|
mfjr
|
|
Hey. Vil høre om der var nogle der hviste om det var muligt at lave en playliste så man kunne hører f.eks nogle fans der sang i mens man spiller FM? Og Hvordan? Håber i vil hjælpe  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
10 der har læst-ingen der kan hjælpe?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
kom bare med et hurtigt svar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
HEP HEP! er der nogle der vil være flinke og hjælpe??? come on guys!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Tænker du på fan sange? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hey. Vil høre om der var nogle der hviste om det var muligt at lave en playliste så man kunne hører f.eks nogle fans der sang i mens man spiller FM? Og Hvordan? Håber i vil hjælpe  . Er det ikk bar og ligge nogle sange ind Winamp og spille dem når du spiller FM..?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Tænker du på fan sange?  Hey. Vil høre om der var nogle der hviste om det var muligt at lave en playliste så man kunne hører f.eks nogle fans der sang i mens man spiller FM? Og Hvordan? Håber i vil hjælpe  . nej tænker mere på en playliste så den spiller sangene (fansange) uden jeg skal sidde og klikke...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Er det ikk bar og ligge nogle sange ind Winamp og spille dem når du spiller FM..?
hvad er Winamp og hvordan ligger man dem ind?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
nej tænker mere på en playliste så den spiller sangene (fansange) uden jeg skal sidde og klikke...
Det kan du ikke  hvad er Winamp og hvordan ligger man dem ind?
Winamp er et afspilningsprogram, ligesom fx iTunes og Windows Media Player.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
hvad er Winamp og hvordan ligger man dem ind?
Det er et program man spiller musik i.. ligesom Windows Media player osv.. Hent det på www.Winamp.comDet med og få sangene kan jeg desværre ikk hjælpe med.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Winamp er et program a la Windows Media Player  Mener der er noget fansang playlist under downloads.. Kigger lige
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
Winamp er et program a la Windows Media Player  Mener der er noget fansang playlist under downloads.. Kigger lige har du fundet ud af det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mfjr
|
|
danke, men hvor skal man udpakke den? 
|
|
|