home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:34:00 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:23:12 Bubbles Blogkonkur... #10 - Danish Viking Wa...
I går kl. 20:09:51 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 10:12:09 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  2 Brugere, 235 Gæster Online.

Indlæg: 1132800 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Brownie!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vil du følge med i bloggen?
Ja, helt sikkert!
Ja, måske.
Hvis der kommer update mere regelmæssigt!
Nej
Slet ikke!

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: The Brownie!  (Læst 10024 gange)
Swaagenz1
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #30: 03 Apr 2007, 11:35 »

Som ny bruger på FMfreaks har jeg været glædeligt overrasket over den gode tone på siden og over kvaliteten af de blogs der bliver skrevet.
Og jeg er enig med dem der siger at blogs på en FM-side skal handle om FM.
Men da kategorien jo blot hedder blogs - ja så er der en åbning for non-fm-blogs.
Men det er en balancegang. For skræksenariet er, at der pludselig kun findes blogs om non-fm.
Men jeg syntes i dette tilfælde at det er en frisk afveksling fra de "normale" fmblogs.
Man kunne måske ligefrem overveje en underkategori - "NON-FM-BLOGS".

Glæder mig til at læse mere om vores nye ven! Smiley
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Brownie!
« Svar #31: 03 Apr 2007, 11:53 »

Er da enig i at der skal være plads til det hele, selv om det ikke handler om FM. Men nu ligger blogs sektionen jo under Football Manager 2007 forummet, så det er jo nok ikke det rigtige sted denne tråd ligger. Det var måske en ide at smide den under Baren, hvor der er plads til hvad som helst, også Chelidze's grumme feriebilleder! Peace
Logged



Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Brownie!
« Svar #32: 11 Apr 2007, 18:30 »

Får vi snart en Opdatering? Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #33: 11 Apr 2007, 18:48 »

Jeg er igen ved at få lidt tid efter en hektisk periode. Så jeg vil våve skoene g sige i dag eller i morgen.. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #34: 11 Apr 2007, 19:58 »

Citat af: 7kfum
Mine mange talenter


Jeg kiggede ned af min krop, min buttede, men hurtige krop. Der var ikke langt ned til tæerne, men flot, det er jeg. Flottere end alle de andre. Måske var det derfor jeg altid blev drillet i skolen, de var misundelige. De kaldte mig altid lille, og det var jeg jo, men jeg var stolt af det. Jeg gik stille ind i stuen, i min 2 værelses lejlighed. Der var ikke så meget plads, men plads nok til at boltre sig med en pige. Plads nok til at forføre hende i stuen, og derefter fører hende ind i soveværelset, hvor alt kunne ske. Jeg har boet her siden jeg var 19 år gammel, da jeg for nu 7 år siden flyttede hjemmefra. Jeg flyttede hjemmefra et rækkehus, hvor min far alligevel aldrig var der. Lige siden min mors død, da jeg var meget lille, har han været på pub langt største delen af tiden.
Fortiden arbejder jeg i havnen, et job hvor jeg langt fra kan udfolde mig ordentligt, mine evner er langt større, jeg burde være direktør, der er bare ingen der har opdaget mine evner endnu. Verden er et sølle sted, et sted hvor dygtige folk som mig aldrig bliver opdaget. En ting der heller aldrig er blevet opdaget, er mit talent for fodbold. Jeg spiller angriber i den lokale klub Balliot Road F. C., og jeg styrer holdet fuldstændig, der er ingen i klubben der kan lige så meget som mig. Jeg er topscorer i vores liga, en liga som nok ligger omkring den 8. bedste i England. Jeg så mig selv, med Liverpool trøjen på maven, og skriften Nick Brown, over nummeret 11.



Er dette en bedre skrift?
Logged

Troels123
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #35: 12 Apr 2007, 16:16 »

Udemærket start... Han har vist ikke mindreværdskompleks er hva? Wink

PS: Bare en lille fejl, men hedder det ikke "på havnen"? Istedet for "i havnen"?

Det hedder også udmærket, ikke udEmærket Wink
-Just a fact, and no offense *S*.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #36: 12 Apr 2007, 16:18 »

Jeg er igen ved at få lidt tid efter en hektisk periode. Så jeg vil våve skoene g sige i dag eller i morgen.. Smiley

Tsk tsk... Ligesom jeg har en update i sigte.. Så får jeg en projektopgave hængende over hovedet.. Græder
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #37: 12 Apr 2007, 16:25 »

Er dette en bedre skrift?

Hvorfor overhovedet ændre den? Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #38: 17 Apr 2007, 15:19 »

Undskyld fordi i skal vinde i SÅ lang tid. Men jeg har været igang med en update et par gange, hvorefter jeg får en masse lektier for. Men nu er lektie perioden gået over for dette skole år., så der kommer nok snart aktivitet igen. En anden grund til den lange ventetid er at jeg har prioteret mit job som crew prospect højere, men nu er der tid til begge ting igen. Og i vil snart se en update her fra. Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Brownie!
« Svar #39: 17 Apr 2007, 15:28 »

lyder da godt
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Brownie!
« Svar #40: 17 Apr 2007, 15:30 »

Fedt Thumbs Up
Glæder jeg mig til Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #41: 17 Apr 2007, 15:36 »

Dejligt med 2 kommentarer allerede, jeg forventer en update, senest klokken 22:30.. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #42: 17 Apr 2007, 22:49 »

Vækkeuret er en dræber!



Ihk, ihk! Ihk, ihk! Lyden af det vi alle frygter, vækkeuret. Hvad er denne skabning skabt for, det eneste den gør, er at tvinge os op klokken 5 om morgenen. Gad vide hvilke onde tanker sådan et vækkeur har om os? Mon den kigger på når man kommer hjem klokken lort om natten, skide fuld, og den da tænker. Yes, så skal der tortureres!
Jeg kigger på vækkeuret, det viser som sædvanligt 5. 5, hvilket onde A-menneske har opfundet disse tider? Svaret er min chef, roden til alt ondt, han sætter mig til at læsse skibe når mit potentiale faktisk burde sidde på hans stol.
Først det ene, så det andet, det er at stå op af sengen som at gå, der er en forskel, når man har overstået trin 2, i at stå op af sengen. Så brækker man sig, i hvert fald hvis man fik lige så meget at drikke som jeg fik i går. Jeg lukker øjnene og kigger ned igen, under mig ligger en kæmpe grøn plet, jeg kan stadig se små stykker fisk, fra min fish and chips i går. Jeg kigger hen på det grufulde bæst ved siden af min seng, det viser lige pludselig 05:20, hvordan det er gået til, det ved jeg godt, det var igen det onde væsen inde i uret der var på spil. Jeg vidste jeg skulle møde halv 6, så jeg var nød til at vade hen til skabet, hurtigt få arbejdsdragt på, også løbe ned i bilen.
Jeg drøner hen af gaderne, for at nå det, da havnen er i sigte, er klokken blevet 5 over mødetid. Endelig er jeg der, dreje skarpt, DOM! Jeg når ikke at høre andet før den airbag foran mig skæmmer for mit udsyn. Jeg skubber den tilbage og løber ud, til min store forskrækkelse kan jeg se forenden er smadret, som jeg ser at min dag ikke kan blive værre, så kalder chefen.
”Sæt dig”, siger chefen med bestemt stemme.
”Hvad synes du selv om dit arbejde i den seneste tid, Brown?” Brummer han, så hans skæg rykker en anelse ud for hans overlæbe.
”Fin”, siger jeg ikke nærværende.

”Når, men det er bestemt ikke din underchefs mening, du sjusker, Brown!” Siger han med en bestemt mine.
”Og hvad så, jeg er jo fodboldstjerne”, griner jeg.
”Brown!” råber han og banker i bordet.
”Jeg er ligeglad om du så var Maradona! Du er degraderet! Du skal nu vaske skibe!” Råber han.
”Det kan du da ikke!” Råber jeg.
”Jo jeg kan, skrid så med dig!” Råber han.
Jeg vender ryggen til, og smækker døren efter mig, så alle kan høre det. Jeg går med bestemte skridt ned mod min bil. Tænder den, men jeg kan ikke køre. Hvad skal jeg gøre uden et job? Jeg åbner døren og træder ud af bilen.

Da jeg når ned til vaskedelen, ser jeg en gammel mand for enden.
”Hej, er du Nick, Nick Brown?” Råber han efter mig.
”Ja det er mig, du kender mig jo nok i forvejen. Jeg er topscorer i Balliot Road F.C”, siger jeg, for han skal ikke komme og spille god overfor mig.
”Nej, det gør jeg ikke unge mand. Og jeg er ligeglad hvem du er”, siger den gammel mand bestemt.
Jeg passere ham uden en lyd. Hvem tror han, han er?
”Du tager bare den båd der ovre”, råber han og peger.

Endelig fri. Klokken er 15:00, og jeg har endelig fået fri. Jeg tager bilen og stopper ved den første kiosk får at købe Liverpool Echo. Men forsiden skræmmer mig væk, Liverpool banket 4-1 af Manchester. Hvorfor så jeg ikke den kamp? Og hvad i alverden skete der for Liverpool?


Morgen igen, men det er ikke samme følelse som i går, det er som om der ligger noget ved siden af mig, noget som får sengen til at bue. Og da jeg vender mig om finder jeg en 200 kilo tung kolos, ved siden af mig. Hvad i alverden har jeg nu rodet mig ud i?
« Seneste Redigering: 17 Apr 2007, 22:51 af 7kfum » Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Brownie!
« Svar #43: 17 Apr 2007, 23:06 »

Rigtig godt skrevet Thumbs Up
Du forstår virkelig at fange en når du skriver Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: The Brownie!
« Svar #44: 19 Apr 2007, 12:13 »

Jeg er syg i dag, desværre. Men det betyder jeg har hele dagen hjemme, og muligvis tid til en update.

Men husk, det er meget sjovere at skrive blog hvis der kommer kommentarer.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010