home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 439 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  DONCASTER!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: DONCASTER!!!  (Læst 9986 gange)
AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #30: 22 Dec 2005, 12:38 »

Født: 16. januar 1988

Tak Smiley Snart 18 år og han har vist allerede været inde omkring førsteholdet Thumbs Up
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #31: 22 Dec 2005, 12:43 »

Tak Smiley Snart 18 år og han har vist allerede været inde omkring førsteholdet Thumbs Up

Ja, og han var da én af de bedste, da han var blevet skiftet ind! Lad os håbe at udviklingen fortsætter, og vi snart ser ham på 1. holdet, samt landsholdet
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #32: 22 Dec 2005, 12:55 »

Ja, og han var da én af de bedste, da han var blevet skiftet ind! Lad os håbe at udviklingen fortsætter, og vi snart ser ham på 1. holdet, samt landsholdet

Hvis han bare begynder at få lidt kampe på 1. holdet en gang i mellem, så tror jeg på, at han går en stor fremtid i møde. Smiley

Men der går nok lidt tid, før han bliver landsholdsaktuel Wink
Logged

SirSøndergaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #33: 22 Dec 2005, 15:46 »

And did those boots of Arsenal's Team
Walk upon Highbury's turf so green?
And did they play with great esteem
The best football we've ever seen?

And with a cannon on our chest
We play with heart, and mind and zest
And we are proud to be Arsenal
In Victory Through Harmony .


Logged

AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #34: 22 Dec 2005, 16:57 »

And did those boots of Arsenal's Team
Walk upon Highbury's turf so green?
And did they play with great esteem
The best football we've ever seen?

And with a cannon on our chest
We play with heart, and mind and zest
And we are proud to be Arsenal
In Victory Through Harmony .

Er det nu man skal nævne, at Chelsea vist vandt 2-0 over Arsenal i ligaen? Grin Men godt at I kan holde humøret højt efter sådan en 'flot' sejr over et hold fra 3. bedste række Djævel
Logged

SirSøndergaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #35: 22 Dec 2005, 17:01 »

Haha, jeg vidste det var et spørgsmål om tid før en eller anden vil komme og lige nævne den skide lort pisse kamp ! . Jotak :/ . i en svær tid må man jo holde hovedet op . Jeg skal snart over og se dem igen . Håber jeg kan bringe en sejre med Opstemt
Logged

AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #36: 22 Dec 2005, 17:13 »

Haha, jeg vidste det var et spørgsmål om tid før en eller anden vil komme og lige nævne den skide lort pisse kamp ! . Jotak :/ . i en svær tid må man jo holde hovedet op . Jeg skal snart over og se dem igen . Håber jeg kan bringe en sejre med Opstemt

Det var da også flot at kunne slå et hold fra 3. bedste række efter straffespark Rullende Øjne Virkelig noget, der viser, at Arsenal er gode Grin Men I er da heldige, at det er Real Madrid, der står over for jer i CL. De burde ikke give mange hold problemer. Cool
Logged

SirSøndergaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #37: 22 Dec 2005, 17:37 »

Ja, det er måske godt nok . Men det skal nok komme bedre tider forude Grin .
Logged

AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #38: 22 Dec 2005, 17:39 »

Ja, det er måske godt nok . Men det skal nok komme bedre tider forude Grin .

Det må man da håbe for jer Cool
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #39: 22 Dec 2005, 22:07 »

Denne sæson lægger hverken Arsenal FC eller fansene meget i... Som Wenger tidligere har udtalt, så har vi solgt et par af vores stamspillere, samt at nogle af de ældre er ved at være for gamle.. Vieira er røget til Juve, og Lehmann, Bergkamp og Pires kører på de sidste vers. Derfor bruges denne sæson til at opbygge et nyt hold (Fabregas, Flamini, Van Persie, Senderos, Clichy, Hleb osv), hvorefter vi vil komme tilbage for fuld styrke. Det undrer mig ikke om Wenger laver nogle indkøb i januar og til sommer, og vi så er ved at være så gennemspillet til næste sæson, at vi tromler alt og alle der. Vi har trods alt et meget ungt hold, med Reyes, Van P, Flamini, Fabregas som nogle af stamspillerne, og når de først er spillet sammen, tvivler jeg ikke på at vi kommer til at true Chelsea.

Derfor ser jeg mest denne sæson som en "prøve" sæson, og glæder mig til at se holdet til næste sæson... Læg ikke for meget vægt i nederlagene og den dårlige position i år. Nederlag gør altid ondt, men vi tager let på det i år Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #40: 22 Dec 2005, 22:24 »

Hvordan kan en storklub som Arsenal give sig selv en "frisæson"?

Hvis det er pga. et generationsskifte, er det skifte, så ikke bare kommet et år for sent?
Logged

Mgt09
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #41: 22 Dec 2005, 22:30 »

Hvordan kan en storklub som Arsenal give sig selv en "frisæson"?

Hvis det er pga. et generationsskifte, er det skifte, så ikke bare kommet et år for sent?

Jeg forstår det heller ikke. For mig virker det som en utrolig dårlig undskyldning.
Logged

AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #42: 23 Dec 2005, 17:27 »

Denne sæson lægger hverken Arsenal FC eller fansene meget i... Som Wenger tidligere har udtalt, så har vi solgt et par af vores stamspillere, samt at nogle af de ældre er ved at være for gamle.. Vieira er røget til Juve, og Lehmann, Bergkamp og Pires kører på de sidste vers. Derfor bruges denne sæson til at opbygge et nyt hold (Fabregas, Flamini, Van Persie, Senderos, Clichy, Hleb osv), hvorefter vi vil komme tilbage for fuld styrke. Det undrer mig ikke om Wenger laver nogle indkøb i januar og til sommer, og vi så er ved at være så gennemspillet til næste sæson, at vi tromler alt og alle der. Vi har trods alt et meget ungt hold, med Reyes, Van P, Flamini, Fabregas som nogle af stamspillerne, og når de først er spillet sammen, tvivler jeg ikke på at vi kommer til at true Chelsea.

Derfor ser jeg mest denne sæson som en "prøve" sæson, og glæder mig til at se holdet til næste sæson... Læg ikke for meget vægt i nederlagene og den dårlige position i år. Nederlag gør altid ondt, men vi tager let på det i år Smiley

Jeg ser det som Mgt09 også som en dårlig undskyldning for resultaterne. Hvis man havde spurgt dig før sæsonen var gået igang, havde du så svaret det samme? Smiley

Det er klart at I har mange unge spillere, men der er altså også stadig mange rutinerede kræfter tilbage. Lehman, Campbell, Cole, Ljungberg, Pires, Henry og Bergkamp, og derfor synes jeg ikke man kan undskylde sig ud af problemerne pga. et generationsskifte. Okay man har mistet Vieira, men hvis man ikke kan klare sig uden ham, bør man så være regnet som et tophold? Ganske vist er han en af verdens bedste, men man må ikke være så afhængig af én bestemt spiller, hvis man vil være med i toppen år efter år. Måske har vi bare set det bedste fra Arsenals side, og nu bliver det så Chelsea og Liverpool, der bliver kæmperne i stedet for Manchester United og Arsenal.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #43: 23 Dec 2005, 17:48 »

Ja, det ville jeg da... Vi er på vej med et nyt hold, og vi er derfor svækket i år, da vi mangler generalen og styrmanden. Men efter denne sæson er vi klar på ny, og med i kapløbet med Chelsea. Jeg ville selvfølgelig hellere have set os i toppen af ligaen, men med det hold vi stiller med, kan det ikke forventes endnu.

Jo, vel har vi rutinerede kræfter tilbage.. Jeg vil nu ikke kalde Cole rutineret, hvad er han? 22/23 år? Men vi har ikke den leder som vi mangler, efter at Vieira er smuttet. Jeg håber at det på lang sigt kan blive Hleb. Henry er den eneste med potentielt lederskab (bortset fra Lehmann, men ser ikke en keeper som anfører), og så snart Henry er ude, melder problemerne. Der kan Hleb så gå ind, når han efter et års tid er blevet spillet ind på holdet, og har mere selvtillid.

Tror forresten ikke at du har set det sidste til hverken United eller Arsenal. Arsenal er på vej med et stort hold, og United skal nok komme igen når Ferguson ryger ud. Er du evt. Liverpool fan, siden du nævner dem i den sammenhæng? Jeg ser slet ikke Liverpool som et hold på højde med Arsenal, Chelsea eller United. Jo, vel har de nogle gode spillere, men de har ikke den samme klasse af spillere, og den samme bredde i truppen. Carragher, Riise, Hypiaa, Hamann lever slet ikke op til stjernerne i de 3 førnævnte klubber.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

AH
Gæst
 
Sv: DONCASTER!!!
« Svar #44: 23 Dec 2005, 18:09 »

Aaaargh...! Hvor blev mit indlæg af? Ubeslutsom
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010