home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 657 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  FM07 - Hvor er Japan?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FM07 - Hvor er Japan?  (Læst 374 gange)
JimmyGP
Manager

FM07 - Hvor er Japan?
« : 23 Mar 2007, 21:19 »

HEY fReAkS!  crazy

Jeg har været vidt omkring i FM-universet & jeg tror kun at jeg mangler at vinde trofæer i Asien. Rullende Øjne Jeg kunne derfor godt tænke mig at spille i den Japanske liga, som man har kunnet i de tidligere versioner.. men hvor er Japan i FM07? Har de ikke rettighederene eller hvad sker der?  ticked off ticked off

Anyway har jeg nu beslutet mig for et spille i enten Sydkorea eller Australien. Er der nogen der har gode erfaringer med disse ligaer og evt. kan anbefale et hold, spillere osv...

På forhånd tak  Grin

GP over & out  Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: FM07 - Hvor er Japan?
« Svar #1: 23 Mar 2007, 21:23 »

HEY fReAkS!  crazy

Jeg har været vidt omkring i FM-universet & jeg tror kun at jeg mangler at vinde trofæer i Asien. Rullende Øjne Jeg kunne derfor godt tænke mig at spille i den Japanske liga, som man har kunnet i de tidligere versioner.. men hvor er Japan i FM07? Har de ikke rettighederene eller hvad sker der?  ticked off ticked off

Anyway har jeg nu beslutet mig for et spille i enten Sydkorea eller Australien. Er der nogen der har gode erfaringer med disse ligaer og evt. kan anbefale et hold, spillere osv...

På forhånd tak  Grin

GP over & out  Thumbs Up

Jeg prøvede en kort årgang kræfter med den australske.. Men det var lidt af et kulturchok for mig Smiley Det blev hurtigt kedeligt... Men man kan da anbefale Kristian Sarkies.. Mener han spiller i Melbourne..
Deres ligastruktur er underlig, og man skal jo gerne ku se frem mod at spille klubVm før der blir lidt sjov i det Smiley
Men tror simpelthen ikke på det er muligt at vinde Vm for klubhold med et australsk hold...

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Gungner
Gæst

Sv: FM07 - Hvor er Japan?
« Svar #2: 23 Mar 2007, 23:41 »

Jeg har haft med spil med Pohang Steelers i Sydkorea.
Det var faktisk rigtig sjovt... Smiley

Men for at svare på dit spørgsmål ang Japan, så ja... Det er pga. manglende rettigheder.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010