home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 741 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Nyt spil, virker ikke.. HJÆLP MIG! PLEASE
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nyt spil, virker ikke.. HJÆLP MIG! PLEASE  (Læst 404 gange)
Lantz
Gæst

Nyt spil, virker ikke.. HJÆLP MIG! PLEASE
« : 25 Mar 2007, 20:07 »

Når jeg går ind i Football manage 07, som ligger på mit skrivebord og den går ind i hovedmenuen.
Når jeg så trykker nyt spil og derefter vælger hvilke ligaer trykker jeg start spil. Der kommer " loading" op som normalt, altså konfiguering af spil, efter at den måske har "loaded" i 30 seksunder og der er langt igen før den har loaded træner osv. går "loaded" "tegningen" væk og der kommer den lille fodbold frem, som betyder loading/timeglas...
Der sker derefter ikke noget i lang tid...
Da jeg ikke gider at vente mere treykker jeg Alt-Ctrl-Delete og derefter kommer den frem på skærmen. Der står at programmet "Football Manager" ikke svarer.
Det er jo mystisk..
Jeg ved ikke om de logo eller alt det andet som jeg har downloadet til mit manager spil fra denne webside har noget med det at gøre.
Men jeg har spillet det siden november og først her i fredags (23-3-07) gør den dette dumme mod mig.
Da jeg har prøvet alt lige fra at uninstallere spillet til at låne en af mine venners for at se om det var cd´en. Men nej ikke cd´en. Så det må være noget i spillet eller på computeren.
Min computer er en Acer og der er intet problem med den og spillet. Så jeg forstår det ikke og især når det bare sker lige pludselig...
Jeg har også en anden ting, Når jeg starter football manager 07 op, så kommer alle de reklamer/informationer og den kan man ikke trykke væk fra. Men derefter kommer der en sort skærm, hvor den lille fodbold som betyder loading stadig bevæger sig dernede i højre hjørne...
Det er underligt jeg skal vente 2-5 min før den er væk óg der efter kommer så menuen.
Jeg har prøvet at trykke Alt-Ctrl-Delete, men der står der at programmet stadig kører helt optimalt..

Er der nogen som har kendskab eller ved hvad der er galt, må i meget gerne hjælpe mig. Enten lav et hurtigt svar, eller send en mail til mig på mailandressen Mathias@ea20.dk.
Jeg kan simpelthen ikke leve uden!

På forhånd TAK.

Benjamand
Gæst

Sv: Nyt spil, virker ikke.. HJÆLP MIG! PLEASE
« Svar #1: 23 Sep 2007, 19:47 »

Jeg har også et problem med mit football manager 07 til min MacBook. Det fungerede fint indtil det lige pludselig blev helt sort når jeg gik ind i det så jeg afinstallerede det. Problemet er bare at det ikke kan installeres nu! NÅr jeg går i gang med at installere det sir´den lige pludselig at der var en fejl så programmet var nødt til at afslutte og så spørge den om jeg vil sende en rapport til Apple. Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe. Savner football manager!!!!!!Ved At der ikke er noget galt med spillet for det dur på andre computere. Please Hjælp hvis i kan... på forhånd tak!

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010