home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 799 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Målmands Tråden
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilke handsker står du i?
Uhlsport
- 32 (26,9%)
Reusch
- 5 (4,2%)
Adidas
- 12 (10,1%)
Nike
- 16 (13,4%)
Puma
- 13 (10,9%)
Sells
- 12 (10,1%)
Selsport
- 1 (0,8%)
Lotto
- 2 (1,7%)
Select
- 25 (21%)
Kappa
- 1 (0,8%)
Antal Stemmer: 119

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Målmands Tråden  (Læst 49192 gange)
haboi
Juniorspiller
**

Sv: Målmands Tråden
« Svar #120: 19 Sep 2007, 15:35 »

SHIT BOYS ( sells og mfjr ) det er jo rent kaffestue, så meget som i kan kævle  Wink
Er dog helt målløs over jeres forbrug af målmandshandsker.. Et par hvert halve år burde være nok og så bruger man de gamle til at stå med til træning... Jo svære det er at gribe en bold, jo bedre må du nødvendigvis blive til at gribe... ( køre lidt på samme teori som at afrikaner, der har spillet i bare fødder er vilde med en bold Smiley
Jeg er 25 og spiller serie 3 og har sku ikke råd til at købe handsker hver gang de er lidt slidte.. Skal dog ud nu og havde nye og det skal være Sells denne gang..
Nu har jeg ikke set dig stå Sells og du siger også at du skal sammenligne dig med jævnalderne, men at gå ud i feltet er bestemt ikke noget målmænd i din alder er gode til.... I har ikke overblikket og rutine til det.. Jeres force ligger tilgængæld klart i jeres reaktionsevne og mod (en mod en ) sorry to say (bare min holdning.)
Jeg selv har to store minuser, som jeg konstant prøver at gøre bedre
1. Min venstre side (klassisk)
2. Mine udspark stinker..
Men det vigtigste er at forberde sine svagheder og være en stabil målmand, da meget af ens gode sider kun bliver brugt i hver anden kamp, samtidig med det også kommer meget an på hvordan man kommer "ind" i kampen....
Hold da op det var lige lidt mere end jeg havde regnet med.. Beklagere...

Racmuzzen
Gæst

« Svar #121: 19 Sep 2007, 15:44 »

, er selv skadet lige pt. Men efter min skade regner jeg STÆRKT med at blive målmand, så derfor starter jeg nok i den lokale fodboldklub Opstemt og starter som målmand hos dem, men der er stadig 1år tilbage s; og da jeg ikke gider spille i min gamle klub mere, må jeg jo tage til den lokale og starte på ny Skuffet

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 19 Sep 2007, 19:19 »

SHIT BOYS ( sells og mfjr ) det er jo rent kaffestue, så meget som i kan kævle  Wink
Er dog helt målløs over jeres forbrug af målmandshandsker.. Et par hvert halve år burde være nok og så bruger man de gamle til at stå med til træning... Jo svære det er at gribe en bold, jo bedre må du nødvendigvis blive til at gribe... ( køre lidt på samme teori som at afrikaner, der har spillet i bare fødder er vilde med en bold Smiley
Jeg er 25 og spiller serie 3 og har sku ikke råd til at købe handsker hver gang de er lidt slidte.. Skal dog ud nu og havde nye og det skal være Sells denne gang..
Nu har jeg ikke set dig stå Sells og du siger også at du skal sammenligne dig med jævnalderne, men at gå ud i feltet er bestemt ikke noget målmænd i din alder er gode til.... I har ikke overblikket og rutine til det.. Jeres force ligger tilgængæld klart i jeres reaktionsevne og mod (en mod en ) sorry to say (bare min holdning.)
Jeg selv har to store minuser, som jeg konstant prøver at gøre bedre
1. Min venstre side (klassisk)
2. Mine udspark stinker..
Men det vigtigste er at forberde sine svagheder og være en stabil målmand, da meget af ens gode sider kun bliver brugt i hver anden kamp, samtidig med det også kommer meget an på hvordan man kommer "ind" i kampen....
Hold da op det var lige lidt mere end jeg havde regnet med.. Beklagere...
for det første: jeg kan sagtens gå ud i feltet og gribe en bold http://www.great-save.com/top52g497665/Gloves/Sells-/Sells-Adhesion-Ultra-Climate-/p-6-100-305/ 2 par og til jul http://www.great-save.com/top52g497665/Gloves/Puma/EXCLUSIVE-Puma-V-Konstrukt-Roll-/p-6-115-1309/ (ja jeg er storforbruger af handsker)
for det tredje: et par handsker hvert halve år!? du kan sku da ikke gribe en bold til sidst (måske hvis du er heldig)!

for det andet: så har jeg ikke købt nogle af dem men køber snart:

haboi
Juniorspiller
**

« Svar #123: 20 Sep 2007, 11:20 »

Det er sku nok ved at være for lang tid siden jeg har været i din alder.. Men har trænet flere knægte i din alder og ved nogenlund hvor deres styrker og svagheder ligger ( som sagt har jeg ikke set dig spille, så kan ikke pointe bestemt dig ud, men referer bare til mine egne erfaringer.. No harm ment Wink
Jeg slider nok et par handsker i løbet af tre uge med 6 træningspas, så synes det er i overkanten at købe nye handsker en gang hver anden md.... Bliver fandme dyrt. så træning er med "lorte" handsker og så håber, tror jeg at jeg bliver bedre jo svære det er at gribe/holde  Thumbs Up
Gad dog vildt gerne havde det der net som FCK har lavet... Det er gude til at stå og selvtræne med..  Eller er interval spil også godt træningen...

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #124: 20 Sep 2007, 15:15 »

Det er sku nok ved at være for lang tid siden jeg har været i din alder.. Men har trænet flere knægte i din alder og ved nogenlund hvor deres styrker og svagheder ligger ( som sagt har jeg ikke set dig spille, så kan ikke pointe bestemt dig ud, men referer bare til mine egne erfaringer.. No harm ment Wink
Jeg slider nok et par handsker i løbet af tre uge med 6 træningspas, så synes det er i overkanten at købe nye handsker en gang hver anden md.... Bliver fandme dyrt. så træning er med "lorte" handsker og så håber, tror jeg at jeg bliver bedre jo svære det er at gribe/holde  Thumbs Up
Gad dog vildt gerne havde det der net som FCK har lavet... Det er gude til at stå og selvtræne med..  Eller er interval spil også godt træningen...
Det er ikke fck det er en ude fra sundby bk dewr har solgt ideen til fck

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 23 Sep 2007, 11:10 »

Jeg synes sells er bedst.
men dem bruger jeg kun til kamp,
ellers bruger jeg select - pro.
som jeg har fået af Fc nordsjællands målmand: kim christensen.

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

KLB
Gæst

« Svar #126: 30 Sep 2007, 21:38 »

Sells Helt klart!
Dem med d3o virker i hvertfald fint for mig!
men er lige kommet fra en tommelfingerskade og den hopper nogle gange op igen på grund af et forkert vrid nogle der kan hjælpemed evt. optapeninger?
« Seneste Redigering: 30 Sep 2007, 21:41 af KLB » Logged

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #127: 11 Feb 2008, 14:19 »

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #128: 11 Feb 2008, 14:50 »

Tjah, har lige fået handsker til den nye sæson - forsøger mig med Sells for første gang:

2 x http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=703&id=26987 til kamp, og
2 x http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=703&id=30173 til træning.

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #129: 11 Feb 2008, 14:54 »

og forresten er der nogle der har erfarring med reusch aquatech? For det overvejer jeg virkelig at købe

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #130: 11 Feb 2008, 15:31 »

Jeg vil sige Uhlsport handsker eller Sells er de bedste handsker du kan få, de gode og gribe med også er de Uhlsporthandsker også fede, begge handsker er holbare.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 11 Feb 2008, 15:35 »

så du synes ikke at jeg skal købe nogle aquatech handsker?

Anqes
Ynglingespiller

« Svar #132: 11 Feb 2008, 15:59 »

Kender dem ikke rigtigt, jeg ville selv købe Sells eller uhlsport hvis jeg var dig.

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

sells!
Førsteholdsspiller

« Svar #133: 11 Feb 2008, 16:02 »

ok. det vil jeg så overveje. men jeg tror jeg venter på at den nye sells kollektion kommer ud.

Holm
Landsholdsspiller

« Svar #134: 13 Feb 2008, 16:23 »

En god idé, tag med nogle gutter ud og spil og få spillet en masse sol og nalle * der kommer du ud i alle sitiuationer.

* Et spil hvor man er ude hvis man skyder ved siden af og score man er man videre i spiller og lavger målmanden over 20 redninger . så vinder han en pokal. Sådan spiller vi det.

Man får både kontras, lang skud og skud på nært hold mod en, og nogle gange os indlæg, kun hvios spilleren ikke gider at løbe og bare sparker ind over. Men virkelig et spil som har udviklet mig meget. Har dog stadig min svage højre side. Trods jeg er højre håndet, så kan jeg ikke så godt springe til den side. Nogle som har nogle fif. ?

[Min signatur er for stor]

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010