home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Olympique de Marseille < Schalke 04
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Olympique de Marseille < Schalke 04  (Læst 66122 gange)
Blackhawk
Landsholdsspiller

Sv: Olympique de Marseille < Schalke 04
« Svar #270: 03 Maj 2007, 16:29 »

Stillingen: Smiley

EDIT: Update på forrige side.

Møller
Gæst

« Svar #271: 03 Maj 2007, 16:31 »

Ser da stadig godt ud BH - MSN ? Peace

KUTGW

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #272: 03 Maj 2007, 18:30 »

Yderligere kommentare? Smiley

Aabrune
Lilleputspiller
*

« Svar #273: 03 Maj 2007, 20:49 »

Synes det er en fed blog, men kunne bedre lide din skrive-stil i schalke, da den var mere overskuelig og enkel synes jeg.

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #274: 03 Maj 2007, 22:09 »

Godt valg !

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #275: 04 Maj 2007, 11:37 »

Synes det er en fed blog, men kunne bedre lide din skrive-stil i schalke, da den var mere overskuelig og enkel synes jeg.

Som skrevet tidliger, er dette en hurtig måde at få sæsonen over på. Går tilbage til en anden skrivestil, når den nye sæson indtræder Smiley

Godt valg !

Tak. Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #276: 04 Maj 2007, 12:24 »

Formentlig ingen update idag, da jeg skal være sammen med en ven. Håber på at få sæsonafslutningen klar til imorgen Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #277: 04 Maj 2007, 13:19 »

Kan ikke vente til i morgen. God blog du er i gang med BH...

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #278: 04 Maj 2007, 21:27 »

Kan ikke vente til i morgen. God blog du er i gang med BH...

Det bliver du nød til Wink
Har været hos en ven hele dagen, og er først lige kommet hjem. Updaten er klar imorgen

des
Juniorspiller
**

« Svar #279: 04 Maj 2007, 21:36 »

det lyder godt.

theo-walcott
Reserveholdsspiller

« Svar #280: 05 Maj 2007, 09:56 »

Ja virklig godt . jeg sagde jo at jeg ville f'lge med 4ever .

FCK styre for vildt de køber bare de sygeste spillere..!!;) Det gør Brøndby bare ikke Opstemt

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #281: 05 Maj 2007, 17:58 »

AFSLUTNINGEN PÅ SÆSONEN
APRIL & MAJ
Kampe:

Marseille - Bastia 5-0
Valenciennes - Marseille 0-3
Marseille - Lyon 3-0
Paris - Marseille 1-1
Marseille - Nice 2-0
Troyes - Marseille 1-0
Marseille - Toulouse 1-0
Gueegnon - Marseille 1-1
Marseille - Lille 5-0

Den endelige kamp om mesterskabet skulle stå sin prøve. Marseille var på forhånd ikke med i opløbet, men alt kunne nå at ske, og med "kun" 13 point op til suveræne Lyon, lå der måske håb forude. Ellers glat det om at holde fast i den UEFA-Cup givende 4. plads, eller måske tage skridtet op i tabellen, og ud i Europa (Champions League). Et meget stramt kampprogram, med topkampe mod Lyon, Paris og Lille, ventede l'OM. De to første kampe var dog mod to undertippet hold, Bastia og Valenciennes. Bastia blev overkommeligt slået med 5-0 (Delgado*4, Nani). Delgado stod for dagens helt store præsentation med sine utrolige 4 mål. Nani stod dog for dagens bedste, da han kanonere en bold i nettet, efter at havde snydt 3 mand. Spillerne holdt det høje niveau kampen efter, og vandt 3-0 (Delgado, Niang, Sosa) over upåagtede Valenciennes. Samtidig fik Valenciennes en mand smidt ud, så sejren var aldrig i fare.

Min største kamp som Marseille træner, skulle stå runden efter mod mesterholdet Lyon. Det galt først og fremmest om ikke at smide 4. pladsen med et nederlag, og med lidt held kunne vi måske vinde kampen. Og hvilken kamp det blev for hjemmeholdet. Med 3 mål, vandt Marseille kampen 3-0 (Gökhan, Delgado, Sanchez). Store dele af kampen blev Lyon spillet ud af banen, så sejren var fuldt fortjent.

Jubel efter sejren over Lille
Igen runden efter var der topkamp på programmet. Paris Saint German tog hjemme imod Marseille, hvor en uafgjort kunne stille begge hold tilfredse. Og det blev det så. Kampen endte 1-1 (Delgado), og vores eneste mål blev scoret af Delgado. Det var ellers Paris der kom foran efter kun 3 min., men set over hele kampen var det nok det rigtige resultat.

De tre efterfølgende kampe blev det til 2 gode sejre mod hhv. Nice og Toulouse og 1 nederlag. Nice blev sendt hjem fra Stade Velodrome med 0-2 (Delgado, selvmål) i bagagen, mens Toulouse blev sendt hjem fra samme sted med 1-0 (Diaby). Ind imellem de 2 kampe, ventede Troyes ude, og desværre lykkedes det ikke Marseille at udnytte deres chancer, så nederlaget var uundgåeligt.

Efter en god periode, kom sæsonen største skuffelse, hvor Marseille bare skulle hente en sejr for at sikre 4. pladsen i ligaen. Men selvfølgelig gik det ikke sådan. Gueugnon kæmpede bragt, og havde også brug for alle 3 point for at undgå nedrykning. Kampen endte 1-1 (Nasri), efter Gueugnon var kommet foran.
Lyon mestre for 8 gang i træk!
Dermed skulle alle 3 point hentes hjemme mod 2. pladsen Lille. Kampen om mesterskabet var allerede afgjort, så Lille havde ikke så meget at spille få. Det viste sig også hurtigt at Marseille var mest motiveret, og fortjent hentede de en sikker og flot 5-0 sejr (Niang*2, Delgado*3). Årets topscorer Delgado, sluttede med manér og scorede sit 3 hattrick siden Mathias Huss-Hansen kom til.

Manger Mathias Huss-Hansens vurdering af sæsonen: "Det har uden tvivl gået langt bedre en jeg havde forventet. At overtage et hold i krise, er ikke altid den letteste opgave, men med dette hold, kunne det næsten ikke gå galt. Jeg tror virkelig vi har et slagkraftigt hold, og kan næsten ikke vente på næste sæson. Og så var det dejligt at hente en titel, det er de fansene vil se".

Sæsonens Priser:

Årets spiller:
1. Cesar Delgado, Marseille
2. John Utaka, Rennes
3. Fred, Lyon

Årets målmand:
1. Tony Sylva, Lille
2. Fabian Barthez, Nantes
3. Oliveier Sorin, Auxerre

Årets mest lovende spiller:
1. Dimitri Payet, Nantes
2. Janathan Lacourt, Lens
3. Garry Bocaly, Marseille

Årets topscorer:
1. Cesar Delgado, Marseille (28)
2. John Utaka, Rennes (24)
3. Fred, Lyon (18)

Årets mål:
1. Cesar Delgado, Marseille (v. Strasbourg 10-1/09)
2. Geoffrey Doumeng, Valenciennes (v. St. Etienne 14-3/09
3. Fernando, Bordeaux (v. Marseille 7-2/09

Året hold:
Sylva - G. Bocaly, Cris, M. Planus, G. Cerdan - J. Faubert,
E. Didot, S. Nasri, D. Payet - J. Utaka, C. Delgado

Efter den succes Marseille oplevede under manager Mathias Huss-Hansens første 6 måneder, er der ikke overraskende mange spiller på diverse priser. Delgado var den helt store spiller, og med hans 28 sæsonmål, var han stærkt medvirkende til Marseilles 4.plads. Han blev med sine 28 mål sæsonen topscorer, samtidig med han også tog prisen som årets spiller. Og mens vi snakker om Delgado, kan vi også lige nævne at et af hans 28 sæsontræffere, blev kåret til årets mål. Bocaly blev samtidig nummer 3. i årets lovende spiller, så meget tyder på vi kan forvente meget mere af den unge back i fremtiden. Ham og Delgado kom sammen med fløjen Nasri på årets hold, hvor vi er den eneste klub der har 3 spillere!

Tak for alle kommentaren, kom gerne med flere. Næste update bliver en sæson optakt, med analyse af truppen.

« Seneste Redigering: 05 Maj 2007, 18:14 af Blackhawk » Logged

Møller
Gæst

« Svar #282: 05 Maj 2007, 18:00 »

Super arbejde min ven Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #283: 05 Maj 2007, 18:24 »

Super arbejde min ven Smiley

Tak, tak min ven Smiley

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #284: 05 Maj 2007, 20:08 »

Andre der vil kommentere? Smiley

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010