ro'' som der plejer at være, men du har vel heller ikke set mange Thisted kampe ? funny
Det med chancerne; Syntes nu de fil lidt flere en dødboldene, de fleste efter et kiks i forsvaret. Glæder mig virkeligt til Søren er tilbage!

Hvem syntes I var Thisteds bedste mand igår? personligt må det ha' været ham 9'eren (Ved sku' ikke hvem han er)
Ellers bare vores midtbane som kæmpede rigtig godt! Smiley

Blucerchiato32
Gæst

« Svar #41: 29 Maj 2007, 16:46 »

Bedste man igår må uden tvivl være Simon Josefsen nummer 9 han gjorde det ok  Thumbs Up

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #42: 29 Maj 2007, 16:47 »

Jeppe Mehl, spillede også en kanon 1. Halvleg Smiley

I ain't playin', nigga

Don Abramovich
Manager

« Svar #43: 29 Maj 2007, 16:48 »

Bedste man igår må uden tvivl være Simon Josefsen nummer 9 han gjorde det ok  Thumbs Up
Just exactly  Cool

Blucerchiato32
Gæst

« Svar #44: 29 Maj 2007, 16:52 »

Ja Jeppe Mehl gjorde det også godt han løber meget det er sådan en spiller man godt kan bli irriteret på som forsvarsspiller han løber jo hele tiden og gir aldrig op....Håber virkelig Thisted bliver oppe det fortjener de sgu...så heller ned med AB eller Fremad Amager :-)

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010