home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  1 Bruger, 592 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan kommer man til ny klub?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan kommer man til ny klub?  (Læst 439 gange)
Troels123
Gæst

Hvordan kommer man til ny klub?
« : 05 Apr 2007, 23:09 »

Hej alle.
Først vil jeg lige sige, super fed hjemmeside.
Nå, men jeg har ledt og ledt, efter en guide eller lign. hvor man kan se hvordan man skifter klub som manager.
Jeg har hørt at man kan blive tilbudt et job, eller selv kontakte klubber, men hvor gør man det?
TroelsNEEDShelp  Thumbs Up

søgaard
Gæst

Sv: Hvordan kommer man til ny klub?
« Svar #1: 05 Apr 2007, 23:11 »

Hej alle.
Først vil jeg lige sige, super fed hjemmeside.
Nå, men jeg har ledt og ledt, efter en guide eller lign. hvor man kan se hvordan man skifter klub som manager.
Jeg har hørt at man kan blive tilbudt et job, eller selv kontakte klubber, men hvor gør man det?
TroelsNEEDShelp  Thumbs Up
Du får som regel en nyhed hvis der er en træner der bliver fyret.. så skal du ind på holdet.. så skulle der gerne stå "apply for Job" eller sådan et eller andet..Smiley Du kan også gå ind i din menu og vælge jobs så burde du kunne finde klubber uden trænere, hvis der nogle..Wink

Troels123
Gæst

« Svar #2: 05 Apr 2007, 23:16 »

Du får som regel en nyhed hvis der er en træner der bliver fyret.. så skal du ind på holdet.. så skulle der gerne stå "apply for Job" eller sådan et eller andet..Smiley Du kan også gå ind i din menu og vælge jobs så burde du kunne finde klubber uden trænere, hvis der nogle..Wink

Tusinde tak!

Super for det hurtige svar, har aldrig lagt mærke til at der stod: "Ansøg om job" nede i venstre hjørne Peace

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #3: 05 Apr 2007, 23:30 »

Hvis du går ind i jobsektionen, står der også job security. Derunder kan du finde hvilke managers der er under pres. Hvis du går ind på klubben, kan du i stedet for "apply for job" vælge "declare interest in job". Deres træner bliver dermed sat under pres og måske fyret. Derefter kan du søge om jobbet. Det gjorde jeg med Benitez i Barcelona. Da han så blev fyret blev jeg ansat. Men pas på!!! Hvis du gør det for ofte, eller hvis det ikke går alt for godt for dig, kan DU risikere at blive fyret. Det er ikke noget dit board er vildt begejstret for...  Wink

Veni, vidi, vici

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010