home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 620 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!  (Læst 10889 gange)
mm_binder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« : 01 Apr 2007, 23:10 »

Spil facts:
ligaer: De to bedste ligaer fra Spanien, Tyskland og Italien og de tre bedste fra england. Database: Stor. Alle spillere loaded fra: Danmark.



Jeg, mig og Manchester United




Mig selv

Mit navn er Mathias M Binder, er 51 år gammel og fodboldtræner på et rimelig højt niveau. Jeg har tidligere trænet hold i Danmark og England og har derfor et meget godt kendskab til de to lande med hensyn til fodbold !! JEg har aldrig selv spillet proffesionel fodbold da det ikke har været min stærke side .. Tog en træner uddanelse hos selveste Fabio Capello sammen med nogle andre mænd som ville prøve lykken som fodboldtræner !! Vi sad på skolebænken i hele 3 år hos mesteren Capello. Jeg var jo træner før det, men for ligesom at tjene nogle point med hensyn til ansættelse i højere rangerende klubber, sagde jeg ja da tilbuddet kom om en lærerplads !!
   Jeg har kone og tre børn på 11, 15 og 21. Vi bor i Manchester hvor jeg har arbejdet som træner i Manchester City, men


Jeg blev ringet op en dag af Man Utd præsidenten David Gill angående den frie stilling som Manchester boss. Vi snakkede kun kort men aftalte et møde dagen efter !!
       Man Utd's tilbud var for godt til at kunne sige nej til og derfor følte jeg mig tvunget til at underskrive kontrakten. En 1årig med en ganske udemærket ugeløn .. Knap 500,000dkk,- fik jeg forhandlet mig op på.
       JEg ringede straks til min daværende præsi og sagde op med øjeblikkelig virkning !!



"Old Trafford". Min nye arbejdsplads !!



Præsenteret på Old Trafford

Godt en uge efter blev jeg præsenteret på Old Trafford. Det var en helt normal og traditionel præsentation med en masse presse folk og en masse spørgsmål. Efter pressekonferencen og en kort reception med bestyrelsen, vennerne og selvfølgelig familien tog jeg til træningsanlægget hvor jeg havde kaldt spillertruppen sammen til et informationsmøde. Jeg fortalte om mine og bestyrelsens mål for sæsonen og ude i fremtiden !!
    Derefter så jeg dem lave nogle træningsøvelser og vi havde det hyggeligt et par timer.


Min 11'er:

Jeg stiller med den klassiske 4-4-2, med offensive fløje. Min start ser således ud:

Edwin van der Saar

Gary Neville - Rio Ferdinand - Nemanja Vidic - Gabriel Heinze

Cristiano Ronaldo - Michael Carrick - Paul Scholes - Ryan Giggs

Wayne Rooney - Louis Saha


Kommentar: JEg har fået tildelt ca. 330 mil. til indkøb og mener at der skal investeres i en makker til Rooney og konkurrent til Saha. Mener det ser lidt tynd ud kun med Allan Smith, Solskjaer, Saha og Rooney .. Der skal en kvalitetsspiller til og helst en der kan gøre sig gældende om 5år .. gerne stadigvæk sammen med Rooney !!Ellers kunne der også godt være plads til en muligvis arving til Paul Scholes' midtbane plads. Scholes som jeg synes begynder at se lidt slidt ud og som nok ikke holder hele sæsonen med fuld spilletid. Ville være rart med en til at kunne supplere med der !! 


Ja jeg synes selv jeg har fået lavet en fornuftig indledning !! Men lad mig hører jeres mening ..

Næste gang vil jeg skrive om eventuelle indkøb og venskabskampe !!

MvH. mm_Binder
« Seneste Redigering: 03 Apr 2007, 00:07 af mm_binder » Logged

Spiller nu med:



Manchester United OG Mr. Ronaldo (:

Drillo
Gæst
 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #1: 01 Apr 2007, 23:16 »

Rigtig god Indledning/start, Men det er lidt svært at læse det du har skrevet med rødt. Men vil helt sikkert følge med. Thumbs Up
Logged

mm_binder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #2: 01 Apr 2007, 23:55 »

okay lyder fedt .. ja bemærkede også det med den røde skrift da jeg havde lagt det ind .. skal nok gøre det bedre i næste opdate
Logged

Spiller nu med:



Manchester United OG Mr. Ronaldo (:

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #3: 02 Apr 2007, 19:27 »

Igen genialt Wink Peace Drop den røde skrift Peace
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

Emillionaire
Gæst
 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #4: 02 Apr 2007, 19:35 »

fin start på en blog og du kan bare bruge sort og hvid som skrift det er jo Manchester United's andre farver Smiley


glæder mig til at se mere Opstemt
Logged

mm_binder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #5: 02 Apr 2007, 22:49 »

09.08.06

Jeg, mig og Manchester United (2)


Hjemmefronten ..

 Privat går det også rigtig godt. Vi har købt nyt hus i den anden del af byen mest pga. af afstanden til min arbejdsplads. Det var næsten påtvunget pga. af den egentligt meget lange afstand fra min tidligere arbejdsplads til min nye på dejlige Old Trafford !! Børnene er faldet godt til på skolerne og i fodboldklubben hvor de selvfølgelig også er begyndt af egen interesse .. Konen har beholdt sit gamle arbejde da afstanden ikke var så stor igen. Så ja det hele kører på "skinner" ¨på hjemmefronten ..

Sæson opstart i Klubben ..

Jeg har nu været igang med mit nye arbejde på Old Trafford i præcis 40 dage og jeg synes at det går forrygende godt !! Vi har fået spillet en go håndfuld venskabskampe med fornuftige udfald og jeg har fået et meget positivt forhold til min trup/kolleger. Jeg har også været på arbejde på transfermarkedet og hentet et par meget interrasante spillere til klubben !!

Første spillerpræsentation
Datoen var den 10. juli da jeg havde kaldt sammen til min første pressekonference !! Ualmindelig mange pressefolk var mødt op. Både klubbens egen tv kanal og selvfølgelig journalister fra hele verden. Grunden var at jeg, sammen med præsident David Gill kunne løfte sløret for sæsonens første indkøb .. Jeg sagde lige før at navnet skulle nævnes:" Han er formodentlig et af de allerstørste angrebstalenter i verden, men alligevel er han smækfyldt med internationalt erfaring." Derefter David Gill:" Det er med stor glæde og overlykkelighed at vi kan præsentere den lovede makker til Wayne Rooney, den spanske superstjerne .. David Villa !! !! !! !!"


Den nyindkøbte David Villa !!


Jeg er overlykkelig over at det lykkedes mig at få David Villa til klubben og jeg glæder mig meget til at skulle arbejde sammen med ham. Jeg måtte betale ca. 250,000,000dkk,- til hans tidligere klub Valencia. selvom det godt nok er det meste af mit transferbudget er jeg meget tilfreds. Er helt sikker på at han, sammen med Rooney vil udvikle sig til en af de bedste og mest målscorende angribere i verden ..

Evaluering af venskabskampene

Vi startede vores opstart ud med at spille ude mod samarbejdsklubben Livingston. Derefter nogle mindre engelske og skotske hold .. De blev allesammen besejsret med beskedne resultater som 5-0, 3-0, 8-0, 12-0 og 2-0 .. Næsten overvældende resultatersom jeg er ovenud tilfreds med !! !! Af kampene kan jeg se at min opstilling virker ganske godt og Wayne og David i front ser rigtigt lovende ud .. ud af de 30 mål holdet formåede at scorer stod angrebsduoen bag de 22 !! ganske fornemt.

Tur til USA ..

Som sidste led af sæsonopstarten drog vi en tur til USA hvor vi mødte og besejrede Kansas City, D.C. United, New York og Chicago .. også der fik jeg et godt billede af min trup.. ingen interne problemer eller noget !!


Giles Barnes .. ?!

Efter hjemkomsten fra USA kunne jeg præsentere to talenter i særklasse !! Giles Barnes, hentet i engelske Derby for knap 30,000,000DKK,- .. Giles Barnes er 18 år og har før sine to sæsoner i Derby haft én sæson i Manchester Uniteds U-18 hold .. Det andet stortalent var Columbianeren Sherman CArdenas .. Den 16årige offensive spiller kostede mig godt 5,000,000dkk,-, og jeg er overbevist om at han er en fremtidens mand !!


Stotalentet Giles Barnes !!



Den kun 16årige Sherman Cardenas !!



Ja nu hvor jeg selv mener at jeg har min spillertrup iorden og det hele er så fint, så fint så ser jeg nu meget frem til sæsondebuten i Premier League mod Bolton ..


På forhånd tak og MvH.

mm_Binder !!! Peace

Logged

Spiller nu med:



Manchester United OG Mr. Ronaldo (:

Emillionaire
Gæst
 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #6: 02 Apr 2007, 22:57 »

fede spillerindkøb, jeg glæder mig specielt til at se mere til Giles Barnes

Logged

mm_binder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #7: 02 Apr 2007, 22:59 »

ja gør jeg også Smiley   og mange tak for rosen !! Peace
Logged

Spiller nu med:



Manchester United OG Mr. Ronaldo (:

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #8: 02 Apr 2007, 23:20 »

Det ser jo rigtig godt ud... Gad vide om United kan lokke Villa fra Valencia IRL? det kunne være Nice...! Nåh.. men god blog indtil videre.. Jeg glæder mig meget til at følge verdens BEDSTE hold i deres jagt på samtlige på PL, CL, CC & LC... GO UNITED!!!!!!!!!!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

WaaZa
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #9: 03 Apr 2007, 00:12 »

Super fedt. kan gode lide din spiller indkøb. han der Derby fyren lød meget spændene !! Tunge Peace
Logged

Silkeborg IF . <3
ForeverSIF.dk

mm_binder
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #10: 03 Apr 2007, 00:16 »

ja ikk ? haha .. ses Peace
Logged

Spiller nu med:



Manchester United OG Mr. Ronaldo (:

Soccerpop
Gæst
 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #11: 03 Apr 2007, 01:17 »

For mange udråbstegn Wink og for mange ..
Ved godt jeg selv tit laver..., men ikke i en blog, og husk på at punktum skal være i forbindelse med det ord der blev skrevet før det blev sat Smiley Ellers udemærket start...
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #12: 03 Apr 2007, 01:19 »

behold Ole Gunnar Solskjaer  og sælg Alan Smith!
Logged

theo-walcott
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #13: 03 Apr 2007, 08:25 »

behold Ole Gunnar Solskjaer  og sælg Alan Smith!

ENIG.
Logged

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

bachpoulsen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De Røde Djævle frem i tiden .. ?? !!
« Svar #14: 03 Apr 2007, 10:32 »

God blog, men der er for mange udråbstegn som nogle af de andre også har sagt.
Logged

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010