home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 489 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  DONCASTER!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: DONCASTER!!!  (Læst 9984 gange)
AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #45: 23 Dec 2005, 18:16 »

Ja, det ville jeg da... Vi er på vej med et nyt hold, og vi er derfor svækket i år, da vi mangler generalen og styrmanden. Men efter denne sæson er vi klar på ny, og med i kapløbet med Chelsea. Jeg ville selvfølgelig hellere have set os i toppen af ligaen, men med det hold vi stiller med, kan det ikke forventes endnu.

Jo, vel har vi rutinerede kræfter tilbage.. Jeg vil nu ikke kalde Cole rutineret, hvad er han? 22/23 år? Men vi har ikke den leder som vi mangler, efter at Vieira er smuttet. Jeg håber at det på lang sigt kan blive Hleb. Henry er den eneste med potentielt lederskab (bortset fra Lehmann, men ser ikke en keeper som anfører), og så snart Henry er ude, melder problemerne. Der kan Hleb så gå ind, når han efter et års tid er blevet spillet ind på holdet, og har mere selvtillid.

Det er meget muligt at I mangler styrmanden/generalen i denne sæson, men hvem ser du som styrmand næste sæson? Ubeslutsom Hleb er en løsning på lang sigt nævner du, men du nævner ikke, hvem der skal tage over næste sæson. Henry er slet ikke anførertypen. En anfører skal være en, der går forrest. Sådan er Henry ikke.

Og jo, Cole er rutineret. Han har spillet fast for en storklub i efterhånden mange sæsoner, og desuden så er han lige fyldt 25 (20. december) Wink Så det argurment duer altså ikke Smiley

Tror forresten ikke at du har set det sidste til hverken United eller Arsenal. Arsenal er på vej med et stort hold, og United skal nok komme igen når Ferguson ryger ud. Er du evt. Liverpool fan, siden du nævner dem i den sammenhæng? Jeg ser slet ikke Liverpool som et hold på højde med Arsenal, Chelsea eller United. Jo, vel har de nogle gode spillere, men de har ikke den samme klasse af spillere, og den samme bredde i truppen. Carragher, Riise, Hypiaa, Hamann lever slet ikke op til stjernerne i de 3 førnævnte klubber.

Nej, jeg er ikke Liverpool fan, og jeg holder heller ikke med nogen af de 3 andre hold Wink

Liverpool er da helt klart på højde med Arsenal og Man Utd. Hvor er den store forskel i spillermaterialet, som du ser? For jeg kan ikke se den. Carragher mener du ikke er noget specielt, men han er da en af verdens bedste forsvarsspillere, og Liverpool har da vist også det stærkeste forsvar i ligaen lige pt., så at nævne 4 af Liverpools defensive kræfter er nok ikke det smarteste, hvis man skal snakke om mindre gode spillere Wink Hamann spiller da heller ikke fast, gør han? For i så fald er han da en klassereserve at have Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #46: 26 Dec 2005, 20:31 »

Det er meget muligt at I mangler styrmanden/generalen i denne sæson, men hvem ser du som styrmand næste sæson? Ubeslutsom Hleb er en løsning på lang sigt nævner du, men du nævner ikke, hvem der skal tage over næste sæson. Henry er slet ikke anførertypen. En anfører skal være en, der går forrest. Sådan er Henry ikke.
Jeg mener da at Henry er en fin ledertype. Han har rutinen og evnen til at gå forrest. Og så ved han hvad der skal til for at vinde kampene. Så jeg kan sagtens se Henry som anfører indtil Hleb eller et evt. nyindkøb går forrest. Vi mangler bare flere ledertyper. Især på midten. Vores midtbane er alt for tynd, for Fabregas og Flamini har ikke det som det tager for at styre et hold, og det har Ljungberg eller Pires absolut heller ikke. Måske Gilberto, men han er ikke god/fast nok til at blive anfører.

Liverpool er da helt klart på højde med Arsenal og Man Utd. Hvor er den store forskel i spillermaterialet, som du ser? For jeg kan ikke se den. Carragher mener du ikke er noget specielt, men han er da en af verdens bedste forsvarsspillere, og Liverpool har da vist også det stærkeste forsvar i ligaen lige pt., så at nævne 4 af Liverpools defensive kræfter er nok ikke det smarteste, hvis man skal snakke om mindre gode spillere Wink Hamann spiller da heller ikke fast, gør han? For i så fald er han da en klassereserve at have Smiley

Så er det godt at man kan have forskellige meninger. Jeg mener stadig ikke at Liverpool når til hverken Arsenal, United eller Chelsea.. De har en udemærket defensiv, men det er fordi de er så defensivt orienteret/organiseret. Jeg mener ikke at holdet har klassen til at kunne true de helt store hold. De er også tynde i front og på midten... De har Gerrard, Morientes og Garcia... Men med Cisse og Crouch og Riise osv (nu kan jeg ikke Liverpools hold til fulde), så mener jeg slet ikke at de har samme klasse som de andre hold. Men sådan er vi jo forskellige, og du kan sagtens smide statistikker i hovedet på mig, med at de vandt CL og deres defensivt lukker få mål ind osv... Grækenland vandt også EM, men jeg ser dem stadig ikke som et land på linie med Spanien, Portugal, England, Italien, Frankrig osv...
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #47: 26 Dec 2005, 21:37 »

Jeg er godt nok liverpool fan men vil lige komme med en gennemgang af de spillere der e rrimelig tæt på førsteholdet.

Reina, en klassemålmand. det viste han også i Villareal og er klart bedre end Lehmann og på højde med Van der sar. Cech er nok lidt bedre.

Finnan/Josemi, det er et af de pladser der kunne bruge forstærkning men ikke i ligeså høj grad so nogle andre pladser. Jeg synes ikke at Arsenal har bedre backer end dette mens Man Utd og Chelsea måske er lidt bedre på denne plads

Riise, i mine øjne en super back Arsenal og Chelsea er på samme højde mens jeg ikke har set så meget til Heinze men han skulle vist være god så da han kommer igen så skulle de også være på samme niveau.

Hyppia/carragher, også en super duo, de mangler dog lidt hurtighed og vi får formentlig lidt backup til de to her til Januar. Arsenal mangler en riigtig god spiller ved siden af Campbell mens Man utd osgå mangler en makker ftil Ferdinand. Chelsea er ligeså gode hvis ikke bedre.

Kewell/zenden jeg kender ikke så meget til Zenden men han har vist nogle lovende takter. Kewell spillede meget godt i Leeds og hvis han undgår skader så ser det ud til at han er ved at finde den form tilbage. Pires (hvis det er ham de rspiller her for Arsenal) er ved at gå ned, Giggs det samme mens Robben er meget bedre end alle disse spillere.

Luis Garcia, Garcia er en god spiller men ikke som hølrefløj og i det system som vi spiller. Men ifølge rygterne så skulle Simao komme på den plads Her er Liverpool langt bagefter de andre hold men vil indhente dem lidt hvis de får en rigtig højrefløj.

Gerrard/Sissoko/Xabi/Hamann Gerrard og Alonso kræver vist ikke mere introducering. Men at have spillere som Sissoko og Hamann som backup er virkelig klasse. Med Gerrard og Xabi på midten så er der ingen der er bedre. Man utd har ikke vist godt spil før her på det sidste, Arsenal mangler en rigtig leder på midten. Chelsea kan komme npå samme niveau som Liverpool men synes Xabi er bedre end Makelele

Crouch/Cisse/Morientes/Sinama Jeg kunne ikke rigtig se hvad de skulle bruge Crouch ti da vi købte ham men han har overrasket mig og nu er han også begyndt at score. Så sent som i eftermiddags scorede han mod Newcastle. Morientes har haft lidt scoringsproblemer men han ser også ud til at komme igang nu. Cisse brænder lidt for mange muligheder men jeg synes også at han er en fin spiller. Sinama har ikke rigtig brudt endeligt igennem men er en god backup. Da liverpool som oftest kun spiller med en angriber så synes jeg at angrebet er ligeså godt som Rooney/nistelrooy, Henry/Persie-Reyes og Drogba
Logged

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #48: 26 Dec 2005, 21:38 »

Men synes dog at dette er rimelig offtopic da tråden handler om Doncaster så je synes at denne diskussion skulle enten lukkes eller flyttes i en adnen tråd Huh
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #49: 27 Dec 2005, 14:24 »

Men synes dog at dette er rimelig offtopic da tråden handler om Doncaster så je synes at denne diskussion skulle enten lukkes eller flyttes i en adnen tråd Huh

Det vil jeg give dig ret i Smiley Det vil bare være for besværligt at flytte de seneste indlæg nu, men tak for din indsigt. Jeg mener dog at du tager fejl mht. angrebet... Morientes/Crouch lever slet ikke op til Nistelrooy/Rooney og Van Persie/Henry eller Drogba/? ...

Men nok om det.. Diskutér Doncaster i denne tråd, og så kan I evt. tage denne diskution op i en anden tråd, hvis I har lyst til det Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

gerre
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #50: 27 Dec 2005, 14:50 »

Det vil jeg give dig ret i Smiley Det vil bare være for besværligt at flytte de seneste indlæg nu, men tak for din indsigt. Jeg mener dog at du tager fejl mht. angrebet... Morientes/Crouch lever slet ikke op til Nistelrooy/Rooney og Van Persie/Henry eller Drogba/? ...

Men nok om det.. Diskutér Doncaster i denne tråd, og så kan I evt. tage denne diskution op i en anden tråd, hvis I har lyst til det Wink



Jeg må lige komme med et sidste inndlæg/rettelse omkring det jeg skrev. Jeg mener heller ikke at Crouch og Morientes enkeltvis er bedre end Henry og Rooney m.m. men at de er mindst ligeså gode p.g.a den måde som liverpool spiller på. 
Logged

AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #51: 27 Dec 2005, 17:14 »

Det vil jeg give dig ret i Smiley Det vil bare være for besværligt at flytte de seneste indlæg nu, men tak for din indsigt. Jeg mener dog at du tager fejl mht. angrebet... Morientes/Crouch lever slet ikke op til Nistelrooy/Rooney og Van Persie/Henry eller Drogba/? ...

Men nok om det.. Diskutér Doncaster i denne tråd, og så kan I evt. tage denne diskution op i en anden tråd, hvis I har lyst til det Wink


Hvis du gerne vil stoppe diskussionen om dette i denne tråd, så er det måske lidt dumt selv at fortsætte den? Jeg bliver i hvert fald lige nødt til at komme med min mening om angriberne nu Wink Crouch og Moro er på papiret ikke ligeså gode som de andre angribere, men på banen er de mindst ligeså vigtige pga. Liverpools spillestil, som også gerre nævner Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #52: 29 Dec 2005, 23:45 »

Hvis du gerne vil stoppe diskussionen om dette i denne tråd, så er det måske lidt dumt selv at fortsætte den? Jeg bliver i hvert fald lige nødt til at komme med min mening om angriberne nu Wink Crouch og Moro er på papiret ikke ligeså gode som de andre angribere, men på banen er de mindst ligeså vigtige pga. Liverpools spillestil, som også gerre nævner Smiley

Intet er dumt når jeg er admin!  Wink Opstemt Muahahahaha  Grin

EOD Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #53: 30 Dec 2005, 00:01 »

Intet er dumt når jeg er admin!  Wink Opstemt Muahahahaha  Grin

EOD Wink

Tag du dig af dine artikler!

På forummet styrer jeg  Wink      Opstemt Muahahahaha  Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010