home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 494 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..  (Læst 2371 gange)
BindeR
Gæst
 
Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« : 28 Mar 2007, 22:07 »

Ny træner i Ajax
   



Jeg bliver præsenteret

Endelig var dagen kommet hvor jeg skulle præsenteres som ny træner i storklubben Ajax FC. Jeg havde selvfølgelig glædet mig som et lille barn og havde virkelig set frem til det !! Klub præsidentenog jeg havde allerede fået opbygget et rigtig godt og solidt venskab til hinanden og det hele så rigtig lovende ud!! Der var mange fans og pressefolk mødt op til præsentationen, hvilket bare varmede inde i mig ..

Jeg, Mathias Møller Binder er fodboldtræner og siden jeg var dreng altid villet været det !! Jeg er dansker og 35 år gammel, men jeg har en go' portion erfaring fra tidligere trænerjobs. Da jeg blev ringet op af Ajax klubben var jeg ikke et sekund i tvivl om, at det var et for godt tilbud til at kunne afvise !! Så nu har jeg og min kone og tre børn købt hus og det hele i centrum af Amsterdam hvor klubben har hjemmebanen Amsterdam ArenA.



Min nye arbejdsplads somjeg glæder mig til at skulle tilbringe mange timer på .. !!

Mål, holdet og transfer

Jeg har tre mål med dette hold. 1. Vinde Æresdivisonen, 2. minimum en ottendedels finale i Championsleague og 3. holde så vidt muligt på min fantastiske spillertrup + at kigge fremad med hensyn til indkøb af talenter m.m. og selvfølgelig indkøb af forstærkninger til det nuværende førstehold .. det kommer jeg jo nok ikke udenom på visse pladser !! Ja, så enkelt kan er det. Det bliver spændende at se om jeg kan fuldfører mine mål, men jeg regner dog selv med det !!



   Jeg regner med at skulle spille en 3-1-2-3-1 .. en noget usædvanlig opstilling men meget spændende og den passer rimelig godt til holdets trup !! Der er hård kamp om pladserne som forventet, men jeg har dog selvfølgelig en ener !!

Jeg stiller op som følgende:

[table]                                 M Stekelenburg
  
                          J Heitinga                       J Stamm                 E Abidal (nyindkøb)

                                                          T Linderoth (nyindkøbt)/H Maduro

                                      P Mendes (nyindkøbt)          W sneijder

             M Rosales                          Kenneth Perez/Matias Fernandez (nyindkøbt)       Roger

                                                        K van der Huntelaar
[/table]

Som det ses er der skrevet Nyindkøbt ved nogle af spillerne og det er ganske enkelt fordi at jeg har haft checkhæftet fremme !! Har hentet Eric Abidal fra Lyon for ca. 50,000,000dkk,- .. Tobias Linderoth er taget med hjemmefra. Købt af FCK for knap 25,000,000dkk,- .. Pedro Mendes er hentet i den engelske klub Porthsmouth for 62,000,000dkk,- .. og så det kæmpe talent fra Chile, Matias Fernandez. Helt præcist er han købt i klubben Colo Colo for 55,000,000dkk,- dog over 24 måneder !! Altså har jeg kun brugt ca. det halve af mit transferbudget, og jeg må indrømme at mit hold ser skræmmende godt ud !!


Klubbens dyreste indkøb efter at halvdelen af sommer transfervinduet er gået .. Pedro Mendes !!




MvH. BindeR


Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #1: 28 Mar 2007, 22:12 »

fin start på en blog og dejligt billede af Ajax's stadion Opstemt

Matias Fernandez og Tobias Linderoth i sammmen spil Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt Opstemt

og også fedt at se Abidal og Mendes i klubben

et stort 11 tal får indkøb  Thumbs Up
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #2: 28 Mar 2007, 22:14 »

Fin start, men prøv at få styr på størrelsen af billederne :-)
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #3: 28 Mar 2007, 22:26 »

Fin start, men lidt synd du kalder Klaas Jan Huntelaar for K Van der Huntelaar Wink
Logged

bsb-wessel
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #4: 29 Mar 2007, 07:51 »

god start
Logged

BindeR
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #5: 29 Mar 2007, 17:17 »

nåeh ja .. det var sgu en smutter den med Klaas Jan Huntelaar.. hehe .. og har ikke helt check på hvordan og hvorledes med billederne endnu .. men det kommer nok Peace
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #6: 29 Mar 2007, 18:13 »

Fin blog...
Men få dine billeder lidt bedre næste gang ...

Smiley
Logged

Blackhawk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #7: 29 Mar 2007, 18:16 »

Fin start, men lidt synd du kalder Klaas Jan Huntelaar for K Van der Huntelaar Wink
Grin

Ej, det er fin start, og super indkøb.! Dog syntes jeg du skal habde lidt mere styr på dine billeder. Brug denne kode:

Kode:
[img width=??? height=???]"link"[/img]
Logged

BindeR
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #8: 29 Mar 2007, 20:23 »

okay tak

Peace
Logged

BindeR
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #9: 29 Mar 2007, 22:18 »

Evaluering af August måned


  Der er sket en del ting i August måned både privat og i klubben. Vil først fremhæve klubben og evaluere måneden ..

Endelig kamp

Endelig skulle der spilles venskabskampe og jeg kunne se hvor mit hold stod i forhold til hvad de skulle .. Jeg havde arrangeret en træningstur til England, hvilket indeholdt 4 kampe mod ene 1. divisionshold. Udover det skulle der afholdes en træningsturnering på Amsterdam ArenA. Og så skulle der også spilles tre dybt alvorlige og meget vigtige kampe !!
Træningskampene kom jeg og resten af holdet ubesejret igennem. Selvom man skulle tro at det var fint det hele, så fandt jeg ud af, at jeg var nød til at finde en anden opstilling. Holdet skabte simpelthen alt for få chancer !!         
  Træningsturneringen på vores eget græs blev også vundet, ved først at besejre Heerenven i semifinalen og derefter vores u-19 hold i finalen, som ellers viste rigtig gode takter igennem de to kampe. Men jeg var dog stadigvæk ikke tilfreds med holdets angrebsspil !! Der blev scoret alt for lidt mål på alt for lidt chancer ..


Alvor for første gang

Det var den traditionsrige supercupfinale, der stod mellem Mestrene og Pokalvinderne. Det betød altså en kamp på Amsterdam ArenA mod PSV.

PSV-AFC Ajax 1-0 (0-0)
Målscorer:Kone

Efter kampen var jeg selvfølgelig dybt dybt skuffet eftersom jeg følte at vi styrede hele kampen og havde helt klart fortjent trofæet !! Ærgeligt ærgeligt !!


Transfer handler ..

Selvom det godt kunne have lydt til at jeg havde forhandlet færdig på transfermarkedet, var jeg igen igang et par uger senere .. Jeg havde fået hentet kæmpe talentet, Vanden Borre i Anderlecht. Jeg måtte af med 30,000,000dkk,- .. dog over 24måneder, hvilket jeg egentligt var godt tilfreds med .. Derudover har jeg solgt svenskeren Markus Rosenberg til Lille for 15,000,000dkk,- .. Det var eftersom jeg og min assistent var blevet enige om at han ikke havde nogen fremtid i klubben !!

[img width=??? height=???]http://www.ajaxonline.org/rosenberggroningen.jpg[/img]
Den solgte Markus Rosenberg


Champions league

Jeg var i 3. kvalifikationsrunde blevet sat op imod det østrigske hold Austria Wien. Første kamp skulle spilles hjemme og skulle vise sig at blive spændende !!

AFC Ajax -Austria Wien0-0 (0-0)

Det var en hårdt fightet kamp med mange gule kort, men desværre ikke nogen mål .. Jeg kan selvfølgelig ikke være tilfreds med resultatet, men må dog se fremad, for der ventede en spændende sæson debut kamp !!

FC Ultrecht- AFC Ajax 1-2 (0-0)
Målscorer: Ryan Babbel, Klaas-Jan Huntelaar &Sander Keller

En glimrende sæsondebut som der ikke rigtig kan sættes en finger ved .. Flot !!

[img width=??? height=???]http://www.footballguru.org/news_images/play_34.jpg[/img]
Kampens spiller og redningsmand med afgørende mål i to minutters overtid !!


En udemærket måned efter min mening !!

MvH. BindeR
Logged

BindeR
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #10: 29 Mar 2007, 22:19 »

Ups .. problemer med billederne igen .. beklager !!
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #11: 29 Mar 2007, 22:28 »

god update men det private hvor er det henne?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

BindeR
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #12: 01 Apr 2007, 13:19 »

Kode:
[img width=??? height=???]http://www.pilkanozna.pl/fotki/2006/ms2006/zawodnicy/szwecja/linderoth_g_280x210.jpg[/img]
Logged

BindeR
Gæst
 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #13: 01 Apr 2007, 13:21 »

[/img]
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Ajax kigger opad igen !! ny tid venter ..
« Svar #14: 01 Apr 2007, 13:26 »

Når du søger på google skal du se på de tal der ståt under billedet det første skal du sætte ind efter width= i din kode det andet efter height= Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010