home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  1 Bruger, 714 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Økonomi
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Økonomi  (Læst 2004 gange)
9530-This
Ynglingespiller

Økonomi
« : 21 Dec 2005, 18:33 »

Hej,

Efter at have installeret den nye patch og spillet videre på et af mine spil, er jeg begyndt at få underskud hver måned, hvor jeg før havde overskud. Hvad kan det skyldes ? Der er ikke rigtigt sket noget i udgifterne - kun lidt i skat, og indtægterne er også som før ?  Huh

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Økonomi
« Svar #1: 21 Dec 2005, 18:36 »

Hej,

Efter at have installeret den nye patch og spillet videre på et af mine spil, er jeg begyndt at få underskud hver måned, hvor jeg før havde overskud. Hvad kan det skyldes ? Der er ikke rigtigt sket noget i udgifterne - kun lidt i skat, og indtægterne er også som før ?  Huh

Hvis du får havde overskud, og nu har underskud, må enten dine indtægter være gået ned, eller dine udgifter gået op! Det har ikke noget med patchen at gøre. Måske er du blevet slået ud af en tournering som har givet penge tidligere, du har givet nye kontrakter der øger lønbudgettet, eller så meget andet. Men patchen har ikke noget med det at gøre.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

9530-This
Ynglingespiller

« Svar #2: 21 Dec 2005, 18:51 »

Okay,

Men er ikke blevet slået ud eller noget, Og i lønbudget har jeg en forskel på 500 tusind med AaB.

Og så synes jeg det var lidt sjovt at det var lige efter jeg installeret patchen  Ubeslutsom

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #3: 21 Dec 2005, 19:04 »

Okay,

Men er ikke blevet slået ud eller noget, Og i lønbudget har jeg en forskel på 500 tusind med AaB.

Og så synes jeg det var lidt sjovt at det var lige efter jeg installeret patchen  Ubeslutsom

Personligt må jeg indrømme at jeg ikke kigger ret meget på lønbudget, da den ikke er en lede snor på hvordan ens økonomi er, du kan sagtens være flere millioner under, og stadig kører med dunrende underskud..

N17
Manager

« Svar #4: 22 Dec 2005, 20:49 »

Hej,

Jeg oplever det samme, og har intet ændret. Er desuden 10 millioner pr. uge under mit lønbudget. Så ved ikke hvad det er der gør man lige pludselig har underskud hele tiden.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bademesteren
Manager

« Svar #5: 22 Dec 2005, 21:11 »

Det virker underligt, at I nu er to, der har oplevet problemet. Lad os endelig høre, hvis der er flere...

Den eneste grund jeg umiddelbart kan se er, at I løbende har modtaget penge for spillerhandler og disse månedlige "tilskud" er bortfaldet og I derfor nu har færre ondtægter end før.

N17
Manager

« Svar #6: 22 Dec 2005, 21:17 »

Ved ikke hvad jeg skulle få det fra - handler er jo kun nogen måneder man kan det i. Men har aldrig haft underskud på den måde før. Jeg har stort set et underskud på minimum 50.000.000 kroner HVER måned. Det er ikke holdbart - Selvfølgelig er der de måneder hvor jeg har hentet mange spillere, og der er underskuddet selvfølgelig acceptabelt, men forstår bare ikke mit underskud derefter - Jeg var jo stadig med i alt. Men havde alligevel et kæmpe underskud  Ubeslutsom

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Bad_Bosni
Gæst

« Svar #7: 23 Dec 2005, 00:33 »

Sjovt nok har jeg oplevet akkurat det samme problem som overnævnte!

For første at nævne, er jeg ikke røget ud af nogen turneringer eller stoppet at modtage transferpenge, da jeg ingen transferpenge har!

A august måned spillede jeg 2 hjemmekampe og havde vel at mærke en lille overskud. Dernæst spillede jeg i september hele 3 hjemmekampe men fik alligevel en pæn underskud! Nu er jeg i oktober måned og underskuddet fortsætter...

Det, jeg har bemærket er, at det såkaldte "andet" i omkostninger stiger markant uden, at der er en klar forsåelse af, hvad det der "ander" står for...? Er der nogen af jer, der ved det?? Og hvorfor begynder den at stige så drastisk lige pludseligt i august og september måned! Jeg har ikke nogen logisk forklaring på det...

Det "andet" er 3,5 gange større end min lønudgifter og er direkte årsag til stagnation i min økonomi...

Det var egentligt grunden til, at jeg kiggede ind på dette emne i håb om at få svaret på spørgsmålet.. Skal dog sige, at jeg havde oplevet det samme i FM '05

AH
Gæst

« Svar #8: 27 Dec 2005, 17:21 »

Sjovt nok har jeg oplevet akkurat det samme problem som overnævnte!

For første at nævne, er jeg ikke røget ud af nogen turneringer eller stoppet at modtage transferpenge, da jeg ingen transferpenge har!

A august måned spillede jeg 2 hjemmekampe og havde vel at mærke en lille overskud. Dernæst spillede jeg i september hele 3 hjemmekampe men fik alligevel en pæn underskud! Nu er jeg i oktober måned og underskuddet fortsætter...

Det, jeg har bemærket er, at det såkaldte "andet" i omkostninger stiger markant uden, at der er en klar forsåelse af, hvad det der "ander" står for...? Er der nogen af jer, der ved det?? Og hvorfor begynder den at stige så drastisk lige pludseligt i august og september måned! Jeg har ikke nogen logisk forklaring på det...

Det "andet" er 3,5 gange større end min lønudgifter og er direkte årsag til stagnation i min økonomi...

Det var egentligt grunden til, at jeg kiggede ind på dette emne i håb om at få svaret på spørgsmålet.. Skal dog sige, at jeg havde oplevet det samme i FM '05

Jeg kan ikke finde andre forklaringer end, at klubben skal bruge penge til varme i banen Ubeslutsom

Jeg håber sgu ikke det er en bug, og jeg har heldigvis ikke oplevet det endnu. Så vi må jo bare håbe, at det sker i nogle få tilfælde Smiley

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010